8/15/2022

פארק המים ספארק ימית 2000 - ביקורת

בס"ד

מגלשות פארק ימית 2000


זאת הייתה הפעם הראשונה שלי בספארק המים ימית 2000 בחולון, והאמת שלא ידעתי למה לצפות. כאחת שאינה יודעת לשחות, קיוויתי שהמגלשות והאטרקציות שבמקום יהיו מותאמות גם לי, ולשמחתי לא יצאתי מאוכזבת בכלל.

פארק ימית 2000 המשתרע על שטח של כ70 דונם, מציע מגוון רחב של מגלשות, מתחמים ואטרקציות לכל המשפחה, מקטנים ועד גדולים. הביקורת המלאה שלי כולל סרטון מהמגלשות בהמשך הכתבה.

פארק ימית ספארק 2000


בריכה חיצונית בפארק המים ימית 2000


מקומות ישיבה על כרי דשא בפארק המים ימית


מקומות ישיבה על בטון בפארק המים ימית 2000 בחולון


לוקרים לשמירת חפצים בימית 2000


מגלשות קוברה אנקונדה טייפון והוריקן בימית 2000



אל הפארק הגענו לקראת סוף יולי, כשמזג האוויר החמים פשוט מחייב פעילות רטובה וקרירה. הגענו לסקר את המקום על הבוקר, ודבר ראשון מצאנו מקום להתמקם והפקדנו את דברי הערך בלוקרים הממוקמים במקום בתשלום חד פעמי של 25 ש"ח ליום.

המקום מציע אינספור מקומות ישיבה עם כסאות פלסטיק, בין אם מדובר על כרי דשא ירוקים או רצפת בטון, כאשר כולן מוצלות על ידי שמשיות.

בצמוד לבריכה הגדולה הממוקמת במרכז המתחם, תמצאו 4 מגלשות אקסטרים הנחשבות לגבוהות בארץ. המגלשות הזוכות לשמות: אנקונדה, טייפון, קוברה והוריקן, מסתיימות במים לא גבוהים, אך העדפתי לוותר עליהן.

מגלשת ההוריקן והטייפון הצהובות, מותאמות לגילאי 7+ מגובה 1.20 מטר ומעלה. מגלשות האנקונדה והקוברה הכחולות, מתאימות מגיל 5+, בליווי הורה וחובת מצופים.


הספייס בול והבננה ג'אמפ בימית 2000



שתי מגלשות אקסטרים נוספות הן הספייס בול והבננה ג'אמפ. שתיהן מהירות ומסתיימות במים עמוקים, ומתאימות אך ורק ליודעים לשחות.
הספייס בול היא מגלשה שמסתיימת בנחיתה עגולה ומסחררת ומתאימה לגילאי 10+ בלבד, ומגלשת הבננה ג'אמפ היא מגלשה צהובה וקצרה. משתי המגלשות נוחתים ישירות למים עמוקים (עומק של לפחות 3 מטר).


מגלשות קשת בימית 2000


גלישה במגלשות הקשת בימית 2000



בצמוד למגלשות הספייס בול והבננה ג'אמפ, נמצאות מימין מגלשות הקשת הצבעוניות, המתאימות מגילאי 2+ בליווי הורה ומגיל 5+ ללא ליווי. המגלשות הכחולות והסגולות הן קצת יותר מהירות, והמגלשות הצבעוניות האחרות הן קצת יותר נינוחות ורגועות. בכל מגלשה שתבחרו, צפו להנאה רבה.


מגלשות במתחם המקורה בימית 2000



משמאל לספייס בול, תמצאו מתחם מקורה ובו עוד 3 מגלשות נוספות - 
מגלשת סופר קמיקזה - מגלשה סגורה ומאוד מהירה. רק התחלתם, כבר סיימתם, אז אם אתם מפחדים, תדעו שזה נגמר ממש מהר וזה ממש כיף. הגלישה מגילאי 5+.

מגלשת בלאק הול - מגלשה שפחות מתאימה למי שמפחד מהחושך, כי רובה חשוכה עם אפקטי תאורה מדי פעם. מתאים לגילאי 5+.

מגלשת האמזונס - מגלשה סגורה עם אבוב והיא ממש מהירה, שלפעמים מרגישים שעוד שנייה האבוב יתהפך ויברח ונמשיך לגלוש בלעדיו. מתאים לגילאי 5+.


מגלשות מירוץ ספארק ימית 2000


מגלשות מרוץ ימית ספארק 2000



מגלשות המירוץ מושלמות למי שאוהב להתחרות. עם מזרן ייעודי, עליו תגלשו על הבטן, תוכלו להתחרות עם חברים ובני משפחה ולגלות אם אולי גם שברתם את השיא היומי בטיימר בסוף המגלשה.


מתחם הילדים בימית 2000 עם פינגווינים


מזרקות מים במתחם הילדים בימית 2000


מתחם ילדים בימית 2000



ואומנם יש כמה מתחמים המיועדים לקטנטנים, אך הם מושלמים גם לכל מי שמתחשק להתרטב ולהנות ממזרקות של מים, דלי ששופך מים ברגע שהוא עולה על גדותיו, פינגווינים המתיזים מים, פטריות גשם ועוד ועוד.

לאורך כל היום, התורים היו די מהירים והפארק היה מלא אך בכלל לא הרגיש עמוס. התורים בממוצע לוקחים בערך כ20 דקות - חצי שעה בזמנים ממש עמוסים ובערך 10-15 דקות בזמנים פחות עמוסים.
התור שהיה הארוך ביותר, ממה שזכור לי, הוא התור למגלשת הספייס בול שיכל לקחת יותר מהזמן הממוצע שציינתי מעלה.

פארק מים ספארק ימית 2000 הוא חוויה נפלאה וכיפית לכל המשפחה, בין אם מחפשים חוויה אקסטרימית ובין אם מחפשים לבלות ברגוע ובנעימים. 


מגלשות מים ימית 2000




פארק המים ספארק ימית 2000
כתובת: מפרץ שלמה 66, חולון
שעות פעילות: 9:00-17:00, שימו לב כי חלק מהמתקנים נסגרים עוד קודם.
חנייה: חנייה רחבת ידיים בחינם בסמוך לפארק.
מחיר: 130 ש"ח בקופות, מגיל 2 חובה בכרטיס. ישנה מגבלת מקום, לכן מומלץ להיערך בהתאם. כמו כן, מומלץ להתעדכן במבצעי חברות אשראי וועדים וכו'. דוג' למבצע בחברת ישראכרט: 1+1.
לוקרים: 25 ש"ח לכל היום. מומלץ מאוד!
כפכפים: קל ונוח לקחת את הכפכפים לכל מתקן. מומלץ להצטייד בכפכפים זולות שקל למצוא ולא יהיה עוגמת נפש אם יאבדו לכם.
במקום ניתן להנות גם מספא בתשלום נוסף, לעשות מנוי כולל חדר כושר ועוד ועוד.
לפרטים נוספים: ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use