11/29/2022

חדש במדף - מטריות חרובים ואגוזי נמר של שלי'ס

בס"ד


מטריות חרובים ואגוזי נמר של שלי'ס


מותג Shelly's מבית חברת "רוצים את הטבע", משיק בימים אלה סדרת חטיפי מטריות חדשה "אמברלו" המבוססת על חרובים ואגוזי נמר.

מטריות חרובים ואגוזי נמר של שלי'ס



בסדרה החדשה של מותג שלי'ס, תמצאו מטריות חרובים עטופות בצבעוניות, המגיעות בשלושה טעמים: תות, טופי ובננה.

המטריות המזכירות נשכחות מהימים שהתענגנו על מטריות שוקולד עם מקל ועטיפה צבעונית, מגיעות הפעם בחידוש מיוחד המתאים לתקופה. המטריות העשויות חרובים ומשלבות את אגוזי הנמר (הידועים גם כ"גומא נאכל")- סופרפוד של ממש העשיר בנוגדי חמצון וויטמינים נוספים, עוזר למערכת העיכול, עוזר להורדת רמות הסוכר בדם, ועוד ועוד.

סדרת המטריות החדשה של Shelly's כוללת: מטריות חרובים ואגוזי נמר בטעם תות, מטריות חרובים ואגוזי נמר בטעם טופי ומטריות חרובים ואגוזי נמר בטעם בננה. הסדרה מצטרפת למוצרי המותג הכוללים קמחים וחמאות המבוססים על אגוזי נמר.


מטריות חרובים ואגוזי נמר SHELLY'S


מטריות החרובים ואגוזי הנמר בטעם תות מכילות: סוכר דמררה, שומן צמחי, אבקת חרוב (10%), קמח אגוזים נמר (1%), לציטין סויה, תמצית טעם תות. וביחידה אחת של מטריה, תמצאו: 77 קלוריות, 4.3 גרם שומנים מתוכם 4.2 גרם שומן רווי, פחות מ0.5 גרם שומן טראנס, 0 כולסטרול, 0 נתרן, 8 גרם פחמימות מתוכן 7.9 גרם סוכרים ו-2 כפיות סוכר.

מטריות החרובים ואגוזי הנמר בטעם טופי מכילות: סוכר דמררה, שומן צמחי, אבקת חרוב (10%), קמח אגוזים נמר (1%), לציטין סויה, תמצית טעם טופי. וביחידה אחת של מטריה תמצאו את אותם ערכים כמו במטריה בטעם תות שציינתי מעל.

המטריות מגיעות בשקית במשקל 70 גרם עם 5 מטריות צבעוניות בכל שקית (כל מטריה במשקל 14 גרם), כאשר כל מטריה היא פרווה, טבעונית, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ומתאימה לילדים. החטיף כשר פרווה בהשגחת הרבנות פתח תקווה ובד"ץ העדה החרדית.
מחיר מארז: 19.90 ש"ח. ניתן למצוא בשופרסל גרין, עדן טבע, אניס, ניצת הדובדבן וחנויות טבע נוספות.

קיבלתי להתנסות שניים מהטעמים בסדרה ועד כה יצא לי לנסות את המטריית טופי. דבר ראשון ממש אהבתי שממתק שיכול לצוד את עיניהם של ילדים, אינו מכיל צבע מאכל וגם לא חומר משמר, ותוספת אגוזי הנמר עם החרובים, מהווה יופי של תחליף לממתקים אחרים.
מבחינת טעם, מטריית הטופי הייתה מאוד נחמדה וכיפית לאכילה, ואין לי ספק שילדים יהנו ממנה.
*שימו לב שאין לתת לילדים מתחת לגיל 5 מחשש לסכנת חנק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use