3/30/2023

השקת הדור הבא של המיטות החכמות של סוויס סיסטם - דור 3.0

בס"ד

בלסינג אפריפה על מיטת סוויס סיסטם



קבוצת Swiss System, נותנת החסות הרשמית לוועד האולימפי בישראל, ערכה לאחרונה אירוע השקה חגיגי לחשיפת הדור הבא של המיטות החכמות - Smart Bed 360 דור 3.0 בנוכחות מיטב הספורטאים המבטיחים של ישראל.

המיטה החכמה דור 3 של SWISS SYSTEM


SWISS SYSTEM



סוויס סיסטם הידועים במיטות החכמות שלהם, השיקו דור חדש למיטות החכמות עם טכנולוגיה חדישה פרי פיתוח של שתי חברות הענק - אוקין הגרמנית וגרמין האמריקאית, המאפשרת לקבל נתונים על שנת הלילה של המשתמש, מרגע שנכנס למיטה ובמהלך כל היום, עד שחוזר לישון.


קבלת נתונים אלו מתאפשרת תודות לסנכרון המתבצע בין ה-Smart Bed 3.0 של סוויס סיסטם לשעון החכם של מותג גרמין. השעון החכם מתעדכן בזמן היציאה מהמיטה, עם כל המדדים שחיישני המיטה אספו במהלך הלילה, במטרה לבדוק את השפעת איכות השינה על תפקוד המשתמש במהלך היום.

עם כל הנתונים שנאספו במהלך הלילה, השעון החכם מקבל תמונה מלאה על רמת המוכנות לתפקד במהלך היום. במידה וישנה ירידה בכמות הערנות או האנרגיה, השעון יתריע על כך וייתן המלצות שיעזרו לחזור לתפקוד תקין.

המדדים שהמערכת יודעת לאסוף כוללים: זמני שינה קלה, זמניה שינה עמוקה REM (שנת חלום), זמן ההמצאות במיטה מרגע הכניסה ועד היציאה, מדדי נשימה ודופק, מדדי תזוזות קלות וכבדות. כמו כן, המערכת יודעת גם לנטר נחירות, ולשנות את מנח המיטה עד להפסקת הנחירות, ללא כל התערבות של המשתמש.


סוויס סיסטם נתניה


סוויס סיסטם נתניה


סוויס סיסטם נתניה



בדור החדש של המיטות החכמות שת Swiss System Smart Bed דור 3.0, חשבו על הכל, על מנת להעניק חווית שינה מיטבית ומשובחת, עם מגוון פיצ'רים שינעימו את שנת הלילה, החל ממערכת עיסוי, שלוש מערכות הפעלה באמצעות שלט אלחוטי, טלפון והפעלה קולית (המיטה מגיבה לפקודות קוליות של המשתמש), 4 יציאות USB, זיכרון מצבי כיוונון מובנים כדוגמת Zero Gravity, ועד תאורת לד מובנית עם עמעם לשינוי עוצמת האור, ושעון מעורר המתחיל עם עיסוי קל והרמה איטית של מפרק הראש.


יעל ארד בלסינג אפריפה ואיציק פלד
בתמונה: יעל ארד - יו"ר הוועד האולימפי, בלסינג אפריפה, אלוף העולם לנוער ואיציק פלד - מנכ"ל סוויס סיסטם




יעל ארד איציק פלד ונבחרת ההתעמלות האולימפית
בתמונה: יעל ארד - יו"ר הוועד האולימפי, נבחרת ההתעמלות האולימפית ואיציק פלד - מנכ"ל סוויס סיסטם



אלכס שטילוב ואיציק פלד
אלכס שטילוב, אלוף אירופה בהתעמלות מכשירים ואיציק פלד, מנכ"ל סוויס סיסטם



באירוע ההשקה שהתקיים בחנות של סוויס סיסטם בנתניה, לקחו חלק יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי; גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי; איציק פלד, מנכ"ל סוויס סיסטם; האצן המבטיח בלסינג אפריפה, אלכס שטילוב, אלוף אירופה בהתעמלות מכשירים, ונבחרת ההתעמלות האולימפית.

במסגרת ההשקה, הוענקה מיטה לאלוף העולם לנוער - בלסינג אפריפה, על מנת לעקוב על איכות השינה והשפעתה על ביצועיו. המעקב יימשך מספר חודשים ויבוצע על ידי הצוות המדעי של הוועד האולימפי וד"ר מיכה גרוס, מומחה להפרעות שינה מטעם קבוצת Swiss System, יבואנית ה-Smart Bed דור שלוש.

בלסינג אפריפה, האתלט הצעיר שעשה היסטוריה עם זכייתו במדליית זהב באליפות העולם לנוער עד גיל 20 בריצה עד 200 מטר, הוא האצן הרביעי בהיסטוריה שירד מזמן של 20 שניות למרחק זה בגילאי הנוער.

כאמור, באירוע ההשקה נכחו גם נבחרת ההתעמלות האולימפית שחזרה עם מדליית זהב מהתחרות מגביע העולם הראשון לשנת 2023, וכבר השיגה את הכרטיס האולימפי למשחקים בפריז 2024.


יעל ארד איציק פלד ובלסינג אפריפה
בתמונה: יעל ארד - יו"ר הוועד האולימפי, איציק פלד - מנכ"ל סוויס סיסטם, ובלסינג אפריפה, אלוף העולם לנוער


אלכס שטילוב גילי לוסטיג ויעל ארד
בתמונה: אלכס שטילוב, אלוף אירופה בהתעמלות מכשירים; גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי ויעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי




יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי, אמרה: ״יש לנו משימה לאומית מאוד כבדה, לייצר מצוינות ישראלית. הייצוג בזירות הבינלאומיות דורש הרבה עבודה של הספורטאים, ושל כולנו לתת את התנאים הכי טובים, להגשים את הפוטנציאל שלהם. החבירה אל סוויס סיסטם היא לא רק תמיכה כלכלית. זה הרבה יותר מזה. זה הערכים המשותפים. זה מבטא גם את המצוינות הישראלית. זה חיבור טבעי וזה מכפיל כח. הייתי במקום הזה, והתחושה של ספורטאי, שיש אנשים מאחוריו, נותנת כח מאוד גדול״.

איציק פלד, מנכ"ל קבוצת Swiss System, אמר כי: "היום ברור שאיכות השינה משפיעה באופן דרמטי כמעט על כל אספקט ביום יום שלנו: רמת הערנות, יכולת ריכוז, מצב הרוח, רמת התפקוד שלנו ועוד. לא סתם אנחנו רואים היום השקעה טכנולוגית אדירה בפיתוח מיטות חכמות. אני שמח שבדור החדש של המיטות החכמות הצלחנו לרתום שתי חברות ענק כדי להבטיח איכות שינה איכותית למשתמש".

עוד הוא אמר כי: "אנחנו גאים להיות שותפים לדרך של הוועד האולימפי. זו זכות שלנו להיות חלק מפיתוח הספורט בישראל, ורואים בחיבור הזה חיבור טבעי. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אלוף העולם אפריפה ומעמידים לרשותו את הטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום השינה".

המיטות החכמות דור 3.0 של סוויס סיסטם ניתן להשיג כמיטת יחיד או מיטה זוגית. לפרטים נוספים, מחירים ורכישה, ליחצו כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use