6/07/2023

תערוכת בייבילנד 2023 יצאה לדרך

בס"ד

תערוכת בייבלינד 2023



תערוכת בייבילנד (BabyLand) 2023, התערוכה הגדולה בישראל להורים ולהורים שבדרך בשיתוף סופר-פארם, יצאה לדרך בגני התערוכה, מתחם אקספו, תל אביב.

תערוכת בייבילנד 2023


תערוכת בייבילנד 2023 עגלות תינוק


תערוכת בייבילנד 2023 LIFE


תערוכת בייבילנד 2023



תערוכת בייבילנד מאגדת תחת קורת גג אחת את כל מה שהורים והורים שבדרך זקוקים עבור התינוקות שלהם. ממוצרי תינוקות וחידושים שלא כדאי להחמיץ ועד מבצעים, הטבות ומתנות.

תערוכת בייבילנד הקיימת מזה 16 שנה, נוסדה על ידי "פיליפ חדד יועצים" בשיתוף רשת סופר-פארם, מתוך רצון להנגיש להורים ולהורים שבדרך, תערוכה העוסקת בעולמות ההורות, ההיריון, הפעוטות והתינוקות. 



תערוכת בייבילנד 2023


תערוכת בייבילנד 2023 מוצצים BIBS


תערוכת בייבילנד 2023 דוכן HUGGIES


תערוכת בייבילנד 2023 NUBY


תערוכת בייבילנד 2023 חנות סופר פארם ייעודית



אם יש לכם זמן, כדאי לקפוץ לתערוכה בה תוכלו לפגוש במקום אחד מעל 75 דוכנים של מותגי התינוקות המובילים בישראל, כדוגמת: מטרנה, ד"ר פישר, פמפרס, לייף בייביז, NUBY ועוד, שיציגו את מיטב החידושים מעולם התינוקות, ממוצצים ומיטות תינוק ועד תחליפי מזון, מוצרי היגיינה ובריאות. עם רכישת כרטיס לתערוכה, תקבלו ערכה בשווי כ-79 ש"ח.

עוד בתערוכה, תמצאו מתחם ג'ימבורי בו תוכלו לעצור ולבלות עם התינוק במהלך השוטטות בין הדוכנים, ולהנות מחנות ייעודית של סופר פארם, שתציע מגוון של מוצרי תינוקות, כחיתולים ומזון לתינוקות, במחירים אטרקטיביים במיוחד לתערוכה.


תערוכת בייבילנד 2023


תערוכת בייבילנד 2023


תערוכת בייבילנד 2023 מותג ELYSIUM



השנה הוקם בתערוכה מתחם בגודל של 200 מ"ר, בו מוצב אולפן עם פאנל מומחים מהמובילים בתחום, בהנחיית מעיין רייכמן והשיתוף קהילת גמאני בהריון.
במהלך ימי התערוכה ישודרו שתי תוכניות בשעות 11:00 ו-18:00, בהן ישוחחו המומחים על נושאים הקשורים להריון, לידה והורות. התוכניות יועברו בשידור חי בקהילות של מעיין ומורל מגמאני בהריון, וגם באתר וברשתות החברתיות והיוטיוב של בייבילנד.



תערוכת בייבילנד 2023 מותג מוסטלה


תערוכת בייבילנד 2023 מותג מוסטלה


תערוכת בייבילנד 2023 מותג מוסטלה


תערוכת בייבילנד 2023 מותג מוסטלה



הוזמנתי לסקר את תערוכת הבייבילנד והגעתי ביום הראשון לתערוכה, ואם אתם הורים או הורים שבדרך או גם סבים וסבתות, דודים ודודות שרוצים לפנק קרובי משפחה עם קטנטנים, מאוד מומלץ לבקר בתערוכה ולהיחשף לכל המוצרים החדשים, המותגים האהובים וגם החדשים והפחות מוכרים, המתנות וההטבות שיש לתערוכה להציע.

בין הדוכנים, ביקרתי בדוכן של מותג מוסטלה, המומחים בעור של תינוקות, המציעים מגוון של מוצרים חדשניים ובטוחים לשימוש מגיל לידה (למעט פגים טרם השחרור מביה"ח), ומותג בלנאום המציע את שמן הרחצה המומלץ ביותר (עפ"י סקר מכון ברנדמן, אפריל 2016). דוכן מוסטלה מציע להשתתף בפעילות, בה תוכלו להיכנס להגרלה ולזכות בפרסים, ולהנות ממחירי מבצע אטרקטיביים וקבלת דוגמיות להתנסות.

בין המבצעים, תוכלו לפנק את עצמכם או קרוב משפחה/חברים בערכת לידה יפהפיה מבית מוסטלה בשווי 318 ש"ח וביימי התערוכה נמכרת ב-199 ש"ח בלבד! בין המוצרים בערכה: משחת החתלה 3 ב-1 100 מ"ל, ג'ל רחצה לגוף ולשיער 500 מ"ל, שמפו קצף לתינוקות רכים 100 מ"ל, קרם גוף לתינוקות וילדים 300 מ"ל וקרם פנים מועשר לעור רגיל 40 מ"ל, והכל מגיע בסלסלה מקסימה ומעוצבת המותאמת לשידת ההחתלה.
בנוסף, לקונים מעל 299 ש"ח ממוצרי מוסטלה, יקבלו דובי מעוצב של מוסטלה במתנה (*עד גמר המלאי).

עוד תוכלו להנות ממבצע של מוצרי בלנאום עם מחיר של 59.90 ש"ח במקום 99.90 ש"ח על השמן לאמבט בלנאום בייבי / בלנאום בייבי פורטה  מ"ל.



תערוכת בייבילנד 2023 מותג סימילאק


תערוכת בייבילנד 2023 מותג סימילאק


תערוכת בייבילנד 2023 מותג סימילאק



בדוכן של סימילאק, המותג המוביל והמתקדם בעולם ובארץ לפתרונות תזונתיים לתינוק, תמצאו מתחם ענק בו תקבלו הסבר על כל החידושים בתזונת התינוקות עם אפשרות להתייעץ עם מומחי סימילאק ויועצות תזונתיות שייתנו מענה בכל מה שקשור בנושא תזונת תינוקות, אימהות, הריון, לידה, ייעוץ הנקה וכמובן על מוצרי סימילאק. למבקרים יציעו מגוון של הטבות, מתנות וגם קרטיבים מרעננים.



תערוכת בייבילנד 2023 מותג או אייט O8


תערוכת בייבילנד 2023 מותג או אייט O8


תערוכת בייבילנד 2023 מותג או אייט O8



מותג או אייט (O8) הוא מותג יחסית חדש המציע מגוון של מוצרים הרשומים בפטנט, תודות לאצת הדונליאלה שנמצאה כמגנה מפני נזקי הסביבה, מעניקה חומרים חיוניים לבריאות העור ומהווה מקור טבעי לנוגדי חימצון וויטמינים. עוד במוצרים, ניתן למצוא תרכובת מינרלים: אבץ, מגנזיום ונחושת, העוזרת בחידוש העור ומגנה מפני נזקי הסביבה. מוצרי החברה כוללים קשת רחבה של מוצרים שכולם מגיעים: ללא בישום, נקיים מחלקי ננו, ללא פראבנים, היפואלרגני, נבדקו דרמטולוגית, ללא שמן מינרלי, ללא SLS, ללא גלוטן ומתאימים לשימוש מגיל לידה 0+.

ממש לאחרונה, המותג השיק קרם הגנה מינרלי לתינוק ולילד +SPF30, המצטרף ליתר מוצרי המותג: מוס רחצה לתינוק, תחליב גוף לתינוק, שמן אמבט לתינוק, שמפו אל דמע, סבון עדין לתינוק, קרם הרגעה והקלה בגירו העור פורטה, קרם תפרחת חיתולים וקרם תפרחת חיתולים פורטה.

את מוצרי המותג ניתן למצוא בשילב ובחנויות טבע כמאיה בוטיקטבע, זמורה אורגני, שקדיה ואני, ובדוכן החברה בבייבילנד תוכלו לרכוש את המוצרים במחירי מבצע וגם לנסות לזכות בכמה דוגמיות במכונת משחק המוצבת ליד הדוכן.



תערוכת בייבילנד 2023 מותג פרינוק


תערוכת בייבילנד 2023 מותג פרינוק



בדוכן פרינוק, תוכלו להתנסות במוצר החדש של המותג - סדרת ארוחות שיבולת שועל המגיעות בצנצנות או שקיות משקה חטיפטף. שיבולת שועל, כידוע, שייכת למשפחת הדגנים המלאים והיא נחשבת לדגן על תודות לערכים התזונתיים הרבים שלה: עשירה בחלבונים, סיבים תזונתיים, בעלת פחמימות מורכבות ומינרלים כברזל, סידן ומגנזיום.


תערוכת בייבילנד 2023 מותג י.ד. שלוס ארומתרפה מסורתית


תערוכת בייבילנד 2023 מותג י.ד. שלוס ארומתרפה מסורתית


תערוכת בייבילנד 2023 מותג י.ד. שלוס ארומתרפה מסורתית


תערוכת בייבילנד 2023 מותג י.ד. שלוס ארומתרפה מסורתית


תערוכת בייבילנד 2023 י.ד. שלוס



מותג ותיק נוסף שכדאי להכיר הוא המותג י.ד. שלוס ארומתרפיה מסורתית. המותג הקיים מעל 30 שנה, מציע מגוון של מוצרים הנותנים מענה טבעי ומוכח לצרכים נפשיים ופיזיים. החברה מציעה מוצרים במגוון קטגוריות, הן לנשים בהריון, בשגרה, לקטנטנים ועוד. מוצרי הדגל של החברה כוללים: סירופ סמבוק, סבון סלק סוכר, מוצרי קוסמטיקה טבעית ועוד.

מוצרי החברה לנשים בהריון, משלבים בין שמנים אתריים, שמנים צמחיים ותמציות צמחים, ומסייעים להפחית רמות לחץ ומתח במהלך הלידה, מסייעים לשפר את מצב הרוח ולצמצם את מראה סימני המתיחה.

מוצרי הקטנטנים באים לספק שמיקה על ההגנה הטבעית, נשמיה קלה ושיפור בהרגשה הכללית ומוצרי השגרה של המותג לטיפוח העור והפנים, המבוססים על שמנים צמחיים ושמנים אתריים המעניקים שיפור במראה העור, מעניקים לחות, מצמצים קמטים ועוד.


מזוודה ללידה PIPO



מתנה מדליקה ביותר תוכלו למצוא בדוכן של pipo. מדובר במזוודה המגיעה ב-3 צבעים: ורוד, כחול ואפור, המצוידת בכל מה שצריך מיד לאחר הלידה. המזוודה מכילה כל מה שאתם צריכים לבייבי שלכם: 3 בגדי גוף, 2 פיג'מות, אוברול קטיפה, אוברול, 3 חיתולי טטרה, כובע ו-2 זוגות גרביים, מגבת קפוצ'ון ושמיכה. כל הפריטים עשויים מ-100% כותנה, ומיועדים לתינוקות בגילאי 0-3 חודשים. מחיר המזוודה הרגיל הוא 399 ש"ח, אך בימי התערוכה תוכלו להנות ממחיר מבצע של 299 ש"ח.


תערוכת בייבילנד 2023 דוכן מטרנה

תערוכת בייבילנד 2023 דוכן מטרנה



במתחם של מטרנה תוכלו להנות מפינות מאובזרות, בהן תוכלו לעשות בוק לבייבי שלכם - "בייבי סלפי" - מצילומים על כדור פורח ועד חדר משחקים קטן וגם צילומים להורים עם ערמות לא נגמרות של כביסה, לשמוע על המוצרים ולהתייעץ ועוד.


תערוכת בייבילנד 2023 ד"ר פישר


תערוכת בייבילנד 2023 ד"ר פישר


תערוכת בייבילנד 2023 ד"ר פישר


תערוכת בייבילנד 2023 פוד אפיל


תערוכת בייבילנד 2023 סולתם



עוד תמצאו דוכן של ד"ר פישר עם סדרת מוצרים חדשה לתינוקות - סדרת אקסטרה סופט, המותאמת במיוחד לעור רגיש של תינוקות ומעניקה אקסטרה לחות ורכות לתינוק, דוכנים של פוד אפיל וסולתם, הצטרפות למנוי של מפעל הפיס בהנחה (48 ש"ח במקום 60 ש"ח לחודש, למשך שנה) ועוד.


תערוכת בייבילנד LIFE BABYS



תערוכת בייבילנד 2023
ביתן 1, מתחם אקספו תל אביב
תאריכים: 6-8.8.23 (ימים שלישי-חמישי).
שעות: 10:00-21:00
מחיר יחיד: 29 ש"ח.
למחזיקי כרטיס לייף סטייל בלבד מחיר משפחתי (2 מבוגרים ו-2 ילדים בגילאי 0-12): 49 ש"ח. 
ניתן לרכוש כרטיסים בקופות או באתר כאן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use