3/16/2023

חשיבות ויטמין D לבריאות הגוף

בס"ד

VITAMIN D3 ויטמין די



אנחנו חיים במדינה שטופת שמש, ובכל זאת לרובנו חסר ויטמין D, הוויטמין הכל כך חשוב למערכת החיסון.

ויטמין די



ויטמין D מיוצר בגופנו בחשיפה לשמש אך עם כל הבעיות המגיעות מחשיפה לא מבוקרת לשמש ובעקבות כך שלרוב האנשים חסר ויטמין D, ההמלצה היא לצרוך ויטמין D בתוספי מזון.

אברהם מור קצב, נטורופת והרבליסט קליני ND, MA CIH, יועץ למותג תוספי התזונה וצמחי המרפא NES של חברת נס הטבע, מסביר כי: "ניתן לדמות את מערכת החיסון לצבא המגן על מדינתו ואת ויטמין D – ל"מזון" של החיילים שלו. גם אם נצייד את הצבא במערכות הנשק הכי חדישות אבל לא ניתן לחייל שמפעיל אותן לאכול – אנחנו בבעיה. אותו דבר עם מערכת החיסון: גם אם ניתן לה הכל – חוץ מוויטמין D, אנחנו בבעיה... אלה וגם אלה זקוקים ל"מזון" כדי שיוכלו למלא תפקידם באופן מיטבי".

ויטמין D מצוי באופן טבעי במספר מזונות כדגי סלמון, מקרל, סרדינים, חלמון ביצה ועוד. וכאמור, ניתן למצוא אותו גם בצורה של תוסף תזונה. החשיבות של צריכת ויטמין D נובעת מחשיבותו למערכת החיסונית של הגוף, לשמירה על בריאות העצמות, מכך שהוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, נוגדות חמצון והגנה עצבית, התומכים במערכת החיסון, תפקוד השרירים ופעילות תאי המוח.


שמש זורחת וציפור בשמיים



ממחקרים שנעשו, נמצא כי לוויטמין D יש תפקיד חשוב בהגנה על מערכת הנשימה (שפעת, קורונה, אסטמה וכו') הלב, המוח, הפחתת דלקות ועוד. מחסור בוויטמין, עלול לגרום גם לחולשת שרירים, החמרה במחלות שרירים כפיברומיאלגיה, מחלות מפרקים ועוד.

מחקרים רבים נעשים במטרה לבדוק את יכולתו של הוויטמין במניעה וטיפול במחלות שונות כסכרת, סרטן, מחלות נפש, טרשת נפוצה, מחלות מעי דלקתיות כקרוהן וקוליטיס ועוד.

חשוב לשמור על רמת הוויטמין די בגוף. בדיקת מחסור בוויטמין D מתבצעת בקלות על ידי בדיקת דם פשוטה. במידה וחסר, הרופא המטפל ימליץ לקחת תוסף תזונה. אני מבין האנשים שחסר להם ויטמין D, והומלץ לי לא פעם לקחת תוסף תזונה.

ויטמין D ניתן למצוא בכל בית מרקחת בית טבע, רשתות שיווק ואתאים מתמחים. נטילת ויטמין D בנוזל היא נוחה וקלה מאוד לביצוע, כך שגם מי שלא יודע לבלוע כדורים, יכול ליטול בקלות ובמהירות ויטמין D. ברגע שהחלטתם לדאוג לגוף ולקחת ויטמין D, חשוב לדעת שיש להישמר יותר מהשמש.

כחלק מכתיבת הכתבה, קיבלתי לביתי את תוסף התזונה של מותג NES - בקבוקון ויטמין D גדול בנוזל עם תכולה של 100 מ"ל. את טיפות הוויטמין D צורכים בקלות על ידי זילוף לחלל הפה. המוצר מאושר מטעם הבד"צ של אגודת ישראל.  מותג NES הוא מותג לתוספי תזונה וצמחי מרפא של חברת "נס הטבע". מרבית מוצרי החברה מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית הממקסמת את ספיגתם בתאי הגוף.

מוצרי המותג מבוססים על צמחים אורגניים, נוזליים ונוחים לבליעה, וכוללים תמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים. אותו תהליך טכנולוגי ייחודי, מאפשר גם לשלב מספר רב של צמחי מרפא, על מנת לסייע ולתמוך בתהליכי ריפוי שונים של מגוון בעיות בריאותיות.

מוצרי חברת "נס הטבע" הם פרי פיתוח ישראלי ומיוצרים בישראל במפעלים מורשים, ועל פי כל התקנים המחייבים בתחום. מוצרי החברה נמכרים בחנויות הטבע, בתי מרקחת, קליניקות לרפואה טבעית, משווקים מורשים ברחבי הארץ ובאתר IPHRMA.

תוספי התזונה של נס הטבע אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא, לטפל, לאבחן או למנוע מחלה כלשהי. בכל בעיה רפואית יש להתייעץ עם רופא מומחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use