5/07/2023

השקת ספר הפנטזיה השני בסדרת מלאכיות עליון של נעמה בר שירה

בס"ד

מלאכיות עליון נעמה בר שירה



בהתרגשות רבה, חשפה הסופרת נעמה בר שירה את ספרה השני בסדרת "מלאכיות עליון" - שער הצללים, שעותקים מהספר הגיעו טריים מבית הדפוס להשקה.


נעמה בר שירה ובן זוגה ינון
הסופרת נעמה בר שירה ובן זוגה ינון







אירוע ההשקה החגיגי שנערך בסינמטק תל אביב, כלל הרמת כוסית עם שלל דמויות של מלאכיות ושדים שהסתובבו בקהל, הרצאה של יהודית קגן - מרצה לענייני פנטזיה במסורת ישראל, ומופע מוסיקלי של בעלה של נעמה - ינון בר שירה. ינון, יוצר ומוסיקאי שהוציא גם הוא ספר לאור, הנעים את זמננו בשירה, אולם גולת הכותרת של הערב הייתה צאת ספרה השני של נעמה - "מלאכיות עליון - שער הצללים".

נעמה עלתה לנאום, נאום מרגש, על התהליך שהוביל אותה לכתיבת סדרת ספרי "מלאכיות עליון". מהימים הראשונים בהם החלה לעסוק בכתיבה עוד בנערותה, ועד למקום בו סיפורן של שלושת המלאכיות החל לקרום עור וגידים.

כחלק מנאומה, סיפרה נעמה בר שירה, כי: "כשכותבים יצירה שמורכבת מחמישה ספרים וכל אחד כמעט 500 עמודים הסיפור, המסע, הופך להיות עולם בשם עצמו, העולם של מלאכיות עליון, 
שהנשמה שלי זרעה בו את זרע החיים, שם הכל התחיל אבל לפעמים אני מרגישה שהדמויות כבר חיות בשם עצמן, כותבות את עצמן, בוחרות את הבחירות שלהן ולא תמיד אני מסכימה איתן, אבל הן גם לא תמיד שואלות אותי.
כששואלים אותי מה גרם לי לכתוב חמישה ספרים?
התשובה העיקרית שלי היא: כי רציתי לדעת מה יקרה עכשיו. לאן הסיפור ייקח אותי, מה יעלה בגורל הדמויות שלי.
באמת חצי מהזמן שאני כותבת, אני מפעילה מוסיקה ב-פול ווליום באוזניות מבודדות רעשים והאצבעות רצות על המקלדת, מתקשרות לי את העולם של המלאכים והשדים".


מלאכיות עליון מעיין הנשמות


ספרה הראשון של נעמה - "מלאכיות עליון - מעיין הנשמות", זכה להצלחה רבה עם מכירות של אלפי עותקים ושבחים רבים, וממש בימים אלו הספר מתורגם לאנגלית.
סדרת ספרי "מלאכיות עליון" עוקבת אחר שלוש אחיות - גבי, מיקה ואור, שביום אחד חייהן משתנים כשהן מגלות כי הן לא בנות אדם רגילות, אלא מלאכיות! והרבה יותר מסתם מלאכיות - מלאכיות עליון. 


מלאכיות עליון שער הצללים


מרצ'נדייז של סדרת ספרי מלאכיות עליון


מרצ'נדייז של סדרת ספרי מלאכיות עליון



הספר השני בסדרת מלאכיות עליון - שער הצללים, ממשיך מהמקום בו הספר הראשון עצר, עם שלל הרפתקאות ואתגרים נוספים, שבמרכזם המאבק של אור עם השדה שהשתלטה עליה והרצון לא לפגוע בכל היקרים לליבה.
הספר בעל 480 עמודים ונמכר במחיר מומלץ לצרכן של 110 ש"ח, באתר עברית ובסניפי רשת סטימצקי.

אני עדיין בשלבי קריאת הספר הראשון, פוגשת בדמויותיהן של מיקה, גבי ואור, שלישיית תאומות הנראות כבנות נוער רגילות לכל דבר, המתעצבנות ורבות בלי הרף, כאשר לכל אחת הרצונות והעניינים המעסיקים אותה. הספר מאוד מעניין והדמויות מסקרנות, כל אחת בדרכה.

נעמה בר שירה היא סופרת האוחזת תחתה כובעים נוספים של מנהלת תיאטרון ומחזאית. היא מתגוררת בתל אביב עם שתי בנותיה ובן זוגה ינון.
כאמור, הספר הראשון בסדרת "מלאכיות עליון" מתורגם בימים אלו לאנגלית, והספר השני כבר מחכה לכם בחנויות.
*שימו לב כי הספרים (לפחות הראשון, אבל אני מניחה שגם השני), טעונים גניזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use