4/14/2022

פרימור משיקה לחג הפסח - מיץ תפוזים סחוט טבעי למהדרין

בס"ד

פרימור סחוט לפסח בכשרות מהודרת ליד מגש פסח



כמו שביתר השנה, יש שנוהגים לאכול כשרויות מסוימות, כך גם בפסח, יש מי שנוהגים להחמיר יותר לגבי מה שהם מכניסים לפה.

כך למשל, סבי ז"ל היה נוהג שלא לאכול מוצרי חלב בכלל. מנהג שהיה נוהג רק על עצמו ולא על בני ביתו. וזה הזכיר לי כבר מנהג אחר שלו שלא בדיוק קשור לנושא, אז על כך בהמשך.

לרגל חג הפסח ה'תשפ"ב הבא עלינו לטובה, מותג פרימור משיק מיץ תפוזים סחוט טבעי 100% בבקבוק משפחתי 2 ליטר בכשרות למהדרין.

מיץ פרימור סחוט



מיץ התפוזים של פרימור השייך לסדרת מיצים סחוטים ומצוננים של המותג, הוא האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים, לצד מיצים נוספים איכותיים של פרימור שהינם אהובים על ידי צרכני הקטגוריה. המיצים הסחוטים מגיעים ללא תוספת חומרים משמרים וללא תוספת סוכר.

את המיצים הסחוטים של מותג פרימור בכשרות המהדרין של בד"ץ העדה החרדית ירושלים, ניתן למצוא ברשתות המזון בשוק החרדי ובחנויות המתמחות, במחיר מומלץ לצרכן של 25-29 ש"ח לבקבוק 2 ליטר.

אני מאוד אוהבת את המיצים של פרימור, ושמחתי לקבל לרגל החג את מיץ התפוזים האיכותי שלהם שאותו אני אוהבת במיוחד. מיץ התפוזים של פרימור נפלא לא רק כמשקה, אלא גם לאפיית עוגות ומאפים, כמו העוגת תפוזים הפסחית שהכנתי כאן עם המיץ של פרימור.


מיץ פרימור תפוזים סחוט טבעי



כמו שציינתי קודם, נזכרתי באנקדוטה קטנה על מנהג אחר של סבא ז"ל.
יצא לנו לערוך סדר פסח אצל סבא וסבתא לפני הרבה מאוד שנים, ולכן אולי בגלל זה אני לא זוכרת את המנהג הזה בעצמי אלא רק מסיפורים.

רובנו נוהגים לאכול כמרור את החסה, שדווקא ממש כיף לאכול אותה. אבל סבא ז"ל, שעל אף שעבר חיים לא קלים בכלל - נצר יחיד למשפחה ענפה שהושמדה בשואה, ואולי גם בגלל, היה בכוונה אוכל כמרור את שורש החזרת הטרי, שהיה כל כך חריף עד שדמעות ירדו על לחייו.

בפסח וליל הסדר חוגגים את הגאולה, ולקראת סוף ההגדה, מגיעים ל"שולחן עורך" ופותחים שולחן עם מיטב המטעמים והמשקים, אך על מנת להרגיש את הגאולה כמו שצריך ולהבין ממה ומאיפה נגאלו, לפני כן אוכלים את המרור המסמל את השעבוד, שהמצרים מררו את חיי בני ישראל בעבודות פרך. הבנת הצער, היא זו המביאה להשתתף ולשמוח כראוי בגאולה.
ובנימה זו חברים, שיהיה פסח כשר וחג חרות שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use