4/17/2024

מוצרי סנו חדשים לחג הפסח התשפ"ד 2024

בס"ד

מוצרי סנו חדשים לחג הפסח התשפ"ד 2024



לאחרונה הגיעו לביתי לסיקור מספר מוצרים חדשים מבית מותג סנו, ביניהם שני ספוגי ניקוי חדשים לכלים, תרסיס סנו קליר בתוספת חומץ לניקוי והברקה ושקית בד לבישול. בדקתי, נכון לעכשיו, שניים מהמוצרים שקיבלתי, ואת השניים האחרים אשתדל לעדכן את הכתבה בהקדם ולכתוב מה חשבתי עליהם. 


סנו קליר בתוספת חומץ


סנו קליר בתוספת חומץ



סנו קליר בתוספת חומץ

סדרת סנו קליר מתחדשת עם מוצר חדש - סנו קליר בתוספת חומץ. נוזל רב תכליתי המיועד לניקוי והברקה מגוון משטחים בקלות ובמהירות, ללא סימני ניגוב.

סנו קליר בתוספת חומץ מתאים לניקוי והברקת משטחים שונים כמשטחי זכוכית: חלונות, מראות, שמשות רכב, ועוד, וכן למשטחי פורמייקה, חרסינה, קרמיקה ואחרים.

איפה לקנות, מחיר ועוד
המוצר נמכר בבקבוק נוזלי בתרסיס באריזת 1 ליטר במחיר של 9 ש"ח (עפ"י אתר זאפ). ניתן למצוא ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ ובאתר סנו.

ביקורת על סנו קליר בתוספת חומץ
בדקתי את המוצר על מראה קטנה שיש לי בבית, והמראה התנקתה בצורה מושלמת. הניקוי היה קל, מהיר ונוח, והתוצאה - מראה נקייה ומבריקה.


שקיות בד לבישול של סנו סושי


שקיות בד לבישול של סנו סושי


שקיות בד לבישול של סנו סושי



שקיות בד לבישול של סנו סושי
בעבר הייתי אוהבת להשתמש בשקיות בישול, אך ממש לא התלהבתי מהעובדה שמדובר בשקית ניילון. לכן, מאוד שמחתי לגלות את שקיות הבד החדשות של מותג סנו סושי.
השקיות מגיעות במארז של 7 שקיות בד בצורת גרב, הנמתחות ומתאימות לבישול, אך ממש לא רק. חוץ להתחיל להכין חמין, ניתן להשתמש בשקיות הבד לסינון ירקות, להכנת מרק צח, להכנת גבינות ועוד.

איפה לקנות, מחיר ועוד
השקיות מגיעות בגודל מאוד קומפקטי, ויכולות להימתח עד 55 ס"מ. השקיות כשרות בהשגחת הבד"צ, כשרות לפסח ונמכרות במחיר של 10 ש"ח על פי אתר זאפ. ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות ובאתר סנו.

ביקורת שקיות בד לבישול סנו סושי
ניסיתי את השקית בבישול רגיל. קודם שטפתי אותה במים מהברז על פי ההוראות שעל גב האריזה. לאחר מכן מילאתי בה אורז, קשרתי ושמתי בסיר לבישול. האורז ספג את הטעמים ויצא מעולה. בנוסף, השקיות מאוד נוחות לאחסון בגלל גודלן, ומצליחות להימתח יפה בלא להיקרע.


סנו כרית חלומית XL



שני המוצרים שטרם ניסיתי הם כריות וספוגי הניקוי של סנו סושי:
סנו כרית חלומית XL
סנו סושי השיקו כריות קרצוף חדשות לכלים הקרויות כרית חלומית.
מדובר בכריות קרצוף בגודל XL, הממש מגיעות בגודל של היד ומתאימות לניקוי יסודי ללא שריטות. הכריות גמישות ונעימות למגע, ללא קצוות קשיחים ומגיעות בצבעי אפור ושחור, המותאמים לצבעים במטבח המודרני.

הפרטים הקטנים - מחיר, איפה לקנות
הכריות מגיעות באריזה עם 4 כריות בגודל 13X8 ס"מ, ונמכרות במחיר של כ-10 ש"ח. נמכרות ברשתות השיווק השונות ובאתר סנו.

ביקורת בקטנה - כריות חלומיות XL סנו סושי
טרם ניסיתי את כריות הקרצוף החדשות, אבל כן פתחתי את האריזה והרגשתי עד כמה הכריות ממש נעימות למגע, מאוד גמישות ונראה שהן מקלות מאוד על מלאכת הקרצוף תודות לגודלן.


ספוג קרצוף לניקוי כלים



ספוג קרצוף לניקוי כלים 
מדובר בספוג קרצוף הנהפך לרך וגמיש במים חמים וקשה במים קרים. באמצעות טמפרטורת המים, ניתן לשלוט בעצם על רמת השפשוף הרצויה. אם מדובר בכתם עקשני, משתמשים בספוג במצב קשה על ידי הרטבתו במים קרים, ואם מדובר בכתם קל יותר לניקוי, משתמשים בספוג רך על ידי הרטבתו במים חמים.
הספוג אינו שורט, ועל כן ניתן להשתמש בו גם על משטחים עדינים, והוא מגיע בצורה של פירות כאננס צהוב ואשכול ענבים סגול.

הפרטים הקטנים - מחיר, איפה לקנות
הספוג מגיע באריזה עם מוצר בודד, כשרותו בד"ץ העדה החרדית ירושלים, כשל"פ, ומחירו 12.90 ש"ח על פי אתר זאפ.

ביקורת בקטנה - ספוג קרצוף לניקוי כלים
אני מכירה ספוג דומה למוצר של סנו, ועם היכרותי עם מוצרי סנו, אני בטוחה שהמוצר החדש שלהם יהיה מוצלח.

ועוד קצת
אגב, תמיד לי, כמו רבים אחרים בטח, היה נראה מוזר מדוע יש צורך בכלל בכשרות למוצרים שאינם אכילים. ובכן אחת הסיבות, מיני רבות, היא העובדה שישנם תהליכי ייצור בהם עלולים לערבב בשימוש שומנים מהחי שאינם כשרים. מסתבר שלנושא הזה יש עולם שלם שלא כל כך הכרנו, ומאוד מעניין לגלות עליו.

ובנימה זו, שיהיה חג פסח כשר ושמח לכולם. חג חירות אמיתי, שבע"ה החטופים ישובו כבר לביתם בריאים ושלמים, שהשם ישמור על כל חיילינו ועל כל תושבי ישראל, וכמו שאומרים בהגדה: "אלא שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו, והקב"ה מצילנו מידם" בע"ה במהרה אמן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use