4/09/2024

רשת סאקרה פותחת סניף שלישי בפ"ת

בס"ד

רשת סאקרה פותחת סניף שלישי בפ"ת
קרדיט צילום: אסף לוי



רשת הקוסמטיקה SACARA ממשיכה להתרחב, ובימים אלו פותחת סניף חדש בעיר פתח תקווה, הסניף השלישי במספר בעיר, המצטרף לשני סניפים קיימים: האחד בעופר הקניון הגדול פתח תקווה והשני  בקניון עופר סירקין.

רשת סאקרה פותחת סניף שלישי בפ"ת
קרדיט צילום: אסף לוי



הסניף החדש של סאקרה נפתח בקניון הכיכר בכפר גנים, רחוב העצמאות 65, פתן תקווה, בהשקעה הנאמדת על כ-650 אלף ש"ח, עם כ-120 מ"ר של מוצרי איפור, טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, בישום, מוצרי שיער, ציפורניים, אקססוריז ועוד, ועל פי קונספט המותג: חנויות חווייתיות, ידידותיות, נגישות ומעוצבות. 

איתי זמיר, מנכ”ל רשת SACARA, אמר כי : “כחלק מאסטרטגיית  המותג  אנו פועלים להנגיש  לכלל הצרכנים את מוצרי סאקרה עם דגש על מגוון, איכות, ומחירים משתלמים." לדבריו: "זהו  הסניף השלישי של  סאקרה  בפתח תקווה , שישרת בנוסף לתושבי כפר גנים,  גם את תושבי הסביבה, כמו קריית אונו וגבעת שמואל, הסמוכים לה".

מותג SACARA הוא מותג ביוטי ישראלי שהוקם בשנת 2013 על ידי האחים יעקב ומשה גולברי. הרשת בעלת 66 סניפים ברחבי הארץ, המציעים לצרכנית הישראלית מוצרי איכות במחירים נוחים, וחווית קניות בינלאומית. 

סאקרה דואגת כל הזמן להשקיע בפיתוח מוצרים בעלי חדשנות מעולם היופי ותעשיית הרוסמטיקה, על מנת להעשיר את מגוון מוצריה בתחומים השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use