1/04/2023

מותג פרימיום ישראלי חדש בתחום הטיפוח והקוסמטיקה - Reborn

בס"ד

מארז טיפוח לגוף ריבורן



מותג טיפוח וקוסמטיקה ישראלי-בינלאומי חדש נכנס לשוק - מותג REBORN. מותג הפרימיום ריבורן הוא מותג הבא להנגיש את הטבע עם קו של מוצרי טיפוח, קוסמטיקה ושיער המכילים פורמולות שפותחו במשך 6 שנים, המשלבות בין רכיבים טבעיים לחומרים פעילים. לאחרונה ממש הושק למותג גם אתר מכירות ישראלי, ולרגל השקת האתר, הוזמנתי להתנסות בתהליך הרכישה.

סדרת טיפוח לשיער ללא מלחים REBORN
קרדיט צילום: Gurfinkel design



מותג ריבורן מעוניין להביא דבר רענן וחדש לעולם הטיפוח, עם הבאת הטבע לקדמה, מתוך מחקרים שהם ערכו וגילו כי דווקא חומרים טבעיים המצויים בסביבה, הם אלה שעוזרים לשמור על העור בצורה הטובה ביותר. החברה מציינת כי הם מקפידים על שקיפות מלאה בתחום הייצור, עם עמידה בתקנים בינלאומיים ובקרת איכות תמידית. כמו כן, לאורך כל תהליך הייצור החברה שמה דגש על אחריות לסביבה, לאיכות, לבריאות וללקוח.

באתר האינטרנט של החברה, תוכלו למצוא שלוש סדרות שהושקו בשלב הראשוני: סדרת מוצרים לפנים, סדרת מוצרים לגוף וסדרת מוצרים לשיער (סדרה נטולת מלחים).


אתר REBORN בעברית


סדרת דגל לטיפוח השיער
הסדרה כוללת מגוון מוצרים לטיפוח השיער: 
שמפו לחות אולטימטיבי - שמפו על בסיס שמן אגוזי לוז עשיר בוויטמינים, המספק ניקוי עמוק ושמירת לחות לאורך זמן. ללא SLS, צבעים, פרבנים ומלחים.

קרם לעיצוב השיער - קרם המשפר את מרקם השיער ומקל בעיצובו עם חמאת קופואסו ברזילאית ושמן אגוזים. ללא SLS, פרבנים ומלחים.

קרם לחות לשיער מתולתל - קרם לעיצוב השיער ושיפור מרקם התלתלים הטבעי. הקרם מועשר בחמאת קופואסו ברזילאית ומכיל שמן אגוזי לוז המועשר בוויטמינים. ללא SLS , שמן מינרלי, צבעיים, פרבנים ומלחים.

מסכת הזנה אינטנסיבית - מסכת שיער לתיקון שיער יבש ופגום עם פורמולה הכוללת גורם לחות טבעי "נתרן PCA" ושמן אגוזי לוז. ללא צבעים, פרבנים וללא SLS.

שמן קיק - שמן שנמצא כי מסייע בצמיחת שיער באופן טבעי, ומשמש לשיער הקרקפת ולחיזוק שיער הגבות והריסים. ללא SLS, פראבנים, סיליקונים, ומלחים.
סרום להרגעה וברק לשיער - הסרום מבוסס על שמן אגוזי לוז להגברת הלחות עם תוספת ויטמין E התורם לשיער בריא. ללא SLS, שמן מינרלי, צבעים, פראבנים ומלחים.

שמפו טיפולי לשיער - שמפו לאיזון מצב הקרקפת, המועשר בחומצה סליצילית המסייעת לקרקפת בפירוק תאים מתים עם תמצית קמומיל להרגעת העור ותמצית אלוורה להזנה ותיקון השיער. ללא שמן מינרלי, צבעים ,או פרבנים.
טווח מחירים: 39-129 ש"ח.



שקית ריבורן


סדרת טיפוח פנים
סדרה הכוללת שלושה מוצרים:
סרום בוסטר - סרום בעל ריכוז גבוה של חומרים להזנת העור עם חומצה היאלורונית ותמצית קמבוצ'ה להענקת עור פנים גמיש, מוצק וחלק.

קרם לחות יום - קרם לחות יומי עם תמצית קמבוצ'ה, ויטמין E, חומצה היאלורונית וחמאת שיאה, להגנה על העור מפני נזקי הסביבה, שמירת הלחות וחסימת נזקי UV באמצעות מסנן SPF.

קרם לילה - קרם המועשר בתמצית קמבוצ'ה, נוגדי חמצון, חומצה היאלורונית, חמאת שיאה ומינרלים, העוזרים לניקוי רעלים טבעי, תיקון נזקי היום ושיפור מרקם, איכות ומראה העור.
טווח מחירים: 249-299 ש"ח.


קופסת מתנה עם מוצרי REBORN


קרמים לגוף של מותג REBORN



סדרה לטיפוח הגוף
סדרה הכוללת שלושה מוצרים:
קרם גוף - קרם המועשר במרכיבי לחות בוטניים כמאצ'ה, חמאת קופואסו ותמצית קמבוצ'ה, המחזקים את ההגנה הטבעית של העור.

קרם ידיים - קרם המכיל תמצית קמבוצ'ה, חמאת שיאה, חמאת קקאו וויטמין E, להזנת העור והענקת לחות לאורך זמן.

קרם רגליים - קרם המכיל תמצית קמבוצ'ה, חמאת שיאה ושמנים של עץ התה והזית, לטיפול בכפות רגליים יבשות וסדוקות. מרכיבי הקרם בעלי תכונות אנטי בקטריאליות המעודדות החלמת סדקים ומניעת גירויים וגירודים.
טווח מחירים: 79-99 ש"ח.

כל מוצרי החברה מתאימים לנשים וגברים כאחד, והם נמכרים במחירים הנמוכים בכעד 50% לקטגוריה ביחס לשוק. 
באתר תוכלו לרכוש מוצרים בודדים או קיטים מוכנים הכוללים מספר מוצרים במארז אחד. בין המארזים שתצאו באתר: מארז טיפוח יומי, מארז לשיער מתולתל, מארז טיפוח גוף ועוד. טווח מחירים: 149-399 ש"ח.


מוצרי טיפוח לגוף REBORN



אתר האינטרנט של המותג מעוצב בצורה קלילה וקלה לתפעול, עם מוצרים המחולקים לפי קטגוריות, הוספה מהירה לסל הקניות ואפשרות גלישה באתר גם בשפות נוספות (אנגלית וגרמנית). לאחר שיטוט באתר, החלטתי ללכת על המארז לטיפוח הגוף. המארז כולל בתוכו קרם גוף 300 מ"ל, קרם ידיים 100 מ"ל וקרם רגליים 100 מ"ל של המותג.

לאחר ביצוע ההזמנה, קיבלתי אימייל עם כל פרטי ההזמנה וכעבור כמה ימים קיבלתי עדכון בוואטסאפ שהחבילה בדרכה והתקשורת במהלך כל הדרך הייתה מצויינת. ניתן להזמין משלוחים לארץ ולחו"ל, כאשר מעל 299 ש"ח משלוחים עד לבית הלקוח בחינם.

החבילה הגיעה בשקית כחלחלה עם לוגו המותג ובה קופסה אלגנטית עם שלושת הקרמים. ניסיתי את קרם הידיים שהגיע במארז שהזמנתי מהאתר. הקרם בעל סמיכות מעולה, נמרח ונספג בקלות ויעילות, בעל ניחוח עדין והעור מרגיש חלק ונעים.

בין אם אתם מחפשים להתפנק במוצרי טיפוח חדשים או לפנק את אוהבי הטיפוח במארז מוצרים, ממליצה לכם לבדוק את מותג Reborn החדש - מותג כחול-לבן.
לפרטים נוספים, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use