3/28/2023

בית האופנה GOLBARY עם קולקציה חגיגית לאביב קיץ וחג הפסח 2023

בס"ד

קולקציית אביב קיץ גולברי 2023



אם חיפשתם להתחדש לרגל החג, תשמחו לגלות כי בית האופנה גולברי משיק סנונית ראשונה לאביב-קיץ 2023 ולרגל חג הפסח הקרב ובא.

קרדיט צילום: שי יחזקאל



הקולקציה העונה עוסקת מציעה מגוון עשיר של פריטים בעלי מראה חגיגי ועיצוב רומנטי, תוך החזרת טרנדים נוסטלגיים שקיבלו טוויסט מודרני ורענן. בין הפריטים בקולקציה החדשה, ניתן למצוא חליפות במגוון גזרות ובדים, שמלות קלילות ונשפכות, מכנסיים בגזרות רחבות עם בדים ומרקמים חדשים ועד חולצות מעוטרות ופריטים המתאימים לכל אחת.

קרדיט צילום: ליאור קסון



למחפשות לוק יומיומי, תוכלו למצוא בקולקציית האביב סטים עם הדפסים שונים או בעלי גוון אחיד, המתאימים ללבישה כמעט לכל מקום. את הלוק הנבחר, בין אם מדובר בטופ ומכנס, ג'קט ומכנס או חצאית, תוכלו להשלים עם אביזרים משלימים כתיקים ונעליים עם אותו גוון, או גוון הפוך לחלוטין. כל לוק יכול להתאים ללבישה ביום או בערב, בהתאם לאקססוריז הנבחרים.

בין הצבעים שתמצאו בקולקציה האביבית, תפגשו בצבעי ניאון בוהקים מכתום ועד ירוק וצהוב, ושילובים מלאי צבע כוורוד וכחול רויאל. שילוב הצבעים שתבחרו, יכול להתאים לכל זמן ביום.


קרדיט צילום: שי יחזקאל



בקיץ הקרוב, החליפות ממשיכות לככב ובגדול עם מגוון רחב יותר של סגנונות, מחליפות עם מכנסי ברך ועד מכנסיים מחויטות באורך מלא, כאלו עם קשירה במותן, הדפס פסים ורוד תכלת, חליפות סריג מעוטרות כפתורים ועוד.
החליפות מגיעות במגוון רחב של צבעים: לבן, תכלת, סגול לילך, שחור ורוד ועוד.

הג'ינסים העונה מגיעים בגזרות ישרות, רחבות, פלייר, עם מנעד צבעים רחב, החל מצבעי הג'ינס הכחולים הרגילים ועד ירוקים, ורודים, קאמלים, לבן ועוד, ובגזרת הז'קטים תמצאו העונה מבחר רחב של צבעים עזים ורכים, מבד מילאנו לייקרה שהכי מתאים לעונת האביב.

אוהבות הנצנצים ישמחו לגלות כי הנצנצים מככבים בקולקציה החדשה בענק עם שילוב מנצנץ בכל פריטי הלבוש, מהשמלות ועד המכנסיים והז'קטים המתוכשטים ביהלומים לקבלת לוק מלא גלאם. להשלמת כל לוק, מבחר של תיקים משובצים.


קרדיט צילום: ליאור קסון



קרדיט צילום: ליאור קסון



קרדיט צילום: שי יחזקאל



לחג הפסח וליל הסדר, תוכלו לבחור בשמלות בעלות צבעים עדינים, או בשילוב עדין, קלאסי ואלגנטי של לבן על לבן עם חולצות שיפון נשפכות או חולצות פופולין מעוטרות בשילוב מכנסי דריל לבנים, מכנסיים מחויטים באורכיים שונים, בז'קט לבן ועוד. וכמובן, שניתן גם לבחור בצבעים בהירים, עדינים אחרים המוצעים בקולקציה החדשה: בז', תכלת, לילך, שמנת ועוד.

לרגל חג הפסח, בית האופנה GOLBARY מזמין אתכם להנות ממבצע חגיגי של 20% הנחה על קולקציית אביב קיץ 2023, על מגוון הפריטים המשתתפים במבצע: שמלות, חצאיות, ג'קטים, תיקים, חליפות, אביזרי אופנה ועוד ועוד.
המבצע בתוקף בין ה-26.3-30.4.
*אין כפל מבצעים  * לא כולל פריטי PROMO (פרומו).
המבצע בכל סניפי גולברי ברחבי הארץ ובאתר.

מחירים לצרכן:
גופיות החל מ - מ49.90 ש"ח
מכנסיים החל מ- 99.90 ש"ח
חולצות החל מ - 99.90 ש"ח
ג'קטים החל מ - 199.90 ש"ח
שמלות החל מ- 199.90 ש"ח
חליפות החל מ – 349.90 ש"ח
תכשיטים החל מ- 99.90 ש"ח
תיקים החל מ- 149.90 ש"ח
צעיפים החל מ89.90 ש"ח
חגורות החל מ89.90 ש"ח

מעצב ראשי: יעקב גולברי

תגובה 1:

  1. בין כל הפריטים הכי התחברתי לשמלה. עיצוב יפה וחלומי.

    השבמחק

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use