3/11/2024

חדש במדף - סדרת קמיל בלו עם שיבולת שועל

בס"ד

חדש במדף - סדרת קמיל בלו עם שיבולת שועל



מעולם לא חשבתי ששיבולת שועל יכולה להיות טובה גם בצורה אחרת שהיא לא אכילה, אך מסתבר שכן. סדרת הטיפוח החדשה של קמיל בלו מבית ד"ר פישר מביאה לקדמת הבמה את נפלאותיה של שיבולת השועל בסדרת מוצרים מושלמת לעור העדין של התינוק.

הסדרה החדשה מבית ד"ר פישר כוללת שלושה מוצרים חדשים, המשלבים כולם את שיבולת השועל, אותו דגן טבעי המכיל כמות גדולה של מינרלים וויטמינים, שניתן להנות מיתרונותיו גם בטיפוח העור, עם ריכוך, הרגעה והגנה של העור.

חדש במדף - סדרת קמיל בלו עם שיבולת שועל



שלושת המוצרים החדשים בסדרת Kamil Blue כוללים:
אל סבון שיבולת שועל - אל סבון לתינוק עם שיבולת שועל, ויטמין E ופרו ויטמין B5. אל סבון המטפלל ומונע יובש בעור, גירויים, אדמומיות ועוזר בשמירה על עור בריא. תכולה: 500 מ"ל.

קרם גוף שיבולת שועל - קרם טיפולי המעניק לחות עד 24 שעות. הקרם מטפל בעור יבש ומגורה, מגן על העור ומונע אדמומיות. הקרם מכיל שיבולת שועל עם ויטמין E ופרו ויטמין B5. הקרם מותאם לחומציות הטבעית של העור, נספג בקלות ומעניק עור רך ונעים למגע. תכולה: 500 מ"ל.

מגבוני שיבולת שועל - מגבוני קמיל בלו סנסיטיב המועשרים בשיבולת שועל, קמומיל וקלנדולה להרגעת העור. המגבונים מיוצרים בטכנולוגיית EXTRA SOFT, עם כריות רכות לניקוי יסודי ובבישום עדין. נמכר במארז רביעייה (64 מגבונים בכל מארז).


חדש במדף - סדרת קמיל בלו עם שיבולת שועל



ביקורת על סדרת קמיל בלו שיבולת שועל
קיבלתי את הסדרה החדשה לסיקור, וניסיתי את המגבונים והקרם גוף שיבולת שועל. לתינוקות כדאי להשתמש בהכי טוב שיש, אך הרבה פעמים דווקא המוצרים שמיוצרים לתינוקות, יכולים להוות ערכת טיפוח נפלאה גם למבוגרים. המגבונים נעימים למגע ובעלי ניחוח עדין וטוב, וקרם הגוף נספג באופן מושלם, בעל ניחוח עדין ואינו מותיר את הידיים שמנוניות. מומלץ!

הפרטים הטכניים - איפה קונים, מחירים
את סדרת מוצרי קמיל בלו שיבולת שועל ניתן למצוא באתר האונליין של ד"ר פישר, בסופרפארם. רשתות שיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

מחירים באתר ד"ר פישר: 
קמיל בלו סנסיטיב אל סבון טיפולי שיבולת שועל - 23.90 ש"ח
קמיל בלו סנסיטיב קרם גוף לתינוק שיבולת שועל - 31.90 ש"ח
רביעיית מגבוני קמיל בלו סנסיטיב שיבולת שועל (64 מגבונים בכל מארז) - 29.90 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use