5/09/2024

הקליניקה של האלפים - מרכז בריאות יוקרתי ברמה אחרת

בס"ד

הקליניקה של האלפים - מרכז בריאות יוקרתי ברמה אחרת



באלפים של שוויץ, בסמוך לאגם ז'נבה, עם יערות וירוק עד המקיף מכל עבר, נפתח מרכז חדש וראשון מסוגו בעולם, המציע טיפולים רגשיים המשלבים עבודת ריפוי על הגוף והנפש. המרכז המכונה "הקליניקה של האלפים" הינו מרכז הבראה בעל רישיון של משרד הבריאות השוויצרי, הפועל באופן המותאם אישית לכל מטופל ומטופל.

הקליניקה של האלפים - מרכז בריאות יוקרתי ברמה אחרת



מרכז הקליניקה של האלפים כולל צוות מקצועי, מיומן, מהטובים בעולם, של רופאים מומחים, תזונאים, פסיכיאטרים, מתרגלי יוגה, מאמני כושר, מעסים בעלי הכשרה רפואית וצוות הזמין 24/7.

חווית האירוח במרכז הינה ברמה אקסקלוסיבית, בעלת הסטנדרטים הגבוהים ביותר, בקטגוריית המלונאות העולמית, עם חדרי אירוח יוקרתיים שהם ממש סוויטות פרטיות בעלי נוף מרהיב המשקיף להרי האלפים ואגם ג'נבה.

הטיפול מותאם לכל אחד באופן אישי, בהתאם לסקר המקיף המוצע עם בואו של האורח למרכז - סקר הבוחן את מצבו הבריאותי, הגופני, הנפשי, הרגלי האכילה ועד. בנוסף, האורח עובר סדרה של בדיקות במטרה להתאים עבורו את תפריט התזונה האידיאלי אותו תבנה תזונאית בשיתוף השף הראשי במקום, בדרגת כוכב מישלן.


הקליניקה של האלפים - מרכז בריאות יוקרתי ברמה אחרת



כמו כן, האורחים יקבלו אימוני כושר אישיים, מפגשים עם אנשי מקצוע, טיפולי ספא ועוד, ויוכלו להנות מטיולים רגליים (הייקינג) באלפים בליווי מדריכים מוסמכים, טיפול עם סוסים, שיעורי ארט תרפי ועוד. 

על מנת להתאים לדרישות הקהל הישראלי, המקום יציע ארוחות כשרות, שירותי תרגום לשפה העברית, טיפולי פוסט טראומה בעקבות המלחמה ועוד.


כל אורח השוהה במקום, זוכה לפרטיות ודיסקרטיות מלאה, תוך שמירה על חסינות רפואית ונפשית. משך השהייה במקום הוא בין שבוע לחודש, בהתאם לצורך המטופל. במקום ביקרו כבר נסיכים, ראשי ממשלות, סלבריטאים הוליוודיים ועוד.

מאחורי המלון שהוקם במבנה שאטו מרהיב, בעל היסטוריה ארוכת שנים, אחראי היזם והמשקיע הבינלאומי מר פטריק ווילסון. 
פטריק ווילסון, מוסר: 'המטרה שלנו להעניק לאורחי הקליניקה תחושת רווחה מלאה מבחינה גופנית, נפשית וחברתית. לדבריו: "קבלת ההחלטה לבקשת עזרה לבריאות גופנית/ רגשית/נפשית דורשת אומץ. לעתים קרובות לאדם המבקש עזרה או ליקיריו יש מעט מאוד הבנה לגבי התמודדות עם מצבו, ומה נדרש לעשות והיכן לפנות לסיוע במצב שלעתים קרובות הוא מפחיד ולא ידוע'.


הקליניקה של האלפים - מרכז בריאות יוקרתי ברמה אחרת



עוד מוסיף ווילסון: "ב-Clinic Les Alpes ישנו צוות מקצוע ומיומן לסייע ולעזור לאנשים להבין שיש פתרון. כמו כן, קיימת תוכניות עבור המשפחה והאהובים של האורחים כדי לסייע להם בהבנת נושא ההתמכרויות והטיפול הרגשי'.

עלות השהייה לשבוע כ 45 אלף פרנק שוויצרי (כ -180 אלף ₪ לשבוע - בהזמנה של מינימום שבוע ימים).
קרדיט צילומים: יח"צ חו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use