4/02/2022

חוות דעת על מותג הניקיון Scrub Daddy שהגיע ארצה

בס"ד

scrub daddy ספוגי ניקוי



מותג הניקיון האהוב בארצות הברית, ספוג ה-Scrub Daddy המחייך, נוחת בישראל ממש בזמן שרובנו עסוקים בניקיונות הפסח, והחלטתי לבדוק עד כמה הוא באמת יעלה לנו חיוך על הפנים.

scrub mommy ספוג ניקוי

מותג ה-Scrub Daddy הגיע לישראל, תודות לחברת ר.ב. דגנים שנכנסה לראשונה לתחום הניקיון וחתמה על הסכם יבוא בלעדי עם חברת ScrubDaddy, שהינה החברה למוצרי ניקיון השלישית בגודלה בארצות הברית. 

לרגל פסח, חברת ר.ב. דגני בבעלות רחל ברודנו, תחל לייבא את מוצרי המותג, כאשר בשלב ראשון ישווקו בארץ ספוגי הניקוי המיוחדים של החברה:
Scrub Daddy - ספוג עגול וקשיח המגיע בשלל צבעים.
Scrub Mommy - ספוג שחציו קשיח וחציו רך המיועד לספיחת הלכלוך.
Scrub Daddy Lemon - ספוג הדומה בתכונותיו למוצר המקורי, בתוספת ריח לימון.

מאחורי מותג סקראב דאדי עומד מוח יהודי - אהרון קרוז. אהרון הוא יהודי אמריקאי שעבד כמכונאי מוסמך. הוא חיפש פתרון לבעיית הלכלוך בידיים שנוצרה עקב העבודה במוסך. שנות הניסיון שלו עזרו לו בפיתוח כריות ניקוי המצליחות להסיר כל לכלוך, ועם ההבנה שיש לו ביד מוצר מנצח, הוא רשם את המוצר כפטנט.

בשנת 2012 הוא השתתף בתוכנית "הכרישים", בה ה-Scrub Daddy הוכתר כמוצר המצליח ביותר והפך בין לילה להצלחה. כיום, מוצרי המותג נמכרים ברשתות השיווק הגדולות בארה"ב במיליוני יחידות מדי שנה.

הספוגים של סקראב דדי הם ספוגים המתאימים לניקוי מגוון משטחים ולהסרת לכלוך קשה מכלים, סירים חרוכים, גרילים, חדרי אמבט ועוד. הם אינם אמורים לספוח ריח וכתמים, לא מתפוררים וניתנים לשימוש גם ללא חומר ניקוי.


scrub daddy ספוגי ניקוי מחייכים


הפרצוף המחייך בספוג, נועד לא רק להעלות לכם חיוך על הפנים, אלא גם כצורת אחיזה נוחה כשמנקים כלים, בכך שמכניסים שתי אצבעות בחורי העיניים של הספוג.
הספוגים אמורים להחזיק כ-3 חודשים וצבעוניות הספוגים מאפשרת לייחד ספוג לשימושי ניקיון שונים וכן להבדיל בין ספוג לכלים בשריים לספוג לכלים חלביים.

רחל ברודנו, מנכ"ל ר.ב. דגנים, אמרה: "אנו שמחים להביא בשורה במדף מוצרי הניקיון באמצעות מותג איכותי כמו Scrub Daddy ובטוחים שבמדינה חובבת ניקיון כמו בישראל, יהפוך המותג לאהוב ביותר גם כאן".

ר.ב. דגנים היא יבואנית מותגי מזון בינלאומיים. החברה מייצגת באופן בלעדי את חברת POST, יצרנית דגני הבוקר אוראו, יצרנית הפירות היבשים Sun-Maid, יצרנית הקונפיטורות  Bonne Maman, מותג דגני הבוקר Weetabix, מותג הסוכריות העולמי PEZ, יצרנית התבלינים העולמית McCormick ועוד.

מחיר מומלץ לצרכן: 17.90-19.90 ש"ח ליחידה. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות וחנויות מתמחות ברחבי הארץ.

אז כמו שאמרתי בתחילת הכתבה, בדקתי אם הספוג המחייך יגרום גם לנו לחייך, וזו חוות דעתי המלאה על ה-Scrub Daddy שקיבלתי לסיקור:
ניסיתי מבין הספוגים, את ה-Scrub Mommy. צפיתי בסרטון הקשור לספוג, וגיליתי שלספוג יש מגוון יתרונות מאוד מרשימים, אז כמובן שהייתי חייבת לבדוק בעצמי.

כאשר מרטיבים את הספוג במים פושרים, החלק הקשה של הספוג נשאר קשה והחלק הרך מתרכך, מה שמאפשר לנקות כתמים עקשניים. אחרי שראיתי שהחלק הקשיח נשאר באמת קשה גם לאחר שהספוג רטוב במים פושרים, עברתי לבדוק את הספוג במים חמים.

מים חמים גורמים לכך שהספוג יהיה רך משני צידיו. הבנתי כי ניתן לנקות כתמים ללא חומרי ניקוי, אך החלטתי לשים ממש מעט סבון כלים כמו שצוין בסרטון, הרטבתי את הספוג במים חמים וקיבלתי ספוג עם כמות סבון רבה ומעולה וספוג רך לגמרי, משני צידיו.


scrub daddy ספוג ניקוי בכוס
מצליח להיכנס בשלמותו לכוסות ואף מוצרים קטנים יותר



עכשיו הגיע הזמן לבדוק איך הוא מבחינת הניקוי:
השתמשתי בספוג כשהוא בצורתו הרכה משני צידיו והתחלתי בניקוי כוס. מה שממש כיף, זה שניתן להכניס את הספוג כולו לתוך כוס ולנקות בכזו קלות. ואפשר להכניס אותו גם לכלים קטנים יותר, מכיוון שהוא כל כך גמיש.


מחבת מפויחת
המחבת לפני הניקוי


סקראב דאדי בפעולה
ניקוי המחבת עם הספוג של מותג סקראב דאדי



הספוג של סקראב דדי לאחר הניקוי
הספוג של מותג סקראב דאדי לאחר הניקוי



מחבת נקייה לאחר ניקוי בסקראב דדי
המחבת לאחר הניקוי עם ספוג של מותג סקראב דאדי



לאחר מכן, שלפתי את התותחים הגדולים - מחבת שחורה ומפויחת שהתלכלכה בזמן טיגון וחיכתה כמה שעות טובות על הכיריים, עמדה למבחן.

שפשפתי את המחבת וכל הכתמים ירדו בכזו קלות, שזה באמת היה ממש תענוג. הצד הרך אגב, יכול לשמש לניגוב הלכלוך שנוצר מהניקוי עם הצד הקשיח. בסיום ניקוי המחבת - שטיפה וניגוב במטלית, המחבת מעולם לא נראתה נקייה יותר.


ניקוי סקראב דאדי במים פושרים
הספוג בדרך להסרת הלכלוך ממנו במים פושרים


ספוג של מותג סקראב דדי לאחר שטיפה
הספוג לאחר שטיפה במים פושרים, רוב הכתמים ירדו


הספוג בצד הקשיח לאחר שטיפה במים פושרים
הספוג בצד הקשיח לאחר שטיפה במים פושרים 





אז עכשיו היה לי ספוג שניקה מחבת מטונפת ביותר, ועכשיו הספוג עצמו מטונף משני צידיו ומריח ריח שרוף מהלכלוך שהרגע עמלנו לנקות.
הצעד הבא היה לבדוק אם הכתמים שעל הספוג יתנקו ואיך הריח של הספוג יהיה. שטפתי את הספוג במים פושרים ורוב הכתמים נעלמו, ומה שכן נשאר היה לא משמעותי. והריח השרוף? נעלם לחלוטין. מרשים ביותר!


הספוג המחייך לאחר ניקוי במדיח כלים
הספוג לאחר ניקוי במדיח כלים


הספוג של מותג סקראב דאדי
הספוג לאחר ניקוי במדיח כלים - הכתמים ירדו כמעט לגמרי




את הספוג ניתן להעביר לחיטוי במדיח הכלים, אז חשבתי אם אולי שם הכתמים יצליחו לרדת לחלוטין. בתוכנית המהירה שהשתמשתי יתר הכתמים שנשארו ירדו כמעט לחלוטין. ובכל זאת, בין אם משתמשים במדיח או במים פושרים, מעט הכתמים שנשארים לא מורידים מיעילות הניקוי של הספוג וההתרשמות שלי ממנו.

עם כל הקרצופים שעשיתי, המוצר לא התפורר בכלל, וגם במבחן השריטות המוצר עמד בהצלחה. לא הבחנתי בשום שריטות לאחר שימוש במוצר על הכלים השונים שניקיתי.


מבחן כוס המים עם ספוג scrub daddy
מבחן ספיגה של הספוג - בכוס יש מעל 120 מ"ל מים


מכניסים הספוג לכוס
מכניסים את הספוג לכוס לכמה שניות


הספוג ספוג במים
הספוג ספג את רוב המים והוא לא מטפטף בכלל


הספוג ספוג כולו במים
הספוג ספוג במים מהכוס


סחיטת הספוג חזרה לכוס
סחיטת הספוג עם המים חזרה לכוס


המים חזרו לכוס
כל המים חזרו לכוס



המבחן האחרון שבדקתי הוא מבחן הכוס והמים. ראיתי כי הספוג יכול לספוג נוזלים בכמות מסויימת, ולאחר מכן הספוג אינו מטפטף בכלל.
החלטתי למלא בערך מחצית כוס במים והכנסתי לבפנים את הספוג. לאחר כמה שניות, הספוג ספח כמחצית מהמים וכשהרמתי את הספוג הוא היה מנופח יותר ולא טפטף בכלל! אני מניחה שאם הייתי מכניסה את כל הספוג למים, אז כל המים היו נספגים. סחטתי את הספוג חזרה לכוס, וכל המים שהספוג ספח חזרו בשלמותם לכוס.

בדקתי את המוצר על כמה כלים שונים, אך איני יכולה להגיד האם המוצר מחזיק כ-3 חודשים. אבל, עם כל הדברים לטובה שהתרשמתי מהם מהמוצר הזה, אני מאמינה שהוא מחזיק להרבה מאוד זמן.

השורה התחתונה: אני חייבת להגיד שמעולם לא נהניתי לנקות כלים כמו כשהשתמשתי במוצר הזה, וזה באמת ספוג מחייך שגם מעלה חיוך על הפנים. הניקוי עם הספוגים של Scrub Daddy ממש מקילים על מלאכת הניקיון ואני ממליצה עליהם בכל פה.

תגובה 1:

  1. האמריקאים יודעים לייצר דברים שרק הם יודעים מאיפה הם הביאו את זה
    המוצר עצמו נראה הזוי, אבל בהחלט עושה את העבודה
    ניקיון כזה עוד לא ראיתי

    השבמחק

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use