12/11/2022

WOMAN COSMETICS -חברת הקוסמטיקה החדשה עם הטיפול המשולש

בס"ד

woman cosmetics



Woman Cosmetics היא חברת קוסמטיקה חדשה המושתתת על עקרונות ה-Wellness. החברה באה לתת מענה טיפולי ביתי משולש, על פי שיטת In - Out -Tech.

שרון ועמי וומן קוסמטיקס
שרון, בעלת החברה ובן זוגה המנכ"ל, עמי



מאחורי מותג וומן קוסמטיקס עומדים שרון, בעלת החברה, ובן זוגה המנכ"ל, עמי. במהלך הקורונה, שרון החליטה להיכנס לתחום העסקים ומכיוון שעמי הגיע מתחום הקוסמטיקה, הם יצאו לדרך עם המותג החדשני שבא להכניס את הטיפול של המכון הביתה עם שגרת טיפול טריפל טריטמנט.

שיטת IN-OUT-TECH היא שיטה הפועלת מבפנים ומבחוץ - שילוב בין טיפול חיצוני עם סדרות טיפוח לעור, טיפול פנימי עם תוספי מזון וטיפול עם טכנולוגיה מתקדמת מבית Space Touch מארצות הברית.


מוצרי החברה וומן קוסמטיקס


וומן קוסמטיקס טיפוח ביתי


מכשירים ומוצרים של מותג WOMAN COSMETICS



חלק ה-IN בטיפול כולל שימוש בתוסף תזונה Collagen 300, המכיל פורמולה המזינה את הגוף בכל החומרים הפעילים והוויטמינים הדרושים לשיפור מראה העור, האלסטיות שלו והאטת תהליך הזדקנותו.

תוסף הקולגן מכיל:
קולגן דגים - מסייע בהאטת תהליכי ההזדקנות של העור, הפחתת קמטים והענקת מראה עור זוהר ומוצק.
ויטמין C - ויטמין החיוני ליצירת קולגן ועוזר לקבל עור בהיר ורענן.
חומצה היאלורונית - חומצה המעניקה לחות מוגברת ונפח לעור, לקבלת מראה מוצק.
ויטמין E - נוגד חמצון המגן על תאי העור מפני רדיקלים חופשיים, ומאט את תהליכי ההזדקנות של העור.
אבץ - מינרל בעל חשיבות רבה ביותר, בין היתר עם השפעה על מערכת החיסון וויסות ייצור השומן בבלוטות החלב בעור.
מחיר תוסף התזונה עבור 3 חפיסות הוא 480 ש"ח.


חלק ה-OUT כולל את סדרת מוצרי החברה HYALU1.2, הכוללים 9 מוצרים. המוצרים פותחו תוך מחקר מעמיק ומבוססים על טכנולוגיה מתקדמת וחומרים איכותיים.
מוצרי הסדרה אינם מכילים שמנים מינרלים, סולפטים, פרבאנים, אינם מהונדסים גנטית, אינם מכילים מוצרי נפט, לא נוסו על בעלי חיים, ועברו בדיקות מחמירות, ביניהם בדיקות רגישות ובדיקות היפו אלרגניות.
המוצרים מבושמים בניחוח פרחוני עדין ומיוצרים בישראל תחת בקרת איכות קפדנית ובתנאי ייצור גבוהים והם בעלי אישור ממשרד הבריאות הישראלי ועם תו תקן אמריקאי של ה-FDA.

מוצרי הסדרה כוללים:
פילינג אנזימטי 200 מ"ל - 489 ש"ח  
פילינג אנזימטי 50 מ"ל - 239 ש"ח  
קרם הזנה ללילה  50 מ"ל- 339 ש"ח 
קרם לחות ליום 50 מ"ל – 339 ש"ח
ג'ל לניקוי הפנים 150 מ"ל – 239 ₪   
מסכת לחות 75 מ"ל – 329 ₪  
סרום הזנה ללילה 30 מ"ל -369  ₪  
סרום יום אנטי אייג'ינג 30 מ"ל - 369 ₪  
קרם צוואר ומחשוף 50 מ"ל – 339 ש"ח

מכשיר יופיטר לד אדום וומן קוסמטיקס


מכשיר יופיטר לד כחול וומן קוסמטיקס


מכשיר EYETECH וומן קוסמטיקס



במסגרת ה-TECH, מציעה החברה מכשירים בעלי פטנט עולמי, שפותחו על ידי מעבדות נאס"א, ומבוססים על טכנולוגיית לד מבית space touch.
מכשיר היופיטר (Jupiter) הוא מכשיר שבא להפחית קמטים, לשפר את מראה העור והגוון שלו. המכשיר מעודד ייצור קולגן ופועל על לייזר רך. המכשיר בעל אורך גל של 430-850 ננומטר, וחוץ מטיפוח העור, המכשיר גם מתאים להקלה בכאבים, פיברומיאלגיה, כאבים ראומטיים, דלקות ועוד.

מכשיר היופיטר הוא מכשיר המוכר רפואית ומוכח קלינית, על ידי מחקרים עצמאיים ושילוב של 40 שנות מחקר מדעי על ידי NASA. המכשיר פועל עם לד אור אדום ולד אור כחול, כאשר כל אור עובד על שכבת עור אחרת.

הלד האדום עובד על השכבות העמוקות ביותר של העור, משפר את מחזור הדם ואת חילוף החומרים של העור.  האור האדום עוזר בהאצת ייצור הקולגן, סילוק רעלים, העלמת קמטים והגברת גמישות העור.

הלד הכחול עובד על האפידרמיס, השכבה החיצונית של העור. הלד הכחול מטפל בקירור באופן מקומי והוא אנטי דלקתי, מחטא, מבהיר פיגמנטים מנזקי השמש ומטפל ומפחית אקנה. הלד פועל בטמפרטורה קבועה של 7 מעלות צלזיוס לכיוון הנקבוביות ושמירה על לחות העור.
מחיר המכשיר: 5,400 ש"ח.

מכשיר נוסף של החברה הוא מכשיר ה-EYETECH, מכשיר חדשני ומתקדם לטיפול באזור העיניים, שנועד למצק את מראה העור ולהאט את סימני ההזדקנות באותו אזור. המכשיר עובד על כהויות, נפיחויות ("שקיות"), קמטוטים והבהרת גוון העור מתחת לעיניים ("עיגולים שחורים").

מכשיר האיי טק מגיע עם שני סהרונים הכוללים כל אחד 7 נוריות KED אדומות באורך גל של 645 ננומטר. אורך הגל הזה חודר לעומק של 5 מ"מ, ומעודד את התאים לייצר יותר אנרגיה על ידי הפקת מולקולת ATP. בעקבות כך, מתרחש חילוף חומרים מואץ בתא, ייצור מוגבר של קולגן והרחבת הנימים הזעירים תחת העיניים, ובכך מתקבל באזור שתחת העיניים מראה עור מוצק וצעיר, המטפל במגוון בעיות נפוצות: קמטוטים, נפיחויות ועיגולים שחורים.
מחיר: 2,800 ש"ח.


מכשיר EYETECH וומן קוסמטיקס


מכשיר אייטק WOMAN COSMETICS


מכשיר EYETECH של WOMAN COSMETICS


תמונה של המטופלת לאחר הטיפול



הגעתי לאירוע ההשקה במשרדי החברה בתל אביב, שם שמענו על חזון החברה להכניס את מכון הטיפוח הביתה בשיטת הטריפל טריטמנט, ואף קיבלנו הדגמה חיה עם המכשירים ומוצרי הטיפוח של החברה.
אלישבע אברהם, שעבדה במשך שנים כמאפרת, ובמהלך הקורונה הצטרפה כמנהלת הדרכה ראשית ארצית, הדגימה בפנינו את השימוש במוצרי החברה.

לאחר ניקיון של העור, היא התחילה במריחת הקרמים השונים של המותג, ולאחר מכן השתמש במכשיר היופיטר. בשימוש בלד האדום, הסבירה אלישבע, כי אין צורך לעצום עיניים וכי המכשיר עובד על החלקים העמוקים של העור, ואילו בשימוש בלד הכחול, המכשיר עובד על השכבה החיצונית של העור ויש לעצום את העיניים.
לאחר מכן היא הדגימה לנו את השימוש במכשיר ה-אייטק, על ידי הצמדת הסהרונים מתחת לעיניה של המטופלת.

במהלך כל הטיפול, המטופלת ציינה שלא חשה שום כאבים או אי נוחות, ובאמת היה נראה כי הטיפול עשה טוב לאור פניה, וחשוב לציין כי החברה נותנת אפשרות להתנסות במקום, וכבר מהפעם הראשונה גם רואים תוצאות וגם מקבלים תחושה לגבי המוצרים והטיפול.

לפרטים נוספים, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use