3/13/2024

הקניון ההיברידי הראשון של קניוני עופר יוצא לדרך - קניון עופר רמת אביב אונליין

בס"ד

קניון עופר רמת אביב
צילום: עומרי אמסלם



קניון עופר רמת אביב, מרשת קניוני עופר, משיק את הקניון ההיברידי הראשון בישראל - רמת אביב Online Mall. 

קמפיין רמת אביב קניון היברידי
צילום: אייל נבו



הקניון ההיברידי פותח על ידי זרוע הדיגיטל של מליסרון, ויציע לרכוש מוצרים אונליין ישירות מהמוצרים הקיימים ובאותם מחירים מחנויות הקניון ברמת אביב.

לאתר 'רמת אביב Online Mall' ניתן יהיה להיכנס באמצעות אתר האינטרנט והאפליקציה שת My Ofer. על ידי אמצעים אלו ניתן יהיה לבצע רכישה ישירה מחנויות היוקרה של הקניון, ולקבל מידע על המוצרים הקיימים בחנות הפיזית בזמן אמת. 

במהלך ההזמנה, יוכל הלקוח לבחור איך לקבל את המוצר, בין אם ביום הרכישה כצמו על ידי משלוח (שילוח בטווח של 29 ק"מ), ביום למחרת לכל הארץ, איסוף מהחנות או מנקושת איסוף בקניון. 

הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה של קניוני עופר בעצם מציעה ערך מוסף ללקוחות הקניון ולשוכרים. הלקוחות יהנו מחווית קנייה דיגיטלית היברידית המשקפת את מוצרי החנות, עם נוחות מקסימלית בחיפוש מוצרים, הוספה מספר של מוצרים לסל קניות אחד ממגוון חנויות הקניון וקבלת המוצרים במספר דרכי איסוף ושילוח שונים, והשוכרים נהנים ממכירת ואספקת מוצרים היישר ממלאי החנות, ללא השקעה במאמצי מכירה וכלויות לוגיסטיקה גבוהות.
 
החנויות מהן ניתן יהיה להזמין בשלב הראשון הן חנויות היוקרה והמותגים המובילים בקניון כ: ראלף לורן, לקוסט, מייקל קורס, פול&שארק, קלווין קליין, אימפוריו ארמני, דיזל, פטיט באטו, ליוויס, פומה,טומי הילפיגר, הוגו בוס, אינדיגו, סטורי, סקוטץ' אנד סודה, גאנט, ג'י-סטאר, רונן חן, רזילי, מאק, בובי בראון, ג'ו מלון, מימוזה, מארק קיין ועמנואל. ובשלב השני יתווספו מותגים נוספים מתוך חנויות הקניון.  


אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון, אמר: "השקת רמת אביב Mall Online היום היא יישום בפועל של אסטרטגיית מליסרון לחיזוק והשבחת עסקי הליבה שלה. רמת אביב Mall Online יספק מעטפת דיגיטלית מתקדמת וחדשנית, שמייצרת שדרוג לחווית הלקוח לצד חיזוק הערך הניתן לשוכרים. הפלטפורמה מבוססת על טכנולוגיות מהמובילות בעולם הקמעונאות, ולראשונה בישראל הצרכן יוכל להנות מחנויות הקניון המוכר והאהוב עליו 'עד הבית', באמצעות חווית קנייה פרימיום באונליין, בזמני אספקה מהירים וחוויית שירות מהגבוהות בישראל".

כחלק מההשקה יעלה בשבוע הקרוב קמפיין בסושיאל ובדיגיטל בכיכובן של משפיעניות הרשת המובילות: ירדן ויזל, אן זיווי ואור לוזון. הקמפיין יכלול סרטונים שצולמו בשעות הלילה בחנויות , מתוך רצון להדגיש את המסר המרכזי: גישה למגוון חנויות הקניון בכל זמן ומכל מקום. 

כמו כן, תודגש חווית הקניה והאפשרות לרכוש ממגוון חנויות ומותגים, הכל בסל רכישה אחד. 
עלות הקמפיין נאמדת בכ -750 אלף ₪ והוא הופק על ידי משרד הפרסום מקאן המלווה את מליסרון.
 
קניון עופר רמת אביב נחשב לקניון היוקרתי בישראל, ייחודי בעיצובו האדריכלי ובתמהיל החנויות בו. בקניון כ- 140 חנויות מהמותגים המובילים בעולם כגון: לואי ויטון, קרולינה הררה, ראלף לורן, רולקס, אימפוריו ארמני, בוס,  שאנל, נארס, מייקל קורס, ה.שטרן ועוד, לצד חנויות של מותגים ישראליים כמו דה רוקוקו, רזילי, דנה אשכנזי, דניאלה להבי והצורפים. כמו כן, ניתן למצוא בקניון חנויות מולטי ברנד של מותגי יוקרה בינלאומיים דוגמת: פקטורי 54, עמנואל, סטורי, אינדיגו, ביונד סקין. בנוסף בקניון מסעדות ובתי קפה שמשלימות את חווית הלקוח: גרנד קפה טורקיז, קפה אלברט, ארקפה, לנדוור, גרין קפה וארומה.

קניון רמת אביב מוביל בתחום האופנה והלייף סטייל, ומהווה מוקד משיכה עבור אנשים מכל רחבי הארץ. במהלך השנה מתקיימות בקניון מגוון פעילויות להעשרת חווית הקניות עם תערוכות, חנויות פופ-אפ מתחלפות, פעילויות ואירועים שונים. ביום חולפים בקניון כ-20,000 איש. שטח מסחר נטו עומד על כ19,000 מ"ר, שטח משרדים כ7,000 מ"ר ף, כולל מרכז רפואי, שגרירות נורווגיה, בתי השקעות ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use