4/21/2024

חדש במדף - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר

בס"ד

חדש במדף - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר



חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל חג הפסח ממרח חלוה חדש - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר.

חדש במדף - ממרח חלוה ללא תוספת סוכר



הממרח המבוסס על טחינה גולמית, מכיל 100% חלווה וזוכרים רב כוהליים, המתאים למגוון שימושיים, כממרח פשוט על לחם או במקרה שלנו לרגל החג על מצה וגם לאפיית עוגות, עוגיות ועוד.

הממרח החדש מצטרף לסדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה הכוללים ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר וממרח חלווה.

חלק מהממרחים הינם מקור טוב לסיבים תזונתיים, חלק מקור טוב לברזל והם אינם מכילים מרכיבים מהחי, והם מתאימים גם לטבעונים.

כל ממרחי המותג מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם אף מכילים 65% ועשויים משומשום מלא), והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחז לממרחי שוקולד אחרים.


יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, התייחסה לממרח הטחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר של המותג, ואמרה כי לא פעם מכילים ממרחי השוקולד כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים. הממרח מכיל 51% טחינה משומשום מלא, ערכים גבוהים של סידן (460 מ"ג ב-100 גרם), כמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם).

לדבריה, מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים.

ביקורת בקטנה על ממרח החלוה ללא תוספת סוכר
טעמתי את הממרח חלווה ללא תוספת סוכר כמו שהוא, ישירות מהצנצנת, והוא פשוט טעים. לא מורגש שחסר סוכר, אין טעם לוואי והוא פשוט נפלא!


הפרטים הקטנים - מחיר, איפה לקנות, כשרות
כל הממרחים של אחוה כשרים לפסח, לאוכלי קטניות, בהשגחת בד"ץ בית יוסף.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם.
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use