3/24/2024

ביקורת סרט - קונג פו פנדה 4

בס"ד

ביקורת סרט - קונג פו פנדה 4



כמעט 10 שנים עברו מהסרט קונג פו פנדה 3  וכבר קרוב יותר ל-20 שנה מהסרט הראשון (16 לדיוק), וגיבור הסרט פו, הפנדה המתוק, חוזר אלינו בסרט חדש עם עלילה חדשה בסרט קונג פו פנדה 4.

ביקורת סרט - קונג פו פנדה 4



לוחם הדרקון פו הפנדה, שאותו זכינו להכיר מזוויות שונות ביתר סרטי הסדרה, מגיע אלינו הפעם כשהוא כבר צריך לחפש לעצמו מחליף, דבר שמתברר כ-לא פשוט בכלל. הדמויות הוותיקות והמאוד מוכרות מהסרטים הקודמים - חמשת הלוחמים הזועמים שלחמו לצד פו, אינם חלק מעלילת הסרט החדש. במקום, הוכנסו כמה דמויות חדשות, המוסיפות עניין רב ולא גורמות להתגעגע או להרגיש בחסרונם של חמשת הלוחמים. במיוחד ראוי לציין את הדמות החדשה ז'ן, שועלה ערמומית ומרתקת שתכבוש את ליבכם (או שמא תגנוב אותו?!).

וכמו בכל סרט הפועל על אותה נוסחה כמו סדרת סרטי קונג פו פנדה, חייב גם שיהיה נבל, והפעם מדובר בכזו בהחלט מנובלת, עם יכולות המזמנות את אויביו הקודמים של פו, כך שמומלץ לראות את הסרטים הקודמים או מעין ריקאפ לפני שצופים בסרט החדש.


ביקורת סרט - קונג פו פנדה 4



בסרט השלישי פגשנו בדמות חדשה מעולמו האישי של פו - אביו הביולוגי, ובסרט הרביעי אנחנו פוגשים בשיתוף פעולה נרחב בינו לבין אביו המאמץ של פו - האווז, יחד הם מספקים לנו צחוקים והנאה רבה.

אמנם מדובר בסרט ילדים אך נראה לי כי הוא יותר מתאים למבוגרים. כמה סצנות עלולות להפחיד ילדים קטנים והסרט מכיל לא מעט אלימות, אך ניתן למצוא בו גם הרבה זוויות חיוביות כאהבה, משפחתיות, דאגה ורצון לעזור לקרובים שלך. ובכלל מדובר בסרט כיפי הכולל הרבה קטעים משעשעים, כולל קטע צחוק אחד שהגיע בכזו הפתעה שכל האולם התפקע מצחוק. 


ביקורת סרט - קונג פו פנדה 4



קונג פו פנדה 4
סרט מבית האנימציה דרימוורקס
הפצה עולמית: חברת Universal Pictures 
הפצה בישראל: טוליפ אינטרטיינמנט ישראל 
ארה"ב 2024, 94 דקות
בימוי: מייק מיטשל
שחקנים: ג'ק בלאק, אקוואפינה, בריאן קרנסטון, ג'יימס הונג, ויולה דייוויס, דסטין הופמן, איאן מקשיין.
יציאה לאקרנים בישראל: 21.3.24
דירוג שלי לסרט: 7/10.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use