7/11/2023

ערב קונספט בקפה 99 במלון דן תל אביב

בס"ד

ערב קונספט בקפה 99



לאחרונה סיפרתי לכם על ארוחת הבוקר המושלמת שאכלנו בקפה 99 שעולה רק 140 ש"ח ומקבלים בה כל כך הרבה, והפעם הגעתי להתנסות בערב הקונספט שהמקום מציע בימי שלישי בלבד.

מסעדת קפה 99 בערב


CAFE99 מלון דן מסעדה בערב



ערבי הקונספט של Cafe 99 כוללים תפריט ערב עם מגוון סלטים, מנות על בסיס דגים ועוד, תפריט נשנושים ותפריט קוקטיילים. עם הגעתנו למסעדה, קיבלו את פנינו נרות רומנטיים רבים שהונחו על שולחן בכניסה ומוזיקה המספקים חוויה ואווירה מושלמת.


סיגר דג ים איולי לימונים כבושים קפה99 מלון דן



התיישבנו במיקום המשקיף אל הים, בשעת ערב, בו רואים מדי פעם גל מתנפץ אל החוף, והתחלנו בתפריט הנשנושים, הכולל 3 סוגי נשנושי דגים, שמתוכם בחרנו לנסות את הסיגר דג ים איולי לימונים כבושים (32 ש"ח). הסיגרים היו פריכים וטעימים, ועם כל זה שאיני אוהבת לימונים כבושים, מדובר בנשנוש שבהחלט מצליח לפתוח את התאבון.


קוקטייל Pepper spray וקוקטייל Guaracha קפה 99



מבין הקוקטיילים, ביקשתי לנסות את אלו המומלצים ביותר, וקיבלתי לטעום שניים מהקוקטיילים הפופולריים ביותר - קוקטייל Pepper spray וקוקטייל Guaracha (כל קוקטייל 54 ש"ח).

קוקטייל הפפר ספריי מכיל טקילה לבנה עם שמן קוקוס, תותים, פלפל שחור וסיטרוס מתובל ופירותי, וקוקטייל הגוארצ'ה מכיל רום לבן, אננס, בזיליקום, סיטרוס ונגיעה של מלח מרענן ועשבי.

שני הקוקטיילים היו נפלאים, ובמיוחד נהניתי מקוקטייל הפפר ספריי, עם הפלפל השחור והמלח העוטפים את הכוס ומעניקים חוויה מעניינת בפה.


סלט שרי קפה99


פיצת שף פיצה מוצרלה פרסקה




מכאן המשכנו לתפריט העיקריות, בו התחלנו עם סלט שרי כזה מפנק וטעים שלא הפסקתי לזלול ממנו. סלט השרי (65 ש"ח) מגיע עם מגוון עגבניות שרי צבעוניות, גספצ'ו עגבניות, מוצרלה פרסקה ופירורי לחם, ומנת פיצת שף נפלאה (69 ש"ח), שכל חלק בה היה מעולה - מהבצק הרך והנפלא ועד הרוטב וגבינת המוצרלה פרסקה.


מנת סלמון ופירה עם רוטב הולנדז קפה99 מלון דן


מנת בר ים קפה 99 מלון דן



מכיוון שאני מאוד אוהבת דגים, החלטתי ללכת על שני סוגי פילה - האחד מנת פילה סלמון (127 ש"ח) המגיע עם רוטב הולנדז ופירה קרמי - מנה מדוייקת ונפלאה; והשני - מנת בר ים (137 ש"ח) עם חמאת לימון, זוקיני, אספרגוס ותרד, עם דג בשרני, עסיסי ונפלא.


עוגת גבינה אמריקאית קפה99 מלון דן


עוגת נמסיס שוקולד קפה99 מלון דן


עוגת קראק פאי מלון דן CAFE 99



למנה אחרונה, טעמנו:
עוגת גבינה אמריקאית (46 ש"ח) - מדובר בפרוסת עוגת גבינה העשויה מרכיבים איכותיים ומרגישה כל כך קלילה וטעימה, שקשה להפסיק לאכול ממנה.

נמסיס שוקולד (46 ש"ח) - עוגת שוקולד פאדג'ית וממכרת, מושלמת לאוהבי השוקולד שרוצים להתענג על כל ביס.

קראק פאי (46 ש"ח) - פאי מתוק עם מעין מלית פודינג מתוקה עם מעטה פריך וזהוב ותלולית קרם פרש בצד. הפאי הזה אומנם לא נראה הכי מרשים, וכל ביס בו הוא תענוג אמיתי.

מחיר חלק מהמנות אינו זול, אך אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו מנות טעימות ומשובחות ביותר, מוקפדות ביותר ועשויות מחומרי הגלם הכי טובים שיש.


מסעדת CAFE99 מלון דן תל אביב



ארוחת קונספט במסעדת Cafe 99 במלון דן תל אביב
כתובת: מלון דן הירקון 99, תל אביב
שעות פעילות: ימי שלישי 20:00-23:00
כשרות: כשר בהשגחת רבנות תל אביב
חנייה: ניתן לחנות בחניון המלון במחיר של 15 ש"ח לשעה ראשונה, ו-5 ש"ח לכל רבע שעה נוספת.
הזמנות בטלפון: 03-5202492 או דרך Tabit בלינק כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use