4/18/2022

מאפיית אריאל עם מוצרים חדשים לחג הפסח ה'תשפ"ב

בס"ד

מאפיית אריאל עם מוצרים חדשים לחג הפסח



מדהים לראות איך עם השנים, הפיתוחים משתכללים ומפסח שמגוון האופציות הכשרות לחג היו דלות, הגענו למצב שיש כזה עושר של מוצרים שממש לא חסר, כמעט כלום למשך השבוע של החג.

אבל מה שבמיוחד יפה כאן, שכל הפיתוחים האלה יכולים גם לשמש מעבר לחג הפסח, לאותם אנשים שלא יכולים לאכול למשל גלוטן.

לרגל החג, קיבלתי לסיקור את המוצרים החדשים של חברת "מאפיית אריאל", המתמחה במוצרים כשרים לפסח, שהשיקה ליין עצום של מוצרים, החל ממאפים מלוחים כבורקסים וג'חנון ועד לחמניות כשל"פ ומתוקים כעוגות ועוגיות.

בורקס תפוחי אדמה ופיצה של מאפיית אריאל



בחג הפסח הזה תהיו בטוחים שתמצאו מה לאכול ולא תרגישו שהבטן מקרקרת כי לא אכלתם משהו משביע. 
חברת "מאפיית אריאל" משיקה לרגל חג הפסח, סדרה חדשה של מוצרים שטרם נראו על המדף כג'חנון, מלוואח, בורקס גבינה, בורקס תפוח אדמה, בורקס פיצה ובצק עלים. 

בנוסף, החברה משיקה לחמניות ולאפה, הראשונה מסוגה בשוק. וכמובן שאי אפשר לפסוח על תחום המתוקים, וגם שם החברה תשיק מגון עוגות פרימיום כעוגת אספרסו, עוגת שוקוצ'יפס ואגוזים ועוד, ומאפינס ועוגיות מיוחדות.

שי סלמן, הבעלים של "מאפיית אריאל", אמר: "במשך 25 השנים שכללנו את היכולות ואת ההתמקצעות שלנו בתחום, שיפרנו כל הזמן את הטעם של המוצרים והרחבנו את המגוון". 
הרחבת המגוון נובעת, לדבריו, מהלחץ של הצרכנים לספק עוד ועוד מוצרים. עוד הוא אמר כי: "אנחנו לא מסתפקים בלתת תחליף למוצרי החמץ אלא מביאים טעמים שלעיתים אף עולים על המוצר המקורי".


מלאווח לפסח מאפיית אריאל



בין מוצרי המאפה הכשרים לפסח החדשים שהושקו על ידי מאפיית אריאל, ניתן למנות:
ג'חנון כשל"פ - ג'חנון בטעם של אפייה ביתית, במתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, מגיע קפוא באריזת 600 גרם (14 יחידות). ניתן לאפות את הג'חנון על חום נמוך למשך הלילה, או באפייה מהירה בתנור להגשת ג'חנון טרי וחם, לצד עגבניות מרוסקות וביצה קשה. המוצר כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.

מלוואח כשר לפסח - מלוואח בטעם של אפייה ביתית, במתכון מקורי של מאפיית אריאל, ללא גלוטן, ללט חומר משמר, המגיע קפוא באריזת 600 גרם (6 יחידות). את המלוואח ניתן להכין במחבת ובתנור, בין אם לצד סלט או עגבניות מרוסקות וביצה קשה או כפיצה מלוואח מפנקת בתנור. המלוואח כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות.

בורקסים בטעמים: גבינה, תפו"א, פיצה כשל"פ - חברת מאפיית אריאל מציעה מגוון מגשי בורקסים במילויים שונים, ללא גלוטן, ללא חומר משמר, המגיעים קפואים באריזות 600 גרם (18 יחידות). את הבורקסים אופים למשך 20 דקות, וניתן להגיש כמו שהם לצד סלט ומי שרוצה, יכול לפתוח בורקס ולמלא אותו במגוון ירקות קלויים כחציל, ביצה קשה, מלפפונים או כל תוספת שרוצים שיהפכו את הבורקס לכריך של ממש (כריך כשל"פ כמובן :-) ).

בצק עלים כשל"פ - בצק עלים במתכון מקורי של מאפיית אריאל עם טעם של אפייה ביתית, ללא גלוטן וללא חומר משמר. הבצק מגיע קפוא באריזת 450 גרם (3 יחידות), ומתאים למאפי עוגות, עוגיות, קישים ופשטידות. הבצק כשר פרווה לפסח לאוכלי קטניות. 

עוגות בטעמים כשל"פ - מאפיית אריאל מציעה מגוון של עוגות בטעם שוקולד, עוגת שישי, עוגה בטעם וניל עם שטרויזל ועוגת שוקוצ'יפס במתכון מקורי של מאפיות אריאל, ללא צבעי מאכל, ללא חשש קטניות, באריזת 350 גרם.


עוגת שוקוצ'יפס ואגוזים מאפיית אריאל



"מאפיית אריאל" הוקמה לפני כ-25 שנה, בקונספט של מאפיות שכונתיות. החברה בעלת מספר מפעלים באזור הצפון המייצרים לחמים מיוחדים, לחמניות, פוקאצ'ות, בגטים, בורקסים, קרואסונים, עוגות ועוגיות בבקרת איכות גבוהה. לחברה 26 סניפים ברחבי הארץ, בשיטת זכיינות. מוצרי החברה משווקים במגוון רשתות השיווק בארץ, בשוק המוסדי והפרטי ובסניפי הרשת.

מוצרי המאפה כשרים בהשגחת הבד"ץ בית יוסף והרבנות פ"ת.
העוגיות כשרות ללא חשש קטניות, בהשגחת החתם סופר.

מחיר מומלץ לצרכן עבור: ג'חנון, מלאווח ובורקס (600 גרם) - 22-24 ש"ח, לעוגות 350 גרם - 11-13 ש"ח, לחמניות כשל"פ - 17-19 ש"ח.
איפה ניתן לקנות? ניתן להשיג ברשתות המזון ובסניפי רשת "מאפיית אריאל" ברחבי הארץ.


פרוסות עוגת שוקוצ'יפס לפסח מאפיית אריאל




דעתי:
אנחנו לא אוכלים קטניות בפסח, ולכן לא הספקתי לנסות את מוצרי המאפה של החברה לפני החג, אך כולי צפייה לנסות את המאפים בהקדם. מה שכן זכינו לטעום זה את עוגת הפרמיום של החברה בטעם שוקוצ'יפס אגוזים והיא פשוט מצויינת! רכה, טעימה ומושלמת לצד קפה/תה, ואם נגיד את האמת גם סתם כך כשמחפשים משהו מתוק.

חוץ מהעובדה שזה ממש כיף שיש מגוון עצום של מוצרים כשרים לפסח, אני ממש אוהבת את העובדה שזה נותן את האופציה לכל אותם אנשים שלא יכולים או לא רוצים לצרוך גלוטן, לטעום את המוצרים שרבים צורכים על בסיס קבוע, בחופשיות ללא חשש.
החידוש שהכי הפתיע אותי מבין כל המוצרים של החברה, זה הבצק עלים והג'חנון. שני מוצרים שלא חשבתי שיכולים לקרות בתצורה שכזו וראו איזה פלא - הם אפילו ללא גלוטן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use