5/02/2023

תוסף התזונה לשיפור מראה השיער והציפורניים ביוטין מבית NES

בס"ד

ביוטין חברת נס הטבע



מכל כך הרבה סיבות, שלא תמיד ברורות לנו, העור יבש, הציפורניים סדוקות והשיער נראה חלש ועייף. אברהם מור קצב, נטורופת והרבליסט קליני ND, MA CIH, יועץ למותג תוספי התזונה וצמחי המרפא של חברת NES, מסביר איך תוסף התזונה הנוזלי ביוטין, יכול לעזור למצבים אלו וגם לתחושה של חולשה כללית ועייפות.

ביוטין NESS של נס הטבע



אברהם מור קצב אמר כי : "לביוטין - המוכר גם בשמות ויטמין B7, ויטמין H וקו אנזים R, תפקיד חיוני בפעילותם של אנזימים שונים ובין השאר, הוא דרוש לייצור שומנים, להפרשת תוצרי הפירוק של חלבונים שונים ולפירוק חומצות אמינו של אנזימים שונים. הוא שייך לקבוצת הוויטמינים B וככזה, הוא מסיס במים ולא נאגר בגוף".

עוד הוא הסביר כי הגוף זקוק לכמות קטנה של ביוטין, וניתן למצוא אותו לרוב בכמות מספקת ממאכלים שונים ככבד, סלמון, מוצרי חלב, חלמון ביצה, אבוקדו, מוצרי חלב ועוד.

חוסר בביוטין עלול להשפיע על העור, בין אם בצורת פריחה או כעור יבש; ציפורניים סדוקות או שבורות; חולשה, עייפות, שיער דליל ונשירת שיער, ואף איבוד התיאבון. ובמידה והחוסר בוויטמין הוא חוסר ממושך וחמור, עלולות להיגרם בעיות נוספות כדיכאון, כאבי שרירים, דלקת בלשון, אקזמה ובעיות נוירולוגיות שונות.

הביוטין של NES הגיע אליי לסיקור - מדובר בנוזל המגיע בבקבוק 100 מ"ל עם מזלף קל לשימוש. הביוטין של נס הטבע מיוצר בטכנולוגיה ייחודית (אולטרה-סוניק), הממקסמת את ספיגתו בתאי הגוף. 

היכן ניתן לקנות את הביוטין של נס הטבע? בחנויות טבע, בתי מרקחת, קליניקות לרפואה טבעית, משווקים מורשים ברחבי הארץ ובאתר IPHARMA.

מרבית מוצרי מותג NES לתוספי תזונה וצמחי מרפא של חברת "נס הטבע", מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית הממקסמת את ספיגתם בתאי הגוף. המוצרים מבוססים על צמחים אורגניים, המגיעים בצורת נוזל הנוחה לבליעה, וכולל צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים. התהליך הטכנולוגי מאפשר לשלב מספר רב של צמחי מרפא בתמיסה אחת, ובכך מאפשר לסייע בתהליכי ריפוי שונים של מגוון בעיות בריאותיות.
מוצרי החברה הם פיתוח ישראלי ומיוצרים בישראל במפעלים מורשים ועל פי כל התקנים המחויבים בתחום.

תוספי התזונה של נס הטבע אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא, לטפל, לאבחן או למנוע מחלה. בכל בעיה רפואית, יש לגשת לרופא מומחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use