5/10/2023

לרגל שבועות פסטה ריקו עם כדורי בצק פרימיום להכנת מאפים

בס"ד

פיצה מבצק של פסטה ריקו



לרגל חג השבועות, מותג 'פסטה ריקו' יוצא עם מארז מיוחד וחדשני של כדורי בצק באיכות פרימיום, להכנת מגוון מאפים, בקלות, במטבח הביתי.

כדורי בצק פסטה ריקו לשבועות


כדור בצק לפני פתיחה של חברת פסטה ריקו



חברת פסטה ריקו, שאם טרם הכרתם - כדאי שתתחילו, היא חברה המתמחה בייצור פסטה טרייה וייבוא מוצרי מזון איטלקיים. לרגל חג השבועות, החברה משיקה מארז הכולל 3 כדורי בצק באיכות פרימיום, העשויים 100% קמחים איטלקיים, הניתנים לשמירה במקפיא לאורך זמן, ומוכנים לעבודה לאחר הפשרה והתפחה.

כדורי הבצק עשויים מתערובת של קמחים איטלקיים, בשילוב מחמצת איטלקית ושמרים, ומתאימים להכנת פיצות, פוקאצ'ות, ג'בטות ועוד.
רכיבי הבצק: קמח חיטה לבן איטלקי (מכיל גלוטן), מים, קמח מחיטה מלאה (מכיל גלוטן), סוכר, מלח, מחמצת (מחמצת חיטה (מכיל גלוטן), שמרים, חומצה אסקורבית (E300), אנזימים.

ב-100 גרם מוצר: 226 קלוריות, 1.1 גרם שומנים מתוכם 0.3 גרם שומן רווי, כולסטרול קטן מ-2.5 מ"ג, נתרן 667 מ"ג, פחמימות 45.9 גרם מתוכן 0.6 גרם סוכרים (0.5 כפיות סוכר), 1.2 גרם סיבים תזונתיים ו-7.6 גרם חלבונים.

רן מיכאלי, השף הראשי של פסטה ריקו, אמר כי: "מדובר בכדורי בצק להתפחה מהירה, החוסכים תהליכי הכנה ארוכים מראש וזמינים במקפיא לשימוש לפי הצורך. הכדורים מיוצרים מ-100% קמחים איטלקיים, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל, טעם וריח ומשמשים לפתרון קל ואיכותי להכנה של ארוחות ערב ולאירוח לכל המשפחה". לדברי השף, מומלץ לפתוח את כדורי הבצק בשימוש עם קמח דורום מסוג רימאצ'ינטה ולפעול לפי ההוראות הכתובות על גבי האריזה.


בצק פתוח פסטה ריקו



מארז כדורי הבצק של פסטה ריקו מגיע באריזה במשקל 750 גרם (250 גרם כל כדור), ונמכר במחיר מומלץ לצרכן של כ-29 ש"ח ל3 יחידות בצק במארז, הארוזות בנפרד, לשימוש לפי הצורך. כשר פרווה, מהדרין רבנות בית דגן ובד"צ בית יוסף.
איפה לקנות? ניתן למצוא במקפיאים של רשתות השיווק השונות ברחבי הארץ, ובאתר האינטרנט של חברת פסטה ריקו כאן
 
כמו כן, לרגל החג מציעה חברת "פסטה ריקו", מארזי פיצה מיוחדים להכנה עצמית. באתר החברה מוצעים 3 מארזי פיצה, הכוללים 4-8 כדורי בצק פפה 300 גרם להתפחה מהירה, קמח 100% חיטת דורום איטלקית לפתיחת הבצק ובקבוק עגבניות חתוכות דק. המארזים ישווקו בצידנית רב פעמית ממותגת ויסופקו על ידי מערך המשלוחים הישיר של פסטה ריקו.


פיצה לפני אפייה עם זיתים, תירס ומוצרלה, מכדורי הבצק של פסטה ריקו


פיצה לאחר אפייה עם מוצרלה, זיתים ותירס


משולש פיצה עם תירס



אז מה חוות דעתי על כדורי הבצק של פסטה ריקו?
קיבלתי את המארז הכולל בתוכו 3 כדורי בצק לסיקור. על אריזת הבצקים כתוב בפירוט איך להשתמש בבצק - תחילה יש להפשירו לילה במקרר ולאחר מכן להתפיח אותו לפי 2-3 מגודלו ורק לאחר מכן לפתוח ולאפות.
אני רציתי מאוד להשתמש בבצק, ולכן לא הפשרתי אותו לילה במקרר, אלא רק נתתי לו כמה שעות שיפשיר ויתפח על השיש. קימחתי את הבצק והתחלתי לפתוח אותו והבצק פשוט מדהים! לא דביק, נמתח בצורה מושלמת בלי להיקרע, פשוט חוויה מצויינת למי שמפחד לעבוד עם בצקים.

מהבצקים הכנתי פיצות עם רוטב פשוט לעצלנים שהכנתי מ-2 כפות רוטב עגבניות, אורגנו לפי הטעם, מעט מלח ושמן זית, ועם מוצרלה ומגוון תוספות. את הפיצות אפיי ב-250 מעלות כ-5 דקות, והתקבלו פיצות כאלה מוצלחות וטעימות!

אז אם אתם מתעצלים או חסרי חשק להכין, אבל לא ברמה של פשוט להזמין פיצה מפיצרייה, אלא כן רוצים לפנק בפיצה ביתית מוצלחת בלי התעסקות רבה, מאוד מומלץ לרכוש את מארז הבצקים של פסטה ריקו. כמובן שאפשר להשתגע כאן ולהכין גם פוקאצ'ות, סמבוסקים ועוד ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use