9/01/2022

ביקורת סניף קפה גרג החדש במגדלי בסר בני ברק

בס"ד

קפה גרג סניף בני ברק בסר 4



לאחרונה יצא לי להגיע לסקר את הסניף החדש של קפה גרג, שנפתח במגדלי בסר 4 בבני ברק. הסניף החדש שנפתח בעיר, הוא סניף כשר למהדרין של רשת קפה גרג המעוצב בקונספט החדש של גרג, המתהדר במראה אקלקטי-אירופאי יוקרתי, עם שילוב של כפרי ומודרני.

כניסה לקפה גרג בסר 4


קפה גרג בסר 4 מבפנים



סניף קפה גרג במגדל בסר 4 בבני ברק משתרע על פני 170 מטר ומציע כ-100 מקומות ישיבה, כאשר פנים הסניף מעוצב עם שולחנות עץ כפריים, כסאות עץ וכסאות מרופדים, מנורות מודרניות וקיר כוח מ-לבנים שחרכולות (שחורות-כחולות), ומחוץ לסניף תמצאו כסאות עץ מעוצבים עם שולחנות לבנים ועציצים.

עם הגעתנו לסניף, כבר התרשמנו מכמות האנשים הממלאת את המקום וכמות השליחים ההולכים ושבים, המספקים שירות משלוחים למגדלים באזור, למשרדים, לעובדים ולתושבי בני ברק-רמת גן.


קוקיז שייק קפה גרג בני ברק בסר


החלטנו לשבת בחוץ, על אף שהייתה זאת שעת צהריים. מזג האוויר היה חם, אך עם הגגון המכסה על אזור הישיבה והאווירה הנעימה, החום כמעט ולא הורגש.
התחלנו במשקה מרענן שממש התאים לצינון מזג האוויר - הקוקיז שייק (32 ש"ח) - שייק מטורף עשיר בטעם, מתוק וכזה טעים, העשוי מגלידת וניל, עוגיות וקרם עוגיות עם קצפת ואגוזי לוז מסוכרים.


קוקיז שייק של קפה גרג



התפריט בקפה גרג הכשר למהדרין בבני ברק, מציע מבחר עצום של מנות, שכל אחד יוכל בקלות למצוא את המנה שהכי נראית לו. מפסטות וסלטים ועד שקשוקה, ארוחות בוקר עשירות וקינוחים מפנקים. 


פאד תאי סלמון קפה גרג בסר


קוביית סלמון על מזלג ממנת פאד תאי של קפה גרג


ביס מפאד תאי סלמון על מזלג של קפה גרג



כמנה עיקרית טעמנו את מנת הפאד תאי סלמון (74 ש"ח) - מנה אסיאתית המגיעה בקערת מט שחורה ואלגנטית עם אטריות אורז רחבות, קוביות סלמון מוקפצות עם שלל ירקות ברוטב מתקתק עם מעט קיק חריף. מנה נפלאה וטעימה, במיוחד תודות לקוביות הסלמון העסיסיות והכל כך טעימות שמשדרגות את המנה.


פסטה בלקנית קפה גרג בני ברק בסר


פסטה בלקנית קפה גרג



עוד טעמנו את מנת הפסטה הבלקנית (63 ש"ח) - פסטה פנה המגיעה ברוטב מרינרה עם עגבניות, בצל, חציל והר של בולגרית מגורדת. מנה יפהפיה המזכירה מעין מוסקה בלי בשר עם טעם עשיר וטעים, שאפילו שיש כאן כבר פחמימה בצורת הפסטה, עושה חשק לבצוע איזה לחם ולטבול ברוטב הנפלא.


טוסט אמריקאי קפה גרג בני ברק


טוסט אמריקאי עם סלט קצוץ בקפה גרג בני ברק


בנוסף ניסינו את הטוסט האמריקאי (56 ש"ח) - טוסט המגיעה כבייגל פתוח שעליו מרוח פסטו, גבינת שמנת ומוצרלה מוקרמת. אוהבי הפסטו יהנו מאוד מהטוסט הזה, שכן טעם הפסטו מאוד מודגש כאן. אותי מאוד הפתיע, שעל אף שאיני מחובבי הפסטו בד"כ, הטוסט היה לי מאוד טעים.


פנקייק עוגיות וקצפת של קפה גרג בבני ברק בסר


ביס מהפנקייק של קפה גרג


בסיום הארוחה קינחנו בפנקייקים מושחתים - פנקייק שוקולד עוגיות (48 ש"ח). בתפריט ישנה קטגוריה "מסיבת פנקייקים", ולא הבנתי למה זה נקרא מסיבה. אחרי הכול, אין כאן ערבוב של פנקייקים בטעמים שונים והמנה לא נראית גדולה מהתמונה. אבל ברגע שהמנה הגיעה, מיד הבנתי על מה מדובר. זו בהחלט חתיכת מסיבת פנקייקים למופת!  מקבלים צלחת ענקית ומפנקת עם שלושה פנקייקים גדולים ושמנמנים, שברי עוגיות, דריזלים של שוקולד לבן ושוקולד לוז וקצפת. מדובר כאן בלהיט אמיתי. מעולם לא טעמתי פנקייקים כאלה טעימים. מומלץ ביותר! 

במקום ניתן להנות עוד ממבחר רחב של קינוחים כדולצ'ה די לצ'ה, עוגות פטיסרי, פאי תפוחים ועוד, שנשמעים פשוט מדהים, אך אותם כבר לא יצא לנו לנסות, שכן אפילו לקינוח היחיד שניסינו כבר לא היה לנו מקום ולקחנו שאריות הביתה. וכך בעצם היה עם כל המנות שניסינו במסעדה. הגיעו מנות מאוד גדולות ומפנקות, שעוד נשאר לנו אוכל שארזנו הביתה והתענגנו עליו גם בארוחת הערב. 


פנקייק עוגיות של קפה גרג


המלצרית שלנו - רבקה, הייתה פשוט מקסימה ונתנה שירות אדיב ומקצועי לכל לקוח, והאווירה במסעדה הייתה קלילה ונעימה שאם אתם מחפשים איפה לאכול, אתם חייבים לעצור ולהיכנס לסניף החדש של קפה גרג במקום.

רשת קפה גרג ממשיכה להתרחב, אך יאיר מלכה, מנכ"ל רשת קפה גרג, אמר כי: "בנוסף להמשך ההתרחבות של קפה גרג אנו מתחילים במהלך אסטרטגי במסגרתו הרשת תחדש, תשפץ ותרענן סניפים מובילים על פי הקונספט והמיתוג החדש, ביניהם: סניף גרג בקניון מלחה, בקניון הנגב באר שבע, בצים סנטר נתיבות, חוצות המפרץ ועוד".
רשת קפה גרג נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, וסניפיה פזורים במיקומים אסטרטגיים מצפון ועד דרום.


מנות עיקריות בקפה גרג בני ברק בסר


קפה גרג בני ברק מגדלי בסר 4


קפה גרג סניף בני ברק ב.ס.ר
כתובת: מגדל בסר 4, רחוב מצדה 7, בני ברק
חנייה: ברחוב או בחניון מגדל בסר בתשלום
כשרות: כשר למהדרין שמיטה לחומרה
לפרטים נוספים, ליחצו כאן.

2 תגובות:

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use