3/16/2023

סולתם משיקה סדרת כלי ששת חדשים למטבח בצבע אביבי

בס"ד

מרק ירקות עם קניידלך ומצקת בצבע אביבי למרק של סולתם



לרגל חג הפסח, מותג כלי הבישול והאפייה המוביל "סולתם", משיק סדרה חדשה של כלי ששת בעלי צבע אביבי-פסטלי ומדליק, המכניסים את האביב גם למטבח.

כלי ששת בצבע ירקרק אביבי סולתם
קרדיט צילום: גיל אבירם



מותג Soltam, המשלב בין פרקטיות, עיצוב מורדני ואיכות, מציע לרגל פסח סדרה חדשה של כלי ששת העשויים כולם מסיליקון עם ציפוי Non-Stick. 
הסדרה החדשה כוללת ארבעה כלים: מצקת 32 ס"מ, כף 27 ס"מ, תרווד 30 ס"מ וכף מחורצת 32 ס"מ. הכלים מותאמים ובטוחים לשימוש עם כל סוגי המאכלים, קרים או חמים, עד לטמפרטורה של 230 מעלות, ומתאימים לשימוש לימניים ושמאליים כאחד.
סדרת הששת החדשה של סולתם מתאימה לשימוש במדיח הכלים, ונמכרת במחיר של 24.5 ש"ח לפריט.


סיר מרק ירקות וקניידלך עם מצקת



קיבלתי את הסדרה החדשה להתנסות ומאוד אהבתי את הצבע הירוק העדין, שמוסיף עוד קצת צבע למטבח. בנוסף, מאוד חשוב לי השימוש בכלים מסיליקון ולא פלסטיק, במיוחד בשימוש בחום, וזו נקודה שממש אהבתי בסדרה החדשה העשויה מסיליקון שניתן להשתמש בה עד טמפרטורה כזו גבוהה של 230 מעלות.

הכלים מאוד שימושיים ליומיום, בין אם מכינים מרק, רוצים להפוך חביתה או מלוואח, לסנן פסטה או פשוט לערבב סלט ביתי ועוד. ובמיוחד הם נהדרים גם להגשה, בשל הצבע הבולט והיפה שלהם.

את הסדרה החדשה של סולתם, ניתן להשיג ברשת חנויות סולתם, בחנויות כלי הבית והמטבח המובחרות, ובאתר האינטרנט של סולתם כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use