1/19/2023

ברימאג נכנסת לשוק מקררי היין הביתיים עם המותג הבינלאומי La Sommeliere

בס"ד

מקררי יין ברימאג
קרדיט צילום: ענבל מרמי/ יח"צ ברימאג



חברת ברימאג, המתמחה ביבוא שיווק והפצה של מותגי חשמל לשימוש ביתי, נכנסת לראשונה לקטגוריית מקררי היין הביתיים. כחלק מהמהלך, זכתה החברה בזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק המוג הצרפתי לה סומלייר מבית FRIO, המתמחה בפתרונות קירור ואחסון יינות.

מקרר יין ברימאג LA SOMMELIERE
קרדיט צילום: ענבל מרמי/ יח"צ ברימאג



מותג La Sommeliere הינו המותג הראשון אותו תייבא ברימאג בבלעדיות, מתוך מקבץ של מותגים הנמצאים תחת קבוצת FRIO. במהלך השנה, צפויים להגיע מותגים נוספים המובילים בתחום מקררי היין.

מותג לה סומלייר הצרפתי החל את דרכו בשנת 1993 עם התמחות בייצור מקררי יין ביתיים מעוצבים בעלי טכנולוגיה מהמתקדמות בעולם. מקררי היין של המותג ימכרו ברשתות וחנויות למוצרי חשמל ברחבי הארץ בטווח מחירים של 1,990 ש"ח ל-17,900 ש"ח.

יאיר רוזן, מנכ"ל ברימאג, מסר: "אנו שמחים על הכניסה לזירות חדשות, המותג החדש מהווה סינרגיה מלאה לקולקציית המותגים של החברה. לצרכן הישראל שאוהב, מעריך ומתחבר לתחום היין זוהי בשורה אמיתית הן מבחינה צרכנית והן מבחינה טכנולוגית". עוד הוא אמר כי: "בשנת 2023 אנו צופים כניסה של מותגים נוספים באותה קטגוריה".

קולקציית המוצרים של מותג לה סומלייר כוללים שתי סדרות עיקריות: סדרה יוקרתית וסדרת פרסטיג'. ובנוסף, מציע המותג אפליקציית VINOTAG חינמית ייעודית למוצרי המותג, עם תצוגה וירטואלית לניהול מקרר היין ורשימת מלאי מפורטת.


מקרר יין ברימאג
צילום: ענבל מרמי/ יח"צ ברימאג



הדגם הבולט בסדרה היוקרתית הוא מקרר יין עם אזורים וטמפרטורה שונים לאחסון ויישון. המקרר בעל קיבולת של 185 בקבוקים, תואם לאפליקציית VINOTAG, מקרר בעיצוב שחור עם מערכת קירור שעובדת על ידי מדחס. טווח הטמפרטורה נע בין 5 ל-20 מעלות צלזיוס, וקיים ויסות אלקטרוני ותרמומטר עם תצוגה דיגיטלית לבנה. המקרר מגיע עם דלת זכוכית מחוסמת נגד קרינת UV עם 3 שכבות ומנעול. מחיר מומלץ לצרכן: 17,990 ש"ח.

בסדרת הפרסטיג' תמצאו מקרר יין B.I - מרתף טמפרטורה - מדובר במקרר עם חמישה מדפי עץ קבועים, חצי מדף עץ, 4 רגליים מתכווננות, מסנן פחם פעיל ורשת אוויר נשלפת. המוצג בעל דרגת אנרגיה G בעוצמה 100W עם צריכה שנתית של KWH. מחיר מומלץ לצרכן: 4,990 ש"ח.

בנוסף, תמצאו מקרר יין בילד אין לשמירה על טמפרטורת הגשה - המקרר בעל קיבולת של 28 בקבוקים עם תא מובנה, עיצוב שחור ומערכת קירור על בסיס מדחס. טווח הטמפרטורות נע בין 5 ל-20 מעלוות צלזיוס, עם ויסות אלקטרוני, נוריות LED לבנות עם מתג, תצוגה דיגיטלית ודלת זכוכית נגד קרינת UV. מחיר מומלץ לצרכן: 3,590 ש"ח.
חברת ברימאג שירות תספק שירות VIP למוצרים וכל המוצרים של המותג החדש יוצגו בחודש פברואר בתערוכת היין Sommeliere 2, בהיכל התרבות בתל אביב.

חברת ברימאג, המייבאת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מיצרנים מובילים בעולם כדוגמת LG, BEKO, KENWOOD, BABYLISS ועוד, פועלת בשני מישורים עיקריים: בתחום מוצרי החשמל הביתיים עם ייבוא, שיווק והפצה של מכשירי אלקטרוניקה וחשמל לבית ומכירת ציוד נלווה, ומתן שירותי אחריות ותיקונים למוצרים אלו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use