5/28/2023

סדרת תבלינים חדשה של מהרג'ה תקצר לכם את הדרך להכנת מנות הודיות

בס"ד

סדרת תבלינים חדשה סוהנה מהרג'ה לבישול הודי מהיר



מי שביקר בהודו או מכיר קצת מטעמי המטבח ההודי, יודע כי כמעט כל מנה במטבח ההודי מתחילה משילוב של מספר רב של תבלינים. מנה הודית בסיסית יכולה להכיל לא פחות מ-20 תבלינים שונים, ועל מנת לקצר תהליכים, חברת סואנה (Suhana), באה עם בשורה לאוהבי הבישול ההודי, וגם למי שמחפש חיים קצת יותר קלים במטבח.

סדרת המוצרים הייחודית של חברת סואנה, המשווקת בישראל על ידי חברת מהרג'ה (Maharaja), מציעה מגוון של בסיסים המשמשים להכנת האוכל ההודי בסגנון "מזון מהיר", עם שמירה על יתרונות הבישול הארוך. המטרה היא לשלב בין המזרח למערב, בין שמירה על הטעם המקורי תוך הסתגלות לקצב המהיר של החיים במערב, ובעולם של ימינו בכלל.

מוצרי מהרג'ה וסוהנה לבישול אוכל מהיר הודי



מוצרי הסדרה כוללים תערובות להכנת מגוון מנות הודיות פופולריות עם עוף/פניר/סויה כ: באטר צ'יקן, צ'יקן טנדורי, צ'יקן טיקה, פניר באטר, פניר טיקה.
שקיות התיבול כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ בית יוסף ונמכרים במשקל 50 גרם. מחיר מומלץ לצרכן: 14.90-18.90 ש"ח.
איפה קונים? ניתן לקנות את המוצרים אצל מהרג'ה - העבודה 34, אשדוד, בחנות האונליין של החברה כאן או בחנויות הודיות/אסייתיות וחנויות מזרח ומערב.

קיבלתי להתנסות את סדרת המוצרים החדשה של מהרג'ה והחלטתי לנסות שניים מהתבלינים שקיבלתי: פניר באטר (Paneer butter) ו- באטר צ'יקן (Butter Chicken). על גבי כל אריזה יש הסבר מדויק וברור, אבל אני החלטתי לשנות ממש מעט ממה שכתוב.



כנפיים בתיבול הודי



את הבאטר צ'יקן, ממליצים להכין עם קוביות חזה עוף או פרגיות, אך אני החלטתי להכין עם כנפיים, ובמקום להשתמש בעגבניות מרוסקות שלא היה לי, השתמשתי ברסק עגבניות. כל יתר ההוראות עשיתי די כמו שכתוב, למעט משך הבישול שעם הכנפיים התארך. התקבלו כנפיים כאלו מגרות עם מלא רוטב וכאלו טעימות. הכנפיים לא היו בכלל חריפות, וזללנו אותן במהרה.

עם תערובת הפניר באטר, החלטתי להכין אפונה שיצאה פיקנטית וטעימה ביותר. גם כאן שיניתי מההוראות, מכיוון שרציתי להשתמש רק בחלק מהתבלין ולא בשקית כולה. מצרפת לכם איך הכנתי את הכנפיים ואיך הכנתי את האפונה באופן מסודר בהמשך פה למטה.

סך הכול חוות הדעת שלי לגבי התערובות שניסיתי היא שההכנה באמת קלה ומהירה, הטעמים נפלאים והתוצאה ממש מוצלחת! מאוד מומלץ!


חברת מהרג'ה הינה המשווקת הבלעדית של מוצרי סוהנה בישראל. מדובר בחבר משפחתית שהחלה את דרכה ב-1984, על ידי בני הזוג אסטיוקר. משפחת מהרג'ה הקימו את העסק תחילה, על מנת לשמר את מנהגי העולים מהודו ולספק את צרכיהם, ועם הזמן במטרה לספק את הביקוש ההולך ועולה מצד מטיילים ואוהבי אוכל הודי. חברת מהרג'ה מייבאת מוצרי מזון למטבח ההודי, מתבלינים וכלי מטבח ועד חומרי גלם ואוכל הודי אותנטי.

כנפיים עם תבלין באטר צ'יקן
המרכיבים:
כ-6 כנפיים
ככף מיונז
שקית תערובת באטר צ'יקן
100 מ"ל קרם קוקוס
ככף שמן קנולה
150 גרם רסק עגבניות
200 מ"ל מים

אופן ההכנה:
1.מורחים את הכנפיים במיונז ומשהים כ-20 דקות.
2.מערבבים את תערובת התיבול עם קרם הקוקוס.
3.מחממים במחבת את השמן ומוסיפים את רסק העגבניות.
4.מבשלים כדקה ולאחר מכן מוסיפים את תערובת התיבול והמים.
5.מערבבים ומוסיפים את הכנפיים.
6.מכסים את הכנפיים ברוטב ומבשלים על אש בינונית-נמוכה כ-40-45 דקות או עד שמוכן. בערך באמצע הדרך, הופכים את הכנפיים לצד השני.



אפונה בתיבול פניר באטר



אפונה בתיבול פניר באטר
מרכיבים:
כ-2 כפות רסק עגבניות
מעט שמן קנולה
כ-2 כפות מתערובת התיבול פניר באטר
2-4 כפות קרם קוקוס או יותר אם רוצים פחות פיקנטי
1 כוס אפונה

אופן ההכנה:
1.מחממים במחבת את השמן ומוסיפים את הרסק עגבניות.
2.מבשלים כחצי דקה על אש נמוכה ומוסיפים את תערובת התיבול וקרם הקוקוס.
3.מערבבים היטב, מוסיפים את האפונה ומבשלים עד רמת ריכוך רצויה. לערבב מדי פעם.
*במידה והאפונה הייתה קפואה לגמרי וחסר נוזלים, מומלץ להוסיף עוד קרם קוקוס. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use