1/11/2023

קפה גרג באירוע לשנה החדשה ותחרות הבריסטה של ישראל

בס"ד

מסיבת זכיינים קפה גרג באולם סנטרל פתח תקווה



קפה גרג בבעלות אנשי העסקים: יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, ערכו בשבוע שעבר מסיבת זכיינים חגיגית, לרגל השנה האזרחית החדשה, בערב נוצץ מלא באוכל טוב, מוזיקה חיה והכרזה על הזוכים בתחרות הבריסטה של ישראל.

אולם סנטרל מתחם שופ טיים פתח תקווה


שלט מסיבת זכיינים ותחרות בריסטה קפה גרג


תחרות הבריסטה 2023 של קפה גרג



באירוע שהתקיים באולם האירועים סנטרל בפתח תקווה, חגגו כ-800 מוזמנים, ביניהם: מנהלים, זכיינים ועובדי הקבוצה, עם קוקטייל חגיגי וארוחת ערב בניצוחו של השף דניאל רחמים מ"משחקי השף".


מסיבת זכיינים קפה גרג 2023


מגוון ברוסקטות עם בשר קפה גרג מסיבת זכיינים


חלה במילוי שניצל קפה גרג


ירקות צלויים במסיבת זכיינים של קפה גרג



הוזמנו למתחם בשעות הערב של יום חמישי, ונהנינו ממגוון המנות שהוגשו במקום, ביניהם: ירקות צלויים בצורה מושלמת, רצועות בקר בבאן עסיסי, חלה במילוי שניצל שהייתה מפנקת ביותר ועוד.


מסיבת זכיינים קפה גרג


בכירי קפה גרג במסיבת זכיינים
בתמונה (מימין): ניר אדרי, גלעד אלמוג, יאיר מלכה ויוליה פלוטקין



מסיבת זכיינים קפה גרג


מושיקו מור


ליאור נרקיס


ליאור נרקיס במסיבת זכיינים בקפה גרג


תחרות אלוף הבריסטה של ישראל קפה גרג


יבגני מצקביץ אלוף הבריסטה של ישראל קפה גרג



את הערב הנחתה השחקנית יוליה פלוטקין, שסיפרה כי עבדה כמלצרית בקפה גרג בקריות בהיותה בת 17, וחוץ מדיג'יי שהרקיד את החוגגים, הגיעו להופיע גם מושיקו מור, תגלית השנה בעולם המוזיקה, והזמר ליאור נרקיס.

במהלך האירוע הוכרזו הזוכים בתחרות "אלוף הבריסטות של ישראל". במסגרת התחרות, השתתפו כ-100 מתמודדים מרחבי הארץ, שעמדו במבחן באתגרים שונים כמבחני טעימה עיוורת, זיהוי טעמי קפה והכנת קפה, אומנות ציור בקצף בקפה ועוד. לגמר העפילו 8 מתמודדים ומתוכם:
במקום השלישי נבחרה כתרין אבו עיד, שזכתה בפינוק בספא ומסעדה.
במקום השני נבחרה עדאן קעדן, שזכתה במכונת קפה מקצועית.
ובמקום הראשון - אלוף הבריסטה של ישראל לשנת 2023 - יבגני מצקביץ, שזכה בטיסה לאיטליה, כולל אירוח וסיור במפעלי קפה מובילים.

יאיר מלכה, מבעלי קבוצת גרג, אמר עם פתיחת האירוע: "היום אנחנו חוגגים עם כל מנהלי ועובדי חמשת המותגים שלנו: קפה גרג, קפה ביגה, מאמא-גרג, בייקרי וגרג קיטשן, המונות יחד מעל 140 סניפים בישראל! כבר מהאירוע הראשון שערכנו לפני 5 שנים - "תחרות אלוף הבריסטה", הבנו שאת המטרות שהצבנו לעצמנו אנו משיגים: לעלות את רמת הקפה שלנו, כדי שנמשיך להוביל את ישראל לעבר חווית הקפה הטובה ביותר שאפשר".

גלעד אלמוג, מבעלי גרג, אמר כי : "מאז החזרה לשגרה מהקורונה אתגרים רבים היו במשק לרשתות הקפה. בשנת 2022 עשינו הרבה פעולות לקדם את הרשתות: פתיחת סניפים חדשים, ריענון סניפים קיימים, התרחבות רשת קיטשן, תפריטים חדשים, הכנסת רובוטים לסניפים, השקעה בסושיאל, קיוסקים להזמנה עצמית ופעולות למען הקהילה. בשנת 2023 שמנו לעצמנו יעד להוביל את תחום בתי הקפה בארץ ולהתפתח למקומות חדשים גם בטעמים וגם ליעדים חדשים חוצי גבולות".


בכירי קפה גרג והזוכה יבגני מצקביץ אלוף הבריסטה 2023
בתמונה (מימין): יריב גניס, גלעד אלמוג, ניר אדרי, יבגני מצקביץ ויאיר מלכה



יריב גניס, מנכ"ל רשתות גרג וביגה, שהעניק את הפרסים לזוכים בתחרות, אמר: "הזוכה במקום השני היא עדאן קאדן, שזכתה במכונת קפה מקצועית, ובמקום הראשון "אלוף הבריסטה של ישראל" שזוכה מעבר לכבוד ויוקרה גם בטיסה זוגית לאיטליה! כולל אירוח וסיורים במפעלי קפה מובילים, הוא יבגני מצקביץ בן 27 מחיפה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use