4/07/2024

לי קופר KIDS עם קולקציית אביב 2024

בס"ד

לי קופר KIDS עם קולקציית אביב 2024



קולקציית האביב של מותג לי קופר קידס לשנת 2024 מציע שלל פריטי לבוש אורבניים עכשוויים, המעוצבים בהשראת העיר לונדון. כל דגמי הקולקציה משלבים פונקציונליות לצד סטייל. הקולקציה מתאימה לילדים מגילאי 4 עד 14, בנים ובנות.

לי קופר KIDS עם קולקציית אביב 2024
קרדיט צילום: דור שרון



כחלק מהקולקציה החדשה, ניתן למצוא מגוון של ג'ינסים שהם הבסיס של המותג. הג'ינסים משלבים את הלוק האייקוני והאהוב עם טרנדים עכשוויים. הקולקציה משלבת שני סוגי בדים - ג'ינס וטנסל, ומתבססת על גזרות קלאסיות בעלי גוונים שונים - מכחול כהה עד בהיר. בנוסף למכנסי ג'ינס, ניתן למצוא כאן גם חצאיות, שורטים ושמלוות קיץ, שילכו נהדר בחג וביומיום.


קרדיט צילום: טל טרי



עוד תמצאו בקולקציה עיצובים בשחור-לבן, עם מגוון פריטי בייסיק לבנים ובנות, כדוגמת חולצות טי מודפסות, עליוניות, שמלות, פוטרים, מכנסי אריג ועוד. בחולצות תמצאו גרפיקה המשלבת טקסטים ואיורים מודרניים בשילוב טכניקות של דפוס חדשניות. 


לי קופר KIDS עם קולקציית אביב 2024
קרדיט צילום: טל טרי



הקולקציה הטבעית של לי קופר קידס מתמקדת בעיצובים לבנות, ושואבת את ההשראה מהפריחה האביבית. כאן תמצאו עיצובים רכים בצבעי פסטל כוורוד או תכלת, לצד צבעים כהים יותר כשחור או כחול אינדיגו. המטרה מאחורי הקולקציה הזו היא יצירת מלתחה פרקטית ושימושית, ממנה ניתן להנות בחגים וגם בחיי היום יום. תוכלו למצוא כאן שמלות חגיגיות לחג, חליפות כותנה, חליפות טטרה וגם טישרטים.

עיצוב נוסף אותו תפגשו בחנויות הוא הגרפיטי - מגוון של חולצות עם הדפסים מעוצבים שנלקחו מאומנות הרחוב הלונדונית. מדובר בעיצובים המעניקים לילדים מראה חג צבעוני ועכשווי.

קרדיט צילום: אור דנון



מחירים לצרכן:
שמלות החל מ 119 ₪
חצאיות החל מ 99 ₪
עליוניות וחולצות החל מ 69 ₪
חליפות החל מ 99 ₪
אוברלים החל מ 149 ₪
חולצות מכופתרות החל מ
מכנסים החל מ 79 ₪
ז'קטים גינס החל מ 199 ₪
חולצות החל מ 69 ₪
חליפות החל מ 99 ₪
ניתן להשיג ברשת לי קופר קידס ובאתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use