3/18/2023

קולקציית נעמן אביב- קיץ 2023

בס"ד


סדרת ויקטוריה נעמן
סדרת ויקטוריה, צילום: תמי בר שי



פעמיים בשנה אנחנו זוכים לקולקציות המרהיבות והחידושים המיוחדים של נעמן, מקבוצת אקסטרה ריטייל, וכל פעם מחדש הסקרנות גואה לאילו חידושים וסגנונות יושקו בקולקציית החג החדשה. וגם הפעם מותג נעמן ממשיך לחדש ולהפתיע, עם קולקציית אביב-קיץ 2023 מושלמת לבישול, הגשה ואירוח.

סדרת CASEROLA נעמן
סדרת CASEROLA, צילום: תמי בר שי



לאור הביקוש הרב, נעמן העשירו את המבחר בקטגוריית הסירים והמחבתות, ועכשיו ניתן למצוא 3 סדרות בישול חדשות מיציקת אלומיניום עם ציפוי Non-Stick ייחודי, וגם סדרת נירוסטה אל חלד 18/10 עם סירים במגוון גדלים.

בנוסף, בנעמן שמו דגש על הרחבת קו מוצרי הבישול המתאימים להגשה, על ידי שימוש בפטנטים מיוחדים כדוגמת מכסה ייחודי המהווה מעמד לכלי בישול או משמש כמגש להגשה לשולחן. ורענון צבעי כלי הבישול, עם צבעים כירוק מנטה, כחול ואפור עדין, כך שהם יוצרים Total Look מושלם עם כלי ההגשה והאירוח שבקולקציית החג.



סיר סדרת CASEROLA
קרדיט צילום: שירה רז



סדרת Caserola היא סדרת סירים, מחבתות וסוטאז'ים במגוון גדלים, בעלי גוף אלומיניום המוליך חום בצורה אחידה ומהירה עם חסכון משמעותי בזמן ובאנרגיה. הסדרה מגיעה עם ציפוי נון-סטיק איכותי, המסייע למניעת הידבקות המזון, ובכך גם מאפשר ניקוי קל ומהיר, ולשימוש מופחת בשמן.

הסדרה מגיעה עם מכסה יציקת אלומיניום האוגר חום טוב יותר ועם מבנה ייחודי של בליטות קטנות, המאפשר לאשים העולים להפוך לטיפות נוזל ולרדת חזרה לתבשיל, ובכך אין צורך בהוספת מים. סדרת caserola (קסרולה) מתאימה לכל סוגי הכיריים וניתן להשתמש בה גם בתנור עד 250 מעלות, ללא ידיות הסיליקון הנשלפות.
מכסה הסירים משמש גם כמעמד לסירים, ובכך ניתן להגיש את הסיר על המכסה לשולחן.


סדרת קסרולה בשימוש עם ריזוטו עגבניות



קיבלתי את אחד מסירי הסדרה להתנסות, ומיד ניסיתי אותו בתבשיל מלכלך וטעים ביותר של ריזוטו עגבניות. הסיר מעוצב בצורה יפהפיה ואלגנטית שנפלא להגיש לשולחן, כאמור נחסך הצורך בתחתית עמידת חום לסירים תודות למכסה המשמש גם כמעמד לסירים והניקוי של הכלי היה קל ביותר והתנקה בשלמות כמו חדש.


סיר מקלובה צילום שירה רז
סיר מקלובה, צילום: שירה רז


סיר חדש המתווסף לקולקציית אביב-קיץ 2023 הוא סיר המקלובה. סיר המתאים להכנת כל תבשיל שמגישים הפוך. הסיר עמוק עם תחתית שטוחה ורחבה וציפוי Non-Stick, העוזר לשמור על צורת המקלובה בשלמותה. מבנה הסיר והציפוי שלו מאפשרים להעביר את התבשיל למכסה הסיר בצורה קלה ופשוטה. המכסה, כמובן, מותאם להגשה לשולחן, כך שאין צורך ללכלך ולהשתמש בעוד כלים חוץ מסיר המקלובה.


סיר טאג'ין נעמן
סיר טאג'ין, צילום: תמי בר שי



עוד בקטגוריית הסירים, תמצאו סיר טאג'ין יפהפה המגיע ב-3 חלקים - סיר בישול, מגש אידוי ומכסה. הטאג'ין מגיע בגודל 28 ס"מ, עשוי יציקת אלומיניום עם ציפוי NON-STICK, ומושלם גם להגשה לשולחן.


סדרת ויקטוריה נעמן
סדרת ויקטוריה, צילום: תמי בר שי




סטודיו הבית של נעמן, סטודיו Tutto Arte, יצר גם הפעם סדרות נפלאות לחג האביב המביאות לידי ביטוי את פרקטיות ונוחות הכלים ללא התפשרות על מראה מרהיב ומרשים לחג. 

אוהבי המראה הקלאסי, ישמחו לגלות את סדרת ויקטוריה, שם נפוץ מאוד בקרב בנות האצולה, ומתאים ביותר לסדרה האלגנטית הזו - מגוון כלים מפורצלן בצבע שמנת עם עיטורי פרחים והדפסים גאומטריים בצבעי חום-זהב.



סדרת EUREKA נעמן
סדרת EUREKA, צילום: תמי בר שי



עוד תמצאו לרגל חג הפסח הקרב, את סדרת ה-mix&match (ערבב והתאם) הפופולארית בסגנון אורבני - סדרת Eureka. עם מבחר כלי הגשה ואירוח המאפשרים לעצב את שולחן החג בהתאם למה שאתם אוהבים. מגוון של צלחות, בולים, פלטות וקערות הגשה בצבעי אדום, שחור ולבן עם פסים, צורות גאומטריות וגם ציור אבסטרקטי (ציור מופשט).

בנוסף, תוכלו למצוא גם סדרה של כלי הגשה בעלי מראה קלאסי מזכוכית שקופה עם תוספת של פס זהב או כסף, שמעכשיו ניתן גם להשתמש ללא חשש במיקרוגל.



סדרת ג'יברני GIVERNY
סדרת GIVERNY, צילום: תמי בר שי



בקולקציית אביב קיץ של נעמן לשנת 2023, תמצאו גם חידושים במותג האוסטרלי המוביל והאהוב בישראל - Maxwell&Williams (מקסוול&וויליאמס), הנמכר ביותר מ-40 מדינות ברחבי העולם.
סדרת Giverny של המותג האוסטרלי מציעה מגוון של צלחות, מאגים, קנקן, קערות הגשה ועוד, המעוטרים בציורי עלים ופירות עדינים בגווני ירוק וכחול, המדמים טכניקת ציור בצבעי מים.



סדרת SIENNA סיאנה נעמן
סדרת SIENNA, צילום: תמי בר שי



סדרת Sienna העשויה קרמיקה איכותית עם עיצוב חיצוני אדמתי בעל מראה טרקוטה חום ועיצוב פנימי של צבעי פסטל בוהקים. בין הכלים בסדרה, קעריות, צלחות, קנקני רטבים ובולים.



סדרת DAHILA DAZE נעמן
סדרת DAHILA DAZE, צילום: תמי בר שי



סדרת Dahila Daze מציעה שלל כלים ססגוניים להגשת מנות אחרונות, למסיבות תה ולכל אירוע. הפריחה הצבעונית המאפיינת את הכלים הללו, תשווה מראה מושלם לכל קינוח ומנה אחרונה שתגישו. בין הכלים בסדרה, קנקנים וספלי תה, פלטות הגשה, מעמד הגשה בקומות, צלחת עוגות, פלייסמט, מפות שולחן, ראנרים ועוד.


סדרת אנג'לס נעמן
סדרת אנג'לס, צילום: תמי בר שי



מאגים לפי חודשים נעמן
מאגים לפי חודשים נעמן, צילום: תמי בר שי



סדרת אושן נעמן
סדרת אושן, צילום: תמי בר שי




עוד תמצאו בסניפי נעמן, מגוון מאגים מדליקים עם שם חודש ועיצוב לפי אותו חודש, סדרת סירים ומחבתות אושן עם צבע תכול יפהפה, סדרת כלי אירוח והגשה ממלמין עם מגוון עיצובים, החל מנקודות ועד ציפורים בצבעי פסטל, מעמד לתבלינים, מגבות ועוד ועוד.

הקולקציה החדשה של נעמן כוללת גם אריזה שעברה שדרוג ופותחה במיוחד כחלק מאסטרטגיית שיפור איכות המוצרים וחדשנות המותגים של קבוצת אקסטרה ריטייל.

שאול פרץ, סמנכ"ל סחר ושרשרת אספקה, אומר כי: "בשנה האחרונה פעלה נעמן לפיתוח מוצרים משודרגים העונים על צרכי הלקוחות בהתבסס על סקרי שוק, פניות שהתקבלו בשירות הלקוחות ואף שיחות פרונטליות עם הלקוחות בחנויות. קולקציית אביב-קיץ 2023, המביאה לידי ביטוי חידושים וטרנדים הכי חמים מרחבי העולם, בולטת גם בזכות אריזות חדשות ומשודרגות, כשלראשונה משנה נעמן את הפנים המוכרות של המותג".

עוד הוא מוסיף: "תוך שמירה על סטנדרט היוקרה, עיצבנו מעטפת חדשה ושפה אחידה לכל מוצרי נעמן, שמעתה יגיעו באריזות קרטון איכותיות וקלות יותר שיכללו פרטים נוספים על מפרט המוצרים ואף תמונות הממחישות את השימוש בהם, על מנת לספק ללקוחות חווית משתמש נגישה. האריזות מגיעות בשני צבעים קלאסיים – כחול ולבן, בעיצוב יוקרתי ובמראה סולידי בתוספת פס זהב. מהלך השקת האריזות החדשות ממחיש את האיכות, היוקרה והמיצוב המיוחד של מוצרי נעמן לאורך כל שנות פעילות המותג". 



מגבות וכלי אוכל נעמן
צילום: תמי בר שי


כחלק מהשקת הקולקציה החדשה של נעמן לאביב-קיץ 2023, תוכלו להנות ממבצע לחג הפסח של 40% הנחה בקנייה של 3 מוצרים ומעלה מהקולקציה החדשה.
את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של המותג כאן.
המבצע בתוקף בין ה-13-3.30.4.23, או עד גמר המלאי.
אין כפל מבצעים.

מותג נעמן משתייך לקבוצת אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שנמצאת בבעלות איש העסקים מוטי בן משה. 
בנוסף לנעמן, מותגי קבוצת אקסטרה ריטייל כוללים גם את: ורדינון, דיסני הום, צוקר, סוהם, אקיפ, בוניטה דה מאס, אפרודיטה, GANT, G-STAR ומגנוליה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use