4/02/2024

חנות הקונספט של Dreame נפתחה בישראל

בס"ד

חנות הקונספט של Dreame נפתחה בישראל



לאחרונה נחנכה חנות הקונספט של המותג האסייתי Dreame, על ידי המשווקת הבלעדית של המותג - קבוצת קריסטלינו, בשיתוף עם החברה הבינלאומית.

חנות הקונספט החדשה שנפתחה בקניון הזהב בראשון לציון, בהשקעה של כ1.5 מיליון ש"ח, הינה החנות הראשונה של המותג מחוץ לאסיה. שתי חנויות הקונספט הקיימות מצויות במלזיה, וישראל היא המדינה השנייה בעולם שנבחרה לפתוח חנות קונספט ע"י החברה העולמית. 

חנות הקונספט של Dreame נפתחה בישראל


חנות הקונספט של Dreame נפתחה בישראל



מותג Dreame זוכה לאהדה רבה באתרי הדירוג השונים, והוא חרט על דגלו את מהפכת הAI (הבינה המלאכותית) בזירת שואבי האבק בעולם. את מוצרי דרימי ניתן למצוא במעל כ-4,000 חנויות ברחבי העולם, יותר מ-21 מיליון משקי בית נהנים ממנו, ביותר מ120 מדינות.

כאמור, לרגל השקת החנות החדשה, הגענו לקניון הזהב בראשון לציון לשמוע על מוצרי המותג, המציעים מגוון פתרונות בטכנולוגיה פורצת דרך בתחומי הלייפסטייל, וולנס והבית. בתחילת דרכו של המותג, קבוצת קריסטלינו הייתה הראשונה בעולם לקבל זיכיון שיווק ל-Dreame.


חנות הקונספט החדשה של המותג בישראל, תעניק חוויה ייחודית לצרכנים, עם אפשרות להתנסות בשואבי האבק השונים של המותג, כשואבים רובוטיים ושוטפים, ומוצרים לטיפוח הגוף והיופי כמייבשי שיער ועוד.


חנות הקונספט של Dreame נפתחה בישראל



אחד המוצרים שממש גנב את ההצגה הוא הDreamDog שיובא במיוחד לרגל ההשקה. מדובר בכלב רובוטי עם ממשק ידידותי למשתמש, המאפשר לגרום לכלב לעשות פעולות שונות כריקוד, הושטת כף, קפיצה, שכיבות שמיכה ואפילו מענה על שאלות.

הכלב הרובוטי בעל יכולת לבנות מפות פנימיות באמצעות מכ"ם לייזר וחיישני תפיסה שונים, ניתן להגדיר לו נקודות סיור על אפליקציה, ליצור באופן אוטונומי מסלולי סיור וללכת לצד הנקודות לפי הסדר. כל זה מתאפשר עם מגוון גרפיקות, תקשורת רב לשונית ותצוגה של 360 מעלות בקירוב.

ניתן לשלוט בדרים דוג מרחוק עם אפליקציה לנייד, על ידי חיבור WiFi ביתי. ניתן לכוון אותו לאיפה שרוצים, ולראות דרך עיניו לכל מקום שבוחרים.


חנות הקונספט של Dreame נפתחה בישראל


חנות הקונספט של Dreame נפתחה בישראל




רונן סלם, מנכ"ל Dreame ישראל, אמר: "המהלך אותו אנו מובילים ביחד עם חברת Dreame העולמית הוא פורץ דרך וחסר תקדים בישראל. בחירתה של Dreame לפתוח את חנות הקונספט השלישית בעולם בישראל מעידה על ההצלחה הגדולה של המותג בקרב הקהל הישראלי, על צמיחת והתפתחות שוק שואבי האבק החדשניים, ועל הפוטנציאל האדיר הגלום בשוק המקומי. Dreame היא חברה בינלאומית פורצת דרך בתחומה ומבססת מעמדה כמובילה טכנולוגית, כזו שמעניקה לצרכנים ערך מוסף, משנה את תפיסת הניקיון הביתי ולמעשה משנה חיים. בחנות הקונספט תשווק Dreame ישראל את כלל המוצרים המתקדמים של החברה בכל הקטגוריות, לקראת התרחבות משמעותית של החברה – בקטגוריות נוספות, חדשות וחדשניות, ובמוקדים נוספים - ואין כל ספק כי Dreame תמשיך להתהוות כחדשנית ביותר וכמובילה בכל תחומי פעילויותיה".


חנות הקונספט של Dreame נפתחה בישראל



קצת על מותג Dreame
חברת Dreame Technology שהוקמה בשנת 2015 היא חברת מוצרי צריכה חדשנית המציעה מוצרי חשמל ביתיים חכמים בעלי חזון לשפר את איכות החיים של המשתמשים. החברה מתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים באמצעות מינוף טכנולוגיות אסטרו-דינמיות פורצות דרך המגובות בלמעלה מ-150 פטנטים רשומים, עם צוות מחקר ופיתוח המורכב ממומחים בתחום ההייטק, התעופה והחלל.

בסוף שנת 2017, המותג הצטרף לאקוסיסטם של Xiaomi ככוח המניע והמפעיל המוביל של מכשירי ניקוי ביתיים חכמים. וכיום היא בת בית אצל מעל מ-21 מיליון משקי בית, ויותר מ7.5 מיליון חברי מותג ברחבי העולם.

המנכ”ל והמייסד, מר יו האו, התמקד במכניקת נוזלים חישוביים באוניברסיטת Tsinghua, כאשר בגיל 12 המציא את “מעגל השליטה הכפולה”, שם מקורו של חלומו הטכנולוגי.

בשנת 2009 השיק את פרויקט מחקר חלל בשם “סדנת שמיים” באוניברסיטת Tsinghua והסב את תשומת ליבם של חברת בואינג, שאף השקיעו בו. “סדנת שמיים” הייתה המרחב המוקדם ביותר בסין, וכיום הוא הצוות המוביל בטכנולוגיית הסטודנטים באוניברסיטת Tsinghua.

מדע התעופה והחלל הם טכנולוגיית הליבה מאחורי Dreame, לכן הקימה החברה צוות מחקר ופיתוח וצוות ניהול מוצר בתחום ההייטק. אנשי המחקר והפיתוח מהווים עד 80% מהצוות, כולל מומחים שעבדו בעבר בפרויקט שנז’ו 6.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use