1/12/2023

רשת תיק התיקים עם החידושים לשנת 2023

בס"ד

תיק התיקים קניון גבעתיים



רשת תיק התיקים, המובילה בעיצוב, ייצור, ייבוא ושיווק ארנקים, תיקים ומזוודות, משיקה בימים אלה קולקצייה חדשה של פריטים לשנת 2023, בדגש על מוצרים ממותג הבית של החברה - מותג BOND, כולל חידוש מיוחד לכל מי שחשוב לו לטוס לואו קוסט.

מזוודות BOND תיק התיקים



הגעתי לסקר את החידושים שלרשת "תיק התיקים" יש להציע בסניף הממוקם בקניון גבעתיים. כחלק מהחידושים הצפויים לשנת 2023, ההתמקדות הפעם היא על מוצרים המתאימים בדיוק לטיולים, ממזוודות חדישות וקשיחות במיוחד ועד מזוודה המותאמת בדיוק מושלם כשרוצים לטוס בלואו קוסט ולחסוך כמה שיותר.


מזוודות Bond Polypropylene


מזוודות Bond פוליפרופילן מבפנים


מזוודות Bond פוליפרופילן מבפנים



בתחום המזוודות, תוכלו למצוא מגוון חידושים של מותג הבית של הרשת - BOND:
מזוודות Bond Polypropylene - מזוודות קשיחות במיוחד העשויות מחומר הנקרא פוליפרופילן, חומר עמיד במיוחד שימנע מהמזוודה להישבר. המזוודות מגיעות בכמה צבעים, כולל צבע מיוחד - צבע ורוד בייבי, שאינו כל כך נפוץ, ובעצם בכך יאפשר לכם למצוא את המזוודה ביתר קלות בין ים המזוודות בצבעים הסטנדרטיים.

המזוודות בעלות נפח גדול עם ארבעה גלגלים כפולים העשויים סיליקון ורוכסן הרחבה. המזוודות מגיעות עם ידית אלומיניום מתכווננת, ידיות אחיזה ומנעול קומבינציה. כל מזוודה מחולקת ל-2 חלקים שווים, כאשר צד אחד עם מחיצת רוכסן עם תא רוכסן ובצד השני רצועות אחיזה.
המזוודות נמכרות כסט במחיר של 999 ש"ח ל-3 מזוודות בגדלים: 20 (טרולי עלייה למטוס), 24 ו-28 אינץ'.





מזוודות Bond Extra Strong - סט של 3 מזוודות העשויות בד צפוף עמיד, המגיעות בגדלים: 20, 24 ו-28 אינץ'. המזוודות מגיעות עם ידית המחוברת לגוף המזוודה לעמידות גבוהה ו-4 גלגלי סיליקון. המזוודה ניתנת להרחבה עד שליש מגודלה ומגיעה עם רוכסנים חזקים. בנוסף, למזוודה ידית אלומיניום מתכווננת, תא צדדי לאורך המזוודה ותאים רבים נוספים. ניתן להלביש את מזוודת הטרולי על המזוודה עצמה, באמצעות כיס ייחודי המותאם בדיוק לידית המזוודה.
מחיר לסט של שלוש מזוודות: 999 ש"ח.


מזוודות Bond חזקות וקלות תיק התיקים


מזוודות Bond חזקות וקלות תיק התיקים



מזוודות Bond חזקות וקלות - מזוודות בד המגיעות בגדלים לא סטנדרטיים, כבקשת לקוחות הרשת. מלבד מזוודת הטרולי הרגילה בגודל 20 אינץ', הסט כולל שתי מזוודות גדולות בגודל 26 ו-30 אינץ'. המזוודות מגיעות עם ידיות מרופדות, 4 גלגלים כפולים מסיליקון ואופציה להרחבת המזוודה בעוד כ-15%. בנוסף לידית טרול אלומיניום, למזוודות 2 תאים קדמיים עם מנעול מספרים ו-3 תאים פנימיים.
מחיר לסט של 3 מזוודות: 1,199 ש"ח.


מזוודת Low Cost Bond - מזוודת טרולי מתקפלת לטיסות לואו קוסט


מזוודת טרולי מתקפלת לטיסות לואו קוסט



מזוודת Low Cost Bond - מזוודת טרולי מתקפלת לטיסות לואו קוסט - מזוודה קלת משקל, רק 1.9 קילו, שפותחה מתוך הרצון לעמוד בדרישות חברות הלואו קוסט. המזוודה מתקפלת, ובכך מאפשרת אחסון נוח במיוחד, ועשויה מפוליאסטר המעניק לה את משקלה הקל. המזוודה מגיעה עם ידית אלומיניום טלסקופית, ידיות נשיאה בחלק העליון והתחתון להרמה נוחה של המזוודה, כיס בקדמת המזוודה ו-2 גלגלים שלא מבזבזים גובה מיותר במדידות המחמירות של חברות הלואו קוסט.
מידות - גובה 50 ס"מ, רוחב 35 ס"מ. מחיר למזוודה: 199 ש"ח. 


מזוודת Bond לואו קוסט קשיח 16 אינץ'



מזוודת Bond לואו קוסט קשיח 16 אינץ' - מזוודה קטנה וקשיחה העשויה ABS. המזוודה מגיעה עם 4 גלגלים כפולים מסיליקון, רוכסן הרחבה, ידית טרול אלומיניום מתכווננת, ידיות אחיזה ומנעול קומבינציה. המזוודה מחולקת ל-2 חלקים שווים, כאשר בצד אחד מחיצת רוכסן עם תא רוכסן וצד שני עם רצועות אחיזה.
מידות: גובה 45 ס"מ, רוחב 33 ס"מ, עומק 19 ס"מ. מחיר: 199 ש"ח.

בנוסף, מציעה הרשת תיק מד למחשב נייד העשוי בד מלאנז, עם שרוול אותו ניתן למקם על הטרולי, תאים חיצוניים וריפוד פנימי. מחיר: 99 ש"ח.


רשת תיק התיקים גבעתיים


רשת תיק התיקים גבעתיים


רשת תיק התיקים גבעתיים



רשת תיק התיקים, שהחלה את דרכה בסוף שנות ה-70 כחנות משפחתית קטנה בקניון סירקין שבפתח תקווה, התפתחה וצמחה לרשת המונה 23 סניפים בפריסה ארצית, כולל חנות אונליין וחנות פטורה ממע"מ באילת.
הרשת מציעה מגוון של תיקים, ממזוודות ועד תיקי בית ספר, תיקי נשים וגברים, ארנקים ועוד, של רוב המותגים בענף התיקים כ- סמסונייט, לי קופר, דלסי, קיפלינג, פרנצסקה ועוד.
לפרטים נוספות, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use