12/18/2022

עופר בילו סנטר בפופ אפ הארון השקוף בשיתוף דניאלה אייפנברג

בס"ד

פופ אפ הארון השקוף



מתחם הבילוי עופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר, פתח השבוע חנות פופ אפ בשיתוף עם בלוגרית האופנה דניאלה אייפנברג. חנות הפופ אפ שנפתחה תחת השם "הארון השקוף" היא חנות פופ אפ יד 2 עם פריטי לבוש מהארון של דניאלה.

פופ אפ הארון השקוף


פופ אפ הארון השקוף


במסגרת שיתוף הפעולה בין עופר בילו סנטר לפאשניסטית דניאלה אייפנברג, תפעל חנות הפופ אפ למשך 10 ימים, ותכלול מגוון בגדים יד שנייה מארונה הפרטי של דניאלה. הפריטים המוצעים למכירה הם מותגי אופנה המתאימים לחורף וגם לקיץ, ביניהם חליפות, סריגים, מכנסיים, שמלות, תיקים, כובעים, נעליים, צעיפים של החברות הנחשבות בארץ ובעולם כ-NIKE, ZARA,H&M ועוד.

מחירי הפריטים נעים בין 50 ל-300 ש"ח. ובנוסף, ימכרו פריטי וינטג' מיוחדים של מותגי על מהגדולים בעולם כ-Fendi, Gucci, Prada ועוד, במחירים של עד 2,000 ש"ח.

בנוסף, מדי יום תגיע להתארח בחנות אושיית אופנה אורחת, שתציע גם היא למכירה מפריטים שונים מהארון שלה. בין האורחות שיגיעו להתארח בחנות, ניתן למנות את מאי כהן, לורן אלון, גל ווינטרוב ופז הלר. ובנוסף, בסופי שבוע המקום יארח דוכנים של מעצבים שונים תוצרת כחול לבן.

כמו כן, באפליקציית MY OFER, תוכלו להתרשם מהמלצות של דניאלה על פריטים שהיא בחרה מחנויות ברחבי המתחם. ומי שירכוש פריטים מהחנות הפופ אפ "הארון השקוף", ייהנה מקוד קופון אותו יוכל לממש בחנויות עופר בילו סנטר דרך האפליקציה של "מיי עופר".


השקת פופ אפ הארון השקוף


דניאלה אייפנברג פופ אפ הארון השקוף


דניאלה אייפנברג ושרית פולק פופ אפ הארון השקוף


שרית פולק פופ אפ הארון השקוף



לרגל ההשקה, הגענו למתחם עופר בילו סנטר קרית עקרון וקיבלנו הצצה לחנות הפופ אפ של דניאלה אייפנברג. להשקה הגיעו גם אושיות הרשת והראליטי המוכרות: שרית פולק ונטע ברזני.

חנות הפופ אפ ממוקמת באזור המדרגות הנעות מתחת לחנות פקטורי54. החנות די קומפקטית וצנועה, אך אוהבי המותגים ישמחו לגלות כאן פריטים שמורים היטב הנראים ממש כמו חדשים במחירי יד 2 ועם ערך מוסף חשוב לא פחות.


פריטי לבוש פופ אפ הארון השקוף בילו סנטר


נעליים ותיקים פופ אפ הארון השקוף



ברכישה בחנות הפופ אפ של דניאלה, 30% מהכנסות החנות יועברו כתרומה לעמותת "רוח נשית" - עמותה המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית.

מודל העמותה מבוסס על העצמה נשית וכלכלית. החזרת הביטחון והשליטה של האישה בחייה באמצעות תעסוקה ועצמאות כלכלית. העמותה מסייעת באמצעות ליווי אישי, תמיכה והעצמה מכוונת תעסוקה, מה שמאפשר לנשים הזדמנות לעתיד חדש עבורן ועבור ילדיהן.

לדברי לירון חיים, מנכ"ל עופר בילו סנטר: "שיתוף הפעולה בין אושיית האופנה דניאלה אייפנברג לקניון נולד במטרה לייצר תוכן חדש ואופנתי לאואטליייט הגדול במדינה, עם ערך מוסף לצרכנים המגיעים למתחם מכל רחבי הארץ. לדבריה: "זהו מהלך ייחודי המחבר את זירת הדיגיטל לרצפת המכירה בשילוב יצירת תוכן עדכני המעניק חווית קנייה אחרת".

לדברי דניאלה אייפנברג: "כבלוגרית אופנה חובבת וינטג', אני רוכשת המון יד 2, בין אם במותגי על ובין אם אלו "פיסים" שווים ברוח תקופות וטרנדים שכבר לא מייצרים כיום. הפרוייקט נולד מתוך רצון אמיתי להעניק ערך מוסף לקהילה שלי, תוך חיבור לערכים המובילים אותי בדרך. ערך עליון מבחינתי הוא קיימות ומחזור. בתחילת דרכי קיימתי מכירות בבית שלי, שהיו הצלחה מטורפת והגיעו נשים מכל הארץ. אני עובדת עם עופר בילו סנטר אוטלט כבר שנה וחצי, ושמחה להוביל דרך חדשה, להעניק המשכיות לפריטים מהארון שלי, לתרום מכספי המכירה לעמותת 'רוח נשית' תוך הנעה לקיימות, וחוויית לקוח שונה מסוגה. מתרגשת לפגוש את הקהילה שלי בחנות שכולה אני וליצור יחד מימד נוסף, המחבר בין הנשים מאחורי המסך ואל רצפת המכירה. מודה ושמחה על הדרך המשותפת עם קניוני בילו סנטר אוטלט ויודעת שזו רק תחילת הדרך."


פופ אפ הארון השקוף


פופ אפ הארון השקוף


פופ אפ הארון השקוף



דניאלה אייפנברג היא בת 24, מתגוררת בתל אביב עם בן זוגה ניקה. אהבתה לאופנה עוד החלה מהבית, שם אהבה להתלבש בסטייל ייחודי. בטיול במזרח לאחר הצבא, היא החלה לצלם לוקים שונים בנופים פוטוגניים, אותם היא שיתפה ברשתות החברתיות. ומאותו רגע החלו לפנות אליה חברות מהארץ לשיתופי פעולה בתמורה לבגדים. כשחזרה לארץ, החלה לעשות שיתופי פעולה ולייצר תוכן לחברות מובילות בארץ וגם עבדה בגן האירועים של הוריה.
עם פרוץ הקורונה וביטול האירועים, גן האירועים נסגר ודניאלה החלה לשתף באינסטגרם את השגרה היומית שלה, כולל מה היא לובשת בכל יום, וכך העמוד שלה גדל וצבר הצלחה רבה.

עופר בילו סנטר OUTLET הוא מתחם המונה 180 חניויות, ביניהם מותגים ישראלים ובינלאומיים. בין חנויות המתחם, תמצאו את: פקטורי 54 אאוטלט, שבילים קולומביה אאוטלט, מנגו אאוטלט, טוונטי פור סבן אאוטלט, אמריקן איגל, תמנון, סקצ'רס אאוטלט, עדיקה, אורבניקה ועוד.


פופ אפ הארון השקוף

פופ אפ הארון השקוף
כתובת: עופר בילו סנטר אאוטלט בווייז
החנות ממוקמת ליד הפקטורי 54 אאוטלט, מתחת למדרגות הנעות
פתוח עד ה-25.12.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use