6/09/2022

חדש במדף - מותג חטיפי הקינואה שוקולד Undercover - ביקורת

בס"ד

חטיפי קינואה UNDERCOVER ביקורת



חברת "שגיא גרופ" החלה לייבא לישראל את מותג חטיפי הקינואה המהפכני - חטיפי "Undercover". מדובר בחטיפי קינואה שוקולד שהם להיט של ממש בניו יורק, ועכשיו הם מגיעים לישראל.

חטיף קינואה שוקולד חלב אנדרקאבר



סדרת חטיפי אנדרקאבר היא סדרת חטיפי קינואה פריכים המצופים שוקולד איכותי המגיעים ב-5 טעמים. מדובר בחטיף הראשון מסוגו העושה שימוש בקינואה, שנחשבת למזון בריא הכולל יתרונות תזונתיים רבים: חלבון מלא, עשירה בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים רבים כסידן, אשלגן, אבץ, חומצה פולית, ויטמין E ועוד, והיא אינה מכילה גלוטן.

הקינואה בחטיפי Undercover עוברת תהליך קלייה ייחודי ההופך אותה לקריספית, ועם ציפוי שוקולד בעל 70% מוצקי קקאו ובחלק מהחטיפים גם תוספת של רכיבים טבעיים כאוכמניות, דומדמניות ואוכמניות, מקבלים חטיף איכותי ובריא, ללא גלוטן וידידותי לסביבה.


קינואה שוקולד חלב של UNDERCOVER



לדברי ניר ישראלי, מנכ"ל ובעלים חברת "שגיא גרופ-פודיז", ההחלטה על יבוא המותג האמריקאי לישראל, נבעה בעקבות הסנסציה שהחטיף עורר בעולם, ובעקבות הקשר האישי שנוצר עם בעלי המפעל, אוהדי ישראל.
"זיהינו מוצר חדש שטרם נראה כמותו בעולם, המתכתב עם מגמת הבריאות העולמית, לרבות המענה לקהילת הצליאקים, והחלטנו על הבאתו לארץ". לדבריו, החטיפים מבוקשים על ידי צרכני אוכל בריא, משפחות אלרגיות, בני דור המילניום ואוהבי גודיס.

את חברת Undercover הקימה דיאנה לוי בניו ג'רזי, ארצות הברית. דיאנה התמחתה בהכנת שוקולדים מעוצבים לאירועים, אך עד מהרה היא הבינה שהיא מחפשת ומשתוקקת למשהו משביע יותר, קליל, שהינו גם מתוק וגם בריא. לאחר ניסיונות רבים, היא גילה את השילוב המושלם של קינואה ושוקולד פרימיום.
ברגע שבנותיה אובחנו כחולות צליאק, היא הפכה את הפינוק המתוק והבריא לחטיף ללא גלוטן, ובכך הוא נתן מענה גם לקהילת הצליאקים. אל העסק המתפתח הצטרפו גם בעלה דיאנה, מייקל, ובנותיה, וכיום הם חולשים על מפעל ייצור המספק את מוצריהם לכ-15,000 חנויות בארצות הברית, כולל לחברת התעופה האמריקאי יונייטד.


אנדרקאבר שוקולד מריר ורימון



סדרת חטיפי אנדרקאבר כוללת 5 טעמים:
Undercover שוקולד מריר, קינואה ומלח ים - חטיף קינואה קריספי בציפוי שוקולד מריר פרימיום עם 70% מוצקי קקאו, בתוספת מלח ים.

Undercover שוקולד מריר, קינואה ורימון - חטיף קינואה פריך בציפוי שוקולד מריר פרימיום עם 70% מוצקי קקאו, בתוספת מחית רימונים (18%).

Undercover שוקולד מריר קינואה ואוכמניות - חטיף קינואה קריספי בציפוי שוקולד מריר פרימיום המכיל 70% מוצקי קקאו, בתוספת אוכמניות כחולות מיובשות (16%).

Undercover קינואה, שוקולד חלב ודומדמניות -חטיף קינואה פריך בציפוי שוקולד חלב פרימיום המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלק, בתוספת דומדמניות מיובשות (19%).

Undercover קינואה ושוקולד חלב - חטיף קריספי קינואה בציפוי שוקולד חלב פרימיום המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלב.

חברת שגיא גרופ-פודיז, היא יבואנית מזון בבעלות ניר ישראלי. החברה מייבאת מותכים צעירים ומעניינים מהעולם כצ'יפס, עוגות, חטיפי בריאות, בייגלה, ועוד מארצות הברית, דובאי והודו. מוצרי החברה מופצים באמצעות המרלו"ג שבבעלותה ומשווקת את מוצריה ברשתות השיווק והחנויות ברחבי הארץ.

חטיפי הקינואה של מותג Undercover נמכרים במחיר מומלץ לצרכן של 14.90 ש"ח לאריזת 57 גרם.
המוצרים כשרים בהשגחת ה-OUD, והרבנות הראשית לישראל.
איפה קונים? ניתן לקנות ברשת שופרסל, במעדניות ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ.


קינואה שוקולד מריר ורימון של מותג UNDERCOVER



קיבלתי להתנסות 3 טעמים מחטיפי הקינואה של מותג Undercover וזו חוות דעתי:
עד כה ניסיתי שניים מהטעמים שקיבלתי - קינואה שוקולד חלב וקינואה שוקולד מריר ורימונים.
חטיף הקינואה והשוקולד חלב היה אהוב עליי במיוחד. פשוט חטיף מעולה עם הרבה שוקולד איכותי וטעים וקינואה מתפצחת בפה, שילוב בהחלט מושלם!
חטיף הקינואה שוקולד מריר ורימונים, היה מאוד נחמד. השוקולד המריר הרגיש איכותי והרימונים הוסיפו טעם חמצמץ מעניין וטעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use