4/15/2024

ג'רוויטל עם סדרת הטיפוח פורצת להפחתת קמטים

בס"ד

ג'רוויטל עם סדרת הטיפוח פורצת להפחתת קמטים



עם הגיל, כמות הקמטים המצטברת בגוף הולכת ועולה באופן ניכר, ומי שקשה לו עם הופעת הקמטים, ישמח לשמוע על סדרת המוצרים המהפכנית של חברת הדרמו קוסמטיקה Gerovital.

ג'רוויטל עם סדרת הטיפוח פורצת להפחתת קמטים



חברת ג'רוויטל היא חברה מובילה באירופה, המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועית המבוססים מדעית ועם מעל 100 שנות ניסיון.

סדרת מוצרי הטיפוח של המותג - סדרת Gerovital H3 Evolution מעניקה טיפול ייחודי בקמטים Primalhyal Ultrafiler, פורמולה שהומצאה על ידי מייסדת החברה, הביולוגית והגרונטולוגית פרופ' אנה אסלן.

מוצרי הסדרה משווקים בארץ על ידי חברת פארמה מדיק (י.א.א. טכנולוגיות רפואיות), וכוללים את אנזים הנעורים youth super-enzyme sod עם חומצה היאלורונית מדור חדש, העוזר להפחית קמטים ולהגביר את לחות העור עד 66.7%, כבר עם השימוש הראשוני בתכשיר.


סדרת מוצרי האנטי אייג'ינג הידועה Gerovital H3 וכן הסדרה החדשה Gerovital H3 Evolution, פותחו על ידי פרופ' אנה אסלן, לאחר מחקרים מעמיקים בתחום הביולוגיה המולקולרית. אותם מחקרים נעשו על מנגנוני הזדקנות העור ובדקו את המחזור הביולוגי של התא, איך ניתן להשפיע עליו, המיקום המדוייק של תהליכי הנשימה, הגדילה וחלוקת התא, מה שהוביל להבנה מה מוביל להזדקנות העור ואיך לטפל בכך.

המרכיב החשוב בתכשירי הסדרה הוא המרכיב הפעיל   PrimalHyal™ Ultrafiller. מדובר בקומפלקס חדשני הפועל בכל שכבות העור, נגזרת בפטנט של חומצה היאלורונית (HA) שנועדה להגביר תהליכי ייצור תאים וסיבים חדשים, לשמור על המחסום העורי ולעזור למראה הפנים להיראות חלק וצעיר יותר על ידי בנייה מחודשת של מוצקות וגמישות.

היתרונות העיקריים של מוצרי סדרת Gerovital H3 Evolution:
* טיפול בבעיות עור הפנים בצורה כוללנית וייעודית, טיפול במקור וגם בגורמים החיצוניים ובכך לשפר את מראה העור ולקבל עור חיוני וצעיר יותר.
* לחימה ברדיקלים חופשיים, ובכך לשפר את המראה הכללי של העור ולהפגין יעילות כנגד קמטים.
* שמירה על העור מפני הזדקנות מוקדמת.


תכשירי הסדרה כוללים:
קרם לטיפול בקמטים - Wrinkle correction treatment
קרם לטיפול בקמטי עיניים, מצח ושפתיים. לבעלי עור יבש לגילאי +30. הקרם מכיל ויטמינים A ו-E, המגנים על סיבי הקולגן, מחדשים את העור, שומרים עח גמישותו ומגנים מפני רדיקלים חופשיים.
מחיר  119.00 ₪. ל-10 מ"ל .

קרם אנטי אייג'ינג לחידוש אינטנסיבי ANTI AGING CREAM INTENSE
קרם פנים לגילאי 45+ עם נוסחה חדשנית העוזרת בשיקום עור בוגר, מטפלת בהזדקנות, חודר אלסטיות ומוצקות.
מכיל מרכיבים בעלי השפעות אנטי אייג'ינג ארוכי טווח לשיפור קמטים, מיצוק העור, חידוש קולגן ואנרגיה הדרושה לתפקוד תקין של תאי העור.  מחיר  119.00 ₪. ל-10 מ"ל. 

קרם הבהרה לתיקון כתמים כהים CORECTOR PETE PIGMENTARE
קרם המעניק פנים בגוון עור בהיר ומטפל בנקודות כהות על עור הפנים.

רכיבים פעילים: הפעולה של Arbutine יחד עם קומפלקס AHA care עוזרת להבהיר את הכתמים הכהים, להלבין ולהעניק גוון אחיד לעור.
מחיר 139 ₪ ל-50 מ"ל. מותאם לעור פנים יבש.

קרם לילה ליפטינג לחידוש העור REGENERATING LIFTING CREAM
קרם לילה לגילאי 30+ המסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים, הגברת מחזוריות ייצור התאים הבריאים ושחזור החיוניות של העור הצעיר ומיצוקו.
רכיבים פעילים: ויטמינים A ו- E המגנים על תאי העור ומסייעים בשיקום והתחדשות סיבי הקולגן.  וכן, ליפוזומים וחומצה היאלורונית המסייעים בהחדרת לחות ו”מילוי” הקמט לקבלת עור חלק ומוצק יותר. 
מחיר  119.00 ₪. ל-50 מ"ל 

אמפולות עם חומצה היאלורונית בריכוז של 5% (לגילאי 30+ )
אמפולות המכילות סרום עשיר, חומצה הילארונית טהורה וליפוזומית בעלי אפקט חזק של לחות והחלקת קמטים. האמפולות בעלות השפעה מיידית תודות לריכוז אופטימלי של המרכיבים.

האמפולות מפחיתות את עומק הקמטים העמוקים ומעניקות לעור לחות מוגברת של עד 66.7% כבר עם הטיפול הראשון. כמו כן, האמפולות עוזרות בצמצום אובדן המים ושחזור מאגרי המים בעור הפנים.
מחיר: 139 ₪ למארז (10 יחידות). 

מים מיסלריים מועשרים בחומצה היאלורונית
מים להסרת איפור, ניקוי עדין של עור הפנים, העיניים והשפתיים, הסרת שאריות לכלוך ושומן מעור הפנים, ללא צורך בשטיפה. המים מתאימים לכל סוגי העור, גם לבעלי עור רגיש.
מחיר 44 ₪ ל-10 מ"ל.

סרום מילוי מרוכז מועשר ב6% חומצה היאלורונית SERUM CONCENTRATE ACID HIALURONIC
סרום מרוכז מועשר בחומצה היאלורונית, ויטמין C ליפוזומלי, GP4G, ו- Trylage. השילוב של כל החומרים עוזר בהפחתת קמטים עמוקים, מילוי קמטוטים, הענקת לחות מוגברת והשגת תוצאות מהירות הנשמרות לאורך זמן! מחיר 159 ₪ ל-10 מ"ל.

סרום מושלם לאנטי אייג'ינג PERFECT ANTI AGING SERUM
סרום לעור פנים בוגר, לטיפול אפקטיבי להעשרת העור בלחות, להחלקת וטשטוש מראה קמטים וקמטוטים ולקבלת גוון עור אחיד יותר.
שילובם של מרכיבים מעניק לעור גמישות מרבית, מיצוק ומראה רענן וחלק יותר .
מחיר  119.00 ₪. ל-10 מ"ל 

קרם נגד קמטים מועשר ב3% חומצה היאלורונית ANTI WRINKLE CREAM
קרם המותאם לכל סוגי העור, לגילאי 30+, בעל חומרים פעילים המחדשים, משקמים, מזינים ומטפלים בעור באמצעות הפחתת קמטים עמוקים, שמירה על לחות מוגברת, גמישות לעור הפנים וחידושו.
רכיבים פעילים: חומצה היאלורונית בריכוז של 3%, העוזרת למילוי העור והחלקת קמטים עמוקים, שיקום מאגרי הלחות של העור וחידושו.
מחיר  119.00 ₪. ל-50 מ"ל.

איפה קונים
כל התכשירים עברו בדיקות דרמטולוגיות במעבדות החברה באירופה, ולא נוסו על בעלי חיים וניתן להשיג אותם ברשת בתי  המרקחת  "מכבי פארם"  בפריסה ארצית, בבתי מרקחת מובחרים ברחבי הארץ וכן ברכישה דרך אתר האונליין של החברה כאן.



י. א.א. טכנולוגיות רפואיות בע"מ היא חברה המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מאות מוצרים פארה רפואיים לייף סטייל ומוצרי תינוקות בישראל ובעולם.  החברה מחזיקה במותג הבית FARMA-MEDIC.
החברה מייבאת מעל 400 סוגי מוצרים, חלקם עבור מותגי הבית ללקוחות מובילים בישראל כדוגמת: LIFE של רשת הסופר פארם ו MACCABI CARE של מכבי שרותי בריאות.
לחברה שותפות במשרד לסחר ובקרת איכות בשנחאי, מחלקות בדיקה ובקרת איכות של משלוחים היוצאים לארץ, דבר המעניק לה יתרון משמעותי בעמידה בדרישות איכות גבוהות במיוחד ובמחירים תחרותיים.

ג’רוויטל - Gerovital –(1889) הוא מותג קוסמטיקה עם ותק של מעל מאה שנה, מסורת ומצוינות בתעשיית הקוסמטיקה הרומנית.  מדובר בחברה יצרנית מהחשובות ברומניה, ומהגדולות באירופה, המפיקה את תכשיריה בפורמולות H3 ייחודיות שחלקם מוגן בפטנט, ובפורמולת אנטיאייג’ינג הראשונה בעולם שהומצאה על ידי פרופ’ אנה אסלן, גרונטולוגית שעסקה בתחום הגריאטריה והייתה ידועה בזכות מאבקה נגד תהליכי ההזדקנות הטבעית של העור.
מותג ג’רוויטל נמצא בשליטת קונצרן FARMEC, מהמובילים בשוק האירופאי בייצור ושיווק תכשירים קוסמטיים לגוף ולפנים.
תכשיטי ג’רוויטל H3  פופולריים מאוד ומזוהים עם דמויות מפורסמות רבות, ביניהם: מרלן דיטריך, קלאודיה קדרינל, ג’קלין קנדי, צ’רלי צ’פלין, סלוודור דאלי ורבים אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use