5/29/2024

ליראק פריז משיקים אריזות חדשות ברוח המותג

בס"ד

אריזות חדשות למותג ליראק פריז
צילום: יח"צ חו"ל



מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז, שם דגש רב על ערך החזרה לטבע, ובעקבות כך ולאור העובדה שמרבית ממוצרי המותג מתבססים על חומרים טבעיים, משיק המותג אריזות חדשות לעונת הקיץ 2024.
צילום: יח"צ חו"ל



האריזות החדשות עשויות מחומרים ממוחזרים - זכוכית, נייר ופלסטיק, ובכך מתכתבים היטב עם הדגש עליו מקפיד המותג - חשיבות הסביבה והחזרה לטבע.

כמו כן, ברבים ממוצרי המותג, ניתן לרכוש צנצנת ריקה לריפיל (מילוי מחדש), והמוצרים והאריזה יקבלו גוון חדש - צבע ניוד כהה, במטרה לשקף את רוח המותג הדוגל בקרבה לטבע עם מוצרים המבוססים על רכיבים טבעיים וחשיבות השמירה על איכות הסביבה. 

לרגל עונת הקיץ 2024, ישיק המותג, לראשונה, שמן גוף פיטולסטיל למניעה וטיפול בסימני מתיחה וכן מגוון מוצרים המתבססים על חומרים טבעים, ביניהם: הגנה נץמהשמש לגוף ולפנים סדרת בודי סקאלפ טבעית וטבעונית לפיסול, חיטוב והצרת היקפים (לא נוסתה על בעלי חיים), סדרת הפרימיום אנטיא'ייג'ינג עוצמתית עם קרם פנים, סרום וקרם עיניים, קרם בודי נוטרי להזנת העור, סדרת דיופטי המעניקה מגוון פתרונות לאזור הרגיש סביב העיניים ועוד.  

צילום: יח"צ חו"ל



לדברי ברברה למפל, מנכ"לית ליראק פריז בישראל: "מעבדות ליראק פריז שקדו על פטנטים העושים שימוש ברכיבים טבעיים: החל מ 96% ומעלה בכל המוצרים החדשים לפנים ולגוף. שימוש במוצרים שהם גם טבעיים וגם עם תוצאות מוכחות קלינית הוא שילוב מנצח. החלפת כל האריזות לחומרים ממוחזרים ואפשרויות ריפיל מתכתבות עם ערכי המותג, גם הצבע הטבעי שנבחר עונה על אותו צורך." 

חברת LIERAC PARIS נוסדה בשנת  1975 בצרפת, ע"י  הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל. אם תשימו לב, תראו כי שם החברה הוא בעצם שמו של קאריל בהיפוך אותיות.  במהלך 45 השנה האחרונות, החברה הציבה עצמה כחברת דרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית המובילה בעולם. המותג משווק ל65 מדינות שונות, ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה וקפואה גנרטיבית.
כל מוצרי המותג, ללא יוצא מהכלל, מיוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use