4/15/2024

תערוכת אופנה עת לפרוח בעופר רמת אביב

בס"ד

תערוכת אופנה עת לפרוח בעופר רמת אביב


תערוכת אופנה חדשה לרגל חג האביב נפתחה מה-16.4 בקניון עופר רמת אביב - תערוכת "עת לפרוח". התערוכה עוסקת בנושא שמעסיק את כולנו כבר חצי שנה מאותו יום לאחר שמחת תורה, וכן בחג האביב, חג הפריחה.


תערוכת אופנה עת לפרוח בעופר רמת אביב



בתערוכה לוקחים חלק עשרה מעצבי אופנה ישראליים מובילים, אשר יחשפו שמלות אביביות שעוצבו בהשראת השיר המפורסם של יסמין מועלם - יהיה טוב: "הפרחי ישובו לפרוח, תראה שיהיה טוב, יהיה טוב, גם מתוך החושך יידלק האור".


תערוכת אופנה עת לפרוח בעופר רמת אביב



המעצבים שלקחו חלק בתערוכה הם: קיי לונג, דילן פרינטה, שי טובול, אסף פרן, דורית שדה, אביעד הרמן, רומי ספקטור מדה רוקוקו, חנן חן, דרור קונטנו, שרון טל משכית - לרזילי.

התערוכה באה להמחיש את היציאה מהחושך בו אנו מצויים כרגע לאור השבעה לאוקטובר, לאנרגיות חדשות, לאופטימיות וצבעוניות המגיעים עם בוא האביב. היצירות בתערוכה מעניקות גוונים בעלי תקווה רבה עם ציפייה לעתיד טוב יותר.


עיצוב: דורית שדה, צילום: ניר סלקמן




פריטי האופנה הצבעוניים, מוצגים על בובות לצד פרחים ענקיים העשויים נייר של המעצבת מירב פלג. הפרחים מבטאים את הטבע המתעורר מתרדמתו עם בוא האביב, ומזכירים שגם לאחר הזמנים האפלים ביותר, ישנה הבטחה להתחלה חדשה. 

לצד הבובות, יוצגו צילומים של הדוגמנית ג'סיקה אלטר עם שמלות המעצבים.

להשקת התערוכה, שנערכה בשלישי האחרון, הגיעו מעל 150 מוזמנים, כולל הדוגמנית ג'סיקה אלטר שאיבדה את אהובה, בן שמעוני ז"ל, ב-7.10, לאחר שנסע וחזר מספר פעמים לאזור מסיבת הנובה, על מנת להציל ולחלץ אחרים, ולבסוף נרצח בידי הבני עוולה.


ג'סיקה יצאה לאחרונה למסעדה עם קבוצת חברים, וצילום שלה משם הוביל לחרושת שמועות סביב בן זוג חדש. על כך אמרה ג'סיקה: "יצאתי למסעדה עם קבוצת חברים וותיקים ביניהם ידיד טוב שלי, ולא מעבר, שקוראים לו אורי. צילמו אותנו במסעדה אך לצערי פרסמו בתמונה רק סיטואציה חלקית, כי היו איתנו בשולחן עוד הרבה חברים ולא רק אני והוא". 

בימים אלו, ג'סיקה מתגוררת בירושלים, בדרך ללמוד משחק, ולאחרונה קיבלה מגוון הצעות  ביניהן להשתתף בתוכנית ריאליטי בטלוויזיה.


תערוכת אופנה עת לפרוח בעופר רמת אביב



אוצרי התערוכה, יואב מאיר וגילי סיוון, אמרו כי: "האביב מביא איתו לא רק שינוי במזג האוויר אלא גם התחדשות רוחנית באמצעות כוחה המרפא של אופנת האביב הצבעונית. כשהטבע פורץ בפריחה תוססת וצמיחה ירוקה, כך גם המלתחה מתעוררת לחיים עם קליידוסקופ של גוונים. שילובי הצבעים העזים בבחירת הלבוש משמשת כחוזק לנשמה, מרים את מצב הרוח ומחדש את השקפת החיים שלנו. לאופנת האביב הצבעונית יש את היכולת לרומם ולהמריץ אותנו. באמצעות הפעולה הפשוטה של עיטור עצמנו בגוונים מרהיבים, אנו מאמצים את האופטימיות והחיוניות שהאביב מסמל, ומאפשרים לנו לצעוד קדימה בביטחון ובשמחה אל העונה החדשה".

עוד אמרו האוצרים: "למרות שהתערוכה ססגונית וצבעונית אנו לא שוכחים את החטופים והחטופות, ההרוגים וההרוגות, הפצועים והפצועות, כולם בלב כולנו מתפללים לשובם של החטופים, מנוחתם של ההרוגים ורפואתם של הפצועים".


תערוכת אופנה עת לפרוח בעופר רמת אביב



עיצוב: קיי לונג, צילום: ניר סלקמן



תערוכת עת לפרוח
מיקום: קניון עופר רמת אביב, תל אביב
כניסה: חופשית לקהל הרחב
תאריכים: 16.4-30.4, ברחבת מייקל קורס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use