5/04/2023

קולקציית תיקי הנשים לקיץ 2023 של NINE WEST

בס"ד

צילומים: שי ארבל





"כל אחת סוחבת איתה תיק קטן", ובמיוחד כשמדובר בתיק המשלים את הלוק שלה באופן המושלם. ועם קולקציית התיקים המשגעת של NINE WEST לקיץ 2023, תהיו בטוחות שתסחבו איתכן תיק קטן, ובמיוחד שיש מבצע עם השקת הקולקציה החדשה.

קולקציית תיקים NINE WEST קיץ 2023
צילומים: גל ביטון



הטרנדים הבולטים בקולקציית התיקים של המותג הבינלאומי ניין ווסט, כוללים תיקי שרשראות, ג'ינס, צבעים מטאליים טבעיים, אפקט הקרוקו והנחש, טוויד קיצי, שילובי מתכות ועוד ועוד, שכל אחת תמצא את הסגנון והסטייל האהוב עליה.

הג'ינס כבר מזמן איתנו לא רק כמכנס, וניתן למצוא מגוון פריטים המחופים בציפוי ג'ינס קלאסי או בגוון כהה יותר. העונה התמקדו עם הג'ינס בנושא הקיימות, ובדגמים החדשים, הג'ינס מוסיף נופך לסנדלים המעוטרות בתכשיטים ובתיקי ג'ינס משופשפים.

אחד הטרנדים המובילים הקיץ הוא טרנד אריגה אביבית - שימוש במלאכת יד חגיגית ומגמות של אריגה בחומרים טבעיים.

תיקי העור עם אפקט הקרוקו והנחש, מגיעים עם מרקם הקרוק (Croc) המוביל בבתי אופנה גדולים. המרקם המדובר, מוסיף, בעיקר על תיקי עור קלאסיים, אפקט של זרקור תלת ממדי עם מעט הברקה.

עוד בקולקציה, חוזר תיק הטוויד עם מגוון טקסטורות וצבעים חדשים לקיץ 2023. הטוויד נכנס ויצא במהלך השנים, על אף שבית האופנה Chanel מקפיד על שימוש בטוויד באופן קבוע. הבד העונה עבר מודרניזציה, ובכך מוכיח כי סגנון הטוויד נמצא כאן כדי להישאר.

מחירים לצרכן --> תיקים החל מ-249 ש"ח, ארנקים החל מ-199 ש"ח. ניתן להשיג בסניפי ניין ווסט הפזורים ברחבי הארץ.

עד ה-22.5.23, תוכלו להנות ממבצע של 20% בקניית פריט מקולקציית קיץ 2023, באתר ובחנויות ניין ווסט.
*על הפריטים המשתתפים במבצע * ללא כפל מבצעים *

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use