12/28/2022

לראשונה ברשת קפה גרג - ג'ימבורי בסניף שדרות לזכרו של הילד עידו אביגל ז"ל

בס"ד

קפה גרג שדרות
קפה גרג שדרות, צילום: אסף לוי



כולנו כאבנו את אובדנו של הילד התמים עידו אביגל ז"ל, שנהרג מפגיעת טיל בזמן ששהה בממ"ד בביתו במבצע שומר חומות, והוא היה רק בן 5!

רשת קפה גרג פתחה לזכרו ג'ימבורי הפתוח לקהל הרחב בסניף בעיר שדרות, ביוזמת הזכיינים ג'ורג'י אוקרט ושמעון אלחרט, הפעילים בקהילה המקומית.

קפה גרג שדרות
קרדיט צילום: אסף לוי



הג'ימבורי לזכרו של עידו אביגל יכלול מגוון פעילויות, מתקנים לילדים בגילאי 3 חודשים ועד גיל 5 וספסלי חברות שיוצבו במקום.
ספסלי החברות הינם פרוייקט חברתי פרי יוזמתה של שני אביגל, אימו של עידו ז"ל, שמטרתם לעודד קירוב חברתי. ילדים שירגישו קושי להתחבר לאחרים, יוכלו לשבת על הספסל וילדים אחרים יוכלו לגשת אליהם ולהציע להם לשחק.

ספסלי החברות נעשו בשיתוף עמותת מכון סאמיט, עמותה העוסקת בקידום ושיקום של ציעירם מתמודדי נפש עם מסגרות טיפול ייחודיות ופורצות דרך. בסניף קפה גרג בשדרות רכשו שני ספסלי חברות, על מנתלתמוך בקהילה ולהעלות את המועדות ולעודד קירוב חברתי. בכל רכישת ספסל חברות, סכום עלותו נתרם לקהילת מתמודדי נפש, המטופלת על ידי עמותת מכון סאמיט ותומכת בעידוד הקירוב החברתי.  הכוונה היא להציב ספסלי חברות בכל סניפי רשת גרג, כאשר סניף שדרות הוא הראשון בו הוצבו ספסלי החברות במהלך חג החנוכה התשפ"ג.

שני אביגל, אמו של עידו ז"ל אמרה: "עבורנו פתיחת הג'ימבורי זו סגירת מעגל, ישבתי עם עידו בסניף גרג שדרות בתדירות גבוהה מאוד. בפעם האחרונה שישבנו עידו, אני והאחיין שלי, אמרתי להם שהם מפריעים במשחק שלהם לאנשים שאוכלים. מרגש אותנו מאוד שיש לילדים כעת מקום לשחק, להשתולל ולרוץ. זה מרגיש לי ממש מחובר לעידו ומשמעותי עבורי."

ג'ורג'י אוקרט, זכיין סניף גרג בשדרות מסר "הסיפור של עידו נגע בכל אחד מאתנו במדינת ישראל, הכה גלים בעיר הדרומית וזעזע את תושבי שדרות והסביבה, לכן החלטנו שהסניף, הנחשב למרכז העיר, חייב לקחת חלק בהנצחתו."

שמעון אלחרט, זכיין קפה גרג בשדרות מסר: "את אירוע פתיחת הג'ימבורי נציין בסניף באירוע חגיגי, ב-19 לדצמבר, בהדלקת נר שני של חג החנוכה, שיכלול טקס הדלקת נר עם משפחת עידו אביגל ז"ל, כמו כן נניח את ספסלי החברות במתחם."

קפה גרג היא רשת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, המונה כ- 120 סניפים בפריסה ארצית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use