מותג שוקולד פנדה, המותג הישראלי הנקי ממוצרי חלב, משיק בימים אלו עיצוב חדש וצבעוני במיוחד לרגל ההתרחבות לשוק הבינלאומי, וכמובן שהיינו חייבים לטעום ולחוות את דעתנו על המוצר המהפכני הזה.
מותג פנדה הוא מותג שוקולד שחולל מהפכה לפני כמה שנים, כאשר הציג את השוקולדים ללא מוצרי חלב המעניקים טעם ומרקם זהה לשוקולד חלב רגיל (הביקורת שלי, כאמור, בהמשך).
מפעל הייצור של המותג הוקם בירושלים, ובהמשך עבר לטבעון. ועם הצלחתו, החל גיוס המונים שזכה לגיוס של 6.5 מיליון ש"ח מהציבור, ובכך נחשב לסכום הגבוה ביותר שהיה עד כה בארץ בקמפיין מימון המונים להשקעות.
עם הצלחת הגיוס, יצא המותג עם עיצוב חדש, רענן ומלא סטייל לאריזות המוצרים, כאשר מטרת המיתוג החדש היא הכניסה לשוק הבינלאומי וגם הגדלת הפנייה לקהל המפחיתנים המהווה כשליש מהאוכלוסייה (קהל המפחיתנים הינו קהל שאינו טבעוני, אך משתדל לאכול פחות מוצרים מן החי).
חוץ מהעיצוב החיצוני החדש של מוצרי המותג, עכשיו ניתן להנות מהשוקולדים של פנדה גם בצורת קוביות. הטבלאות של המותג וחטיפי השוקולד, עברו שדרוג ועיצוב ייחודי להענקת חווית טעם משופרת, עם מילוי עשיר יותר ויחס מושלם של קרם לציפוי בכל קוביית שוקולד.
את חברת פנדה הקימו דניאל ואליה ברקת, לאחר שחיפשו מוצר שוקולדי שיעניק להם את החוויה החלבית והקרמית רק בצורה טבעונית. לאחר אינספור ניסיונות במטבח הביתי, הם הצליחו לפתח את המתכון המנצח שעבר לייצור המוני תודות לתמיכת הקהילה.
דניאל ברקת, מבעלי החברה, אמר: "הופתענו לגלות שלמרות הצמיחה החדה והחדשנות הרבה בתחום המזון הטבעוני, אין כמעט ממתק שוקולד חלב טבעוני בשוק האמריקאי". עוד הוא הוסיף: "אז התחלנו לפני כשנה וחצי לשווק את פנדה בארה"ב דרך מכירות אונליין. הביקוש הרב גרם לנו להבין שיש פוטנציאל עסקי גדול, ולכן אנחנו מרחיבים את הפעילות לרשתות השיווק בארה"ב". לדברי דניאל, החזון של פנדה הוא להגיע לעידן בו השוקולד הטבעוני יהווה ברירת מחדל ולא אלטרנטיבה, ויחליף את השוקולד החלבי היום-יומי.
מוצרי החברה כוללות 9 טעמים שונים המגיעים כטבלאות שוקולד:
קלאסי, קרם נוגט, קרמלח (שברי קרמל ומלח גס), לבן, לבן עוגיות, קרם בוטנים, שברי אגוזי לוז, קרם נוגט, מריר במילוי קרם קפה ומריר במילוי קרם קוקוס.
וחטיפי שוקולד בטעמי: פיסטוק חלבה, נוגט ופצפוצי אורז, חמאת בוטנים וקורנפלקס ופצפוצי אורז וקוקוס קלוי.
המוצרים כשרים פרווה למהדרין בהשגחת הבד"ץ מחזיקי הדת ורבנות טבעון.
מחיר מומלץ לצרכן: בין 17.90-21.90 ש"ח לאריזת 100 גרם, בין 8.90-10.90 ש"ח לחטיף במשקל 45 גרם (לפני הנחות ומבצעים).
את מוצרי החברה ניתן להשיג כטבלאות וחטיפי שוקולד בכל רשתות הטבע המובילות, ברשתות השיווק השונות ועכשיו גם בארצות הברית.
כמו שאמרתי בהתחלה, טעמנו ממגוון שוקולדי פנדה שקיבלנו לסיקור וזו חוות דעתי המלאה:
מבחינת עיצוב, אי אפשר שלא להתלהב מהעיצוב הצבעוני והשמח של המותג, שעושה ממש חשק כבר לתת ביס ולנסות את המוצרים. על כל אריזה של טבלת שוקולד ניתן למצוא משפט קצר וחמוד המתאר את הטעם שבחרתם (דוגמה לתיאור בהמשך הכתבה).
עד כה יצא לי לטעום 3 סוגים של שוקולדים של המותג: שוקולד פנדה לבן עוגיות, חטיף פנדה במילוי קרם בוטנים וקורנפלקס וחטיף פנדה במילוי קרם נוגט ופצפוצים.
חטיף הבוטנים מתאפיין בטעם דומיננטי של חמאת בוטנים ואת הקורנפלקס לא הצלחתי להרגיש בו, אולם עדיין מדובר בחטיף נהדר וטעים!
טבלת השוקולד פנדה לבן עוגיות מאוד נחמדה. אומנם לא מזכירה שוקולד לבן עוגיות אמיתי, אך בהחלט נותנת פייט רציני ולגרסה פרווה היא מעולה.
חטיף הקרם נוגט והפצפוצים פשוט מושלם! מאוד מזכיר שוקולד חלבי, אבל זה פרווה, ללא מוצרי חלב, ופשוט טעים טעים טעים. מאוד מומלץ!
כמובן, שכמו תמיד, הסתכלתי ברכיבים מהם המוצרים עשויים ואני מצרפת לכם כאן דוגמה לתכולה של אחת מטבלאות השוקולד של פנדה:
טבלת שוקולד במילוי קרם בוטנים - רכיבים: סוכר, חמאת קקאו, אבקת משקה סויה (מים, סויה, מווסת חומציות: קלציום סולפט, מלטודקסטרין, עמילן מעובד E1450, שמן חמניות, מייצבים: קלציום קרבונט, גואר גאם, קסטנטאן גאם, חומרי טעם וריח, מלח, צבע מאכל: טיטניום דיאוקסיד, ויטמין B12, ויטמין E), חמאת בוטנים (15%), עיסת קקאו, שבבי קוקוס, מתחלב (לציטין סויה), ונילין, מלח.
ב-100 גרם טבלת שוקולד במילוי חמאת בוטנים, תמצאו: 552 קלוריות, 33 גרם שומן (מתוכם 15.9 גרם שומן רווי), 0 מ"ג כולסטרול, 130 מ"ג נתרן, 54 גרם פחמימה (מתוכם: 33 גרם סוכרים, 8.25 כפיות סוכר) ו-8.2 גרם חלבון.
בגב האריזה של טבלת השוקולד במילוי קרם בוטנים, כתוב: "חמאת בוטנים עדינה מכורבלת במעטפת שוקולדית רכה, באיזון מתוק-מלוח מנחם שיגרום לך לרצות להתכרבל ככה בדיוק עכשיו".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!