8/02/2022

חדש במדף - גרופר - משקה מוגז טבעי ואורגני

בס"ד

משקה טבעי אורגני גרופר



אם חיפשתם אלטרנטיבה בריאה לכל אותם משקאות מוגזים ממותקים, כנראה כדאי שתכירו את גרופר (Growper).

גרופר הוא משקה טבעי ואורגני מוגז הראשון בישראל, העשוי מרכיבים שאתם באמת צריכים וללא תוספות מיותרות.

טעמי גרופר בבקבוקי זכוכית



משקה הגרופר מגיע בבקבוק זכוכית ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח ועשוי משלושה מרכיבים בלבד: פרי, מים וגז. הפירות בהם משתמשים במשקה הם פירות אורגניים, והכנת המשקה נעשית בתהליך ייצור השומר על ערכי הפרי.

מותג גרופר פותח במשך שנתיים בעלות של כמיליון ש"ח, תוך שימת דגש על דיוק הטעמים והתאמתם לחיך הישראלי, הפחתת כמות הקלוריות, בחירה בחומרי גלם נכונים ובאריזה - בקבוק זכוכית ולא פלסטיק עם עיצוב צעיר וחדשני.

משקה הגרופר מושק בשלושה טעמים בבקבוקי זכוכית בנפתח 330 מ"ל עם פקק הניתן לפתיחה ללא צורך בפותחן בקבוקים.

שלושת הטעמים הקיימים בשוק הם:
תפוזזה - משקה תפוז דם ודומדמניות. מרכיבים: מים, מיץ תפוז דם אורגני, מיץ תפוחים אורגני עשוי מרכז, מיץ דומדמניות אורגני, רכז גזר שחור אורגני, פחמן דו חמצני. ערכים ל100 מ"ל: 21 קלוריות, 4.8 גרם פחמימות מתוכן סוכרים 4.5 גרם (1.25 כפיות סוכר - טבעי מהפירות ולא מוסף). קלוריות לבקבוק: כ-70 קלוריות.

תפוחחה - משקה תפוח עץ ואננס. מרכיבים: מים מוגזים, מיץ תפוחים אורגני (49%), מיץ אננס אורגני (3%), תמצית תפוחים אורגנית. ערכים תזונתיים ל100 מ"ל: 22 קלוריות, 5.1 גרם פחמימות מתוכן 4.8 גרם סוכרים (1.25 כפיות סוכר - טבעי מהפרי ולא מוסף). קלוריות לבקבוק: כ-73 קלוריות.

לימוננדה - משקה לימון ליים. מרכיבים: מים, מיץ תפוחים אורגני עשוי מרכז, מיץ לימון אורגני, מיץ ליים אורגני, פחמן דו חמצני. ערכים תזונתיים ל100 מ"ל: 26 קלוריות, 5 גרם פחמימות מתוכן 4.9 גרם סוכרים (1.25 כפיות סוכר - טבעי ולא מוסף). קלוריות לבקבוק: כ-86 קלוריות.

משקאות הגרופר הם Vegan Friendly,על כן הם מותאמים גם לטבעוניים, נטולים גלוטן והם כשרים פרווה, בהשגחת בד"ץ "יורה דעה" הרב מחפוד ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מחיר בקבוק כ-9 ש"ח ליחידה.


תפוזזה מבית גרופר



מאחורי מותג גרופר עומדים היזמים לירון קופר ויובל גרודק, שהכירו במהלך לימודי וטרינריה וזיהו את הצורך והפוטנציאל בשוק המשקאות הקלים. הם חיפשו ליצור משקה טבעי וקליל שאפשר לשתות ללא רגשי אשמה, ועם התקדמות הפרוייקט הם עזבו את מקומות העבודה שלהם והתמקדו בפיתוח המוצר.
הם חברו לשחקן עופר שכטר בתור שותף עסקי מלא בפרוייקט, והתמקדו בקידום האג'נדה לצריכה בריאה שתיצור שינוי תודעתי במטרה להביא מוצר בריא, טבעי שנגיש לכולם.

הפרוייקט הושק כהדסטארט וזכה להצלחה רבה עם מאות אלפי שקלים שגויסו, ועוד 4 מיליון שקלים שגויסו באמצעות FundIt מהציבור שקיבל את המותג באהדה.

את בקבוקי הגרופר ניתן למצוא במעל 1,500 נקודות מכירה כשופרסל, צה"ל, תחנות דלק דור אלון, רוב חנויות ורשתות הטבע, בתי קפה, AM:PM ועוד ועוד. כמו כן, ניתן לרכוש את המוצרים דרך אתר האונליין של החברה כאן.
בשנה הקרובה, צפויה ההפצה להתרחב לעוד אלפי נקודות מכירה ופריצה לשוק הבינלאומי.

קיבלתי להתנסות מארז של הטעמים החדשים של גרופר וזו חוות דעתי:
קודם כל, ממש אהבתי את העובדה שהם ללא תוספת סוכר וללא צבעי מאכל, ופתיחת הבקבוק ללא פותחן ממש קלה ונוחה.
ניסיתי את שלושת הטעמים וסך הכל אני חושבת שמדובר במוצר נפלא ומאוד מומלץ כשמחפשים משקה קליל, טעים ובריא. התפוחחה והתפוזזה מתאפיינים בטעם עדין ואותם אהבתי במיוחד. ממש מפתיע שאין בהם תוספים של סוכר או ממתיקים מלאכותיים והטעם עדיין נפלא וטעים. הלימוננדה מתאפיינת בטעם יותר דומיננטי ולימוני, מה שאני אישית, פחות אהבתי. היא עדיין הייתה נחמדה, אך פעמים הטעם היה לי חזק מדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use