6/21/2022

מאפה לחם שטוח באיירפרייר

בס"ד

מאפה לחם שטוח ביתי




קיבלתי להתנסות את קמח הפיצה ופוקאצ'ה של טחנת "קמח הארץ" והחלטתי להכין איתו מאפה לחם שטוח טבעוני ופרווה, כזה פשוט להכנה וכזה טעים שמכינים בקערה אחת.

קמח פיצה ופוקאצ'ה קמח הארץ



קמח פיצה ופוקאצ'ה של טחנת "קמח הארץ" הוא קמח חיטה לבן באיכות מעולה, תוצרת גרמניה. הקמח עשיר בחלבון וגלוטן, מה שתורם ליצירת בצק חזק, גמיש ורך עם מרקם וטעם עשיר. תודות להרכבו, הוא מתאים במיוחד להכנת פיצות ופוקאצ'ות, ואני החלטתי להכין איתו מאפה לחם עגול שטוח שהוא פשוט תענוג.

הקמח של טחנת "קמח הארץ" כשר פרווה בהשגחת הבד"ץ מהדרין הרב רובין והרבנות הראשית לישראל, ומחירו 10 ש"ח לאריזת 1 קילו. ניתן לרכוש באתר הטחנה. הקמח מגיע באריזת ואקום ללא צורך בניפוי, מה שמקל עוד יותר את העבודה.

"קמח הארץ" היא טחנת קמח ישראלית משנת 2009, במושב כוכב מיכאל. הטחנה מייצרת ומשווקת קמחי איכות במחירים הוגנים, כאשר הקמחים הנטחנים בה מכילים את גרעין החיטה בשלמותו, כולל הסובין והנבט.
קמח הטחנה המיובאים מגיעים מטחנות קמח מובילות מגרמניה, צרפת ואיטליה.

על פי חזונו של אמנון ברז'ין, המייסד, הטחנה נותנת מענה לאופים הביתיים והמקצועיים ומספקת קמחי איכות מוכרים לצד נדירים ומיוחדים. בין הקמחים: קמחים מלאים ממגוון דגנים, קמח פיצה, קמחים צרפתיים, קמחי פרימיום ועוד. כמו כן, הטחנה משווקת את המותג נטול הגלוטן MOLINO, הכולל דברי מאפה, תערובות לאפייה ועוד. לצד הטחנה, פועל בית מאפה ללחמי מחמצת טריים, הבודק את הקמחים השונים ומשמש כמוקד ידע לאופים בכל הרמות.


מאפה לחם שטוח בAIRFRYER



לחם שטוח מתובל בairfryer/ מתכון: מיכל עם תענוג Con Delight
המדידות נעשו בכוסות וכפות מידה אוניברסליים
המרכיבים:
1 כוס קמח פוקאצ'ה
1 כפית אבקת אפייה
2 כפיות תערובת תיבול שום בצל מלח פלפל (או כל תערובת תיבול אחרת שרוצים)
1/4 כוס מים + 1/8 כוס מים

שמן זית

אופן ההכנה:
1. ללוש את כוס הקמח, אבקת האפייה, תערובת התיבול ו-1/4 כוס המים. אם הבצק יבש, מוסיפים לאט את שמינית כוס המים, רק עד שנוצר בצק אחיד, ומניחים לנוח 5 דקות.
2. למרוח מעט שמן על הבצק, לשטח למאפה שטוח ולהניח בתוך סיר האיירפרייר (סיר טיגון באוויר חם).
3. לאפות ב180 8 דקות ועוד 2 דקות ב200 מעלות באיירפראייר.
4.כשמגישים, ניתן להגיש כמו שזה או לצקת מעל שמן זית ולהגיש. אפשר להגיש גם לצד מטבלים, בתאבון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use