11/16/2022

פמפרס וסופר פארם בפרוייקט עוטפים באהבה

בס"ד

תינוק פג בידיים של אביו
צילום: יח"צ



ב-17 לנובמבר מצויין יום הפג הבינלאומי ופמפרס וסופר-פארם יוצאים  זו השנה השנייה ברציפות במבצע "עוטפים באהבה" עם תרומה של רבע מיליון חיתולים לתינוקות הפגים, תוך הרצון להעלות את המודעות על ילודת פגים ולהבטיח כי לכל תינוק פג בישראל תהיה גישה לחיתול הייחודי לפגים.

חיתול ייחודי לפגים של פמפרס
צילום: יח"צ



1 מכל 10 תינוקות נולד פג, ובישראל נולדים מדי שנה כ-15,000 פגים. תינוקות פגים זקוקים לטיפול מיוחד שיתמוך בשלבים הראשונים של התפתחותם, ועם עור רגיש הדק פי 2 מעור של תינוק רגיל וזמן שינה ממושך - תינוקות פגים ישנים 90% מהזמן, הם זקוקים לחיתול מותאם בדיוק לצרכים שלהם.

חשיבות השינה היא רבה לכל תינוק ואדם, אך לפג היא חשובה פי כמה וכמה. עם השגחה מתמדת הכוללת בדיקות תכופות, האכלה וגורמים נוספים העלולים להפריע לשנתם, יחד עם החלפת חיתול בין 6-8 פעמים ביום, השיקו בפמפרס את החיתול הקטן ביותר המותאם לגוף התינוק.
החשיבות של חיתול העשוי מחומרים רכים עולה פי כמה אצל פגים, שכן עורם עדין במיוחד ועלול לפתח פריחה, להיפצע ואף להגדיל את הסיכון לזיהום.

מותג פמפרס פיתח חיתול ייחודי עבור פגים, חיתול המאפשר התאמה גמישה לגוף התינוק על מנת למזער הפרעה לשינה ועשוי מחומרים עדינים המותאמים לעור התינוק העדין. מדובר בפיתוח בו השקיעה פמפרס מיליונים ללא מטרת רווח, שכן החיתול אינו נמכר בשום מקום בעולם אלא מחולק כתרומה.





החיתול הייחודי של פמפרס הוא חיתול קטנטן במיוחד בגודל של 8 ס"מ בלבד! קטן יותר מכף יד אנושית. החיתול כולל הידוק על כל הגוף עם צדדים גמישים ועדינים ותוחם ספיגה על מנת לעזור לתינוקות הפגים להישאר יבשים לאורך זמן ובכך למנוע הפרעה בשינה.

במסגרת מבצע "עוטפים באהבה", יתרמו פמפרס וסופר פארם כ250,000 חיתולים המותאמים במיוחד עבור תינוקות פגים לפגיית בית החולים הלל יפה בחדרה. 
משנת 2017 פמפרס תרמה מאות אלפי חיתולים לפגים ברחבי העולם, וזו השנה השנייה שפמפרס תורמת חיתולי פגים גם בישראל, כי גם להם מגיע להיות עטופים באהבה.

אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל, אמר: "במשך יותר מ-60 שנה, פמפרס מפתחת מוצרים התומכים בהתפתחות בריאה ומאושרת של תינוקות. מנוחה ונוחות חיוניות לתינוקות שנולדו פגים. עם השקת חיתול הפגים שלנו כדי לסייע לשינה ללא הפרעה והגנה על העור, אנחנו מוודאים שאנחנו שם כדי לעזור לכל תינוק, מהיום הראשון, כולל אלה שנולדו מוקדם. אנו ממשיכים ופועלים לפיתוח וחידוש החיתולים שלנו כל הזמן בכדי להבטיח כי הצרכים הייחודיים של כל התינוקות בעולם יתמכו".

ומי שרוצה גם כן לעזור, החל מה-18.11 ועד ה-30.11, על כל 3 אריזות של מוצרי פמפרס שירכשו ברשת סופר פארם (מגבונים, חיתולים או שילוב של השניים), תתרם אריזה אחת של חיתולי פמפרס לפגים לפגיית בית החולים הלל יפה בחדרה.
חיתולי פמפרס מגיעים ב-4 גדלים: מידה 0 מתחת ל-3 קילו, מידה P1 מתחת ל-1.8 קילו, מידה P2 מתחת ל-1 קילו ומידה P3 מתחת ל0.5 קילו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use