5/23/2024

מהפודיום לקמפיין אופנה בינלאומי - אריאל אלקין ולי קופר בשת"פ ראשון

בס"ד

מהפודיום לקמפיין אופנה בינלאומי - אריאל אלקין ולי קופר בשת"פ ראשון
צילום: בת שחר ניסן



אריאל אלקין בן ה-17, נחת ארצה ביום ראשון ה19.5, מאוהיו ארה"ב, ישירות למסלול הצילומים לקמפיין מותג האופנה לי קופר. הנהג הצעיר שרגיל למסלול המרוצים כבר מגיל 5, עלה לכותרות עם המחווה המרגשת שלו במרוץ USF JUNIORS, שם עלה על הפודיום עם קסדה ועליה תמונות של כל החטופים.

מהפודיום לקמפיין אופנה בינלאומי - אריאל אלקין ולי קופר בשת"פ ראשון
צילום: בת שחר ניסן



צילומי הקמפיין לקולקציית קיץ 2024 של לי קופר נערכו במסלול הנחיתה "עדן תעופה" בראשון לציון, וכללו את כל התפאורה הראויה לנהג מירוצים בינלאומי, כולל מכונית מרוץ ממותגת והקסדה המפורסמת של אלקין, עליה הדביק את תמונות החטופים להעלאת המודעות להשבתם הביתה וכמחווה מיוחדת לבני משפחותיהם.

אלקין, שזהו הקמפיין הראשון שלו, אמר כי: "לא חשבתי שהזכייה שלי על במת תחרות USF juniors תוביל אותי לקטוף קמפיין אופנה כל כך נחשק, של מותג ג'ינסים בינלאומי המוביל בעולם. מגיל 5 אני מתחרה כנהג מרוצים, אף זכיתי כילד במקום ראשון בתחרות באיטליה על נהיגה בקארטינג, אך זו פעם ראשונה שפנו אליי וביקשו ממני לשמש כשגריר של מותג".

לדברי אלקין: "המעמד על הפודיום עם הקסדה עם תמונות החטופים הייתה להעלאת המודעות להשבת החטופים הביתה וזו מבחינתי זכות ושליחות לייצג בעולם את ישראל. אני אמשיך לקדם בכל הזדמנות את המטרה החשובה הזו , משום שאני מרגיש שגריר של ישראל ויש לי את הזכות לעמוד על במות בינלאומיות".



מהפודיום לקמפיין אופנה בינלאומי - אריאל אלקין ולי קופר בשת"פ ראשון
צילום: שי תמיר



אלקין סיפר על הסט כי הוא חזר משבוע אימונים באוהיו לקראת תחרות פורמולה 4, הנחשבת לאחת התחרויות הגדולות בעולם, ולא תאמינו אבל ממש לפני הטיסה לאוהיו הוא הוציא רישיון נהיגה ועבר בטסט שני!

הקמפיין של לי קופר שצולם בישראל, ישמש את המותג לקמפיין בינלאומי, ולכן היה חשוב לבכירי המותג לצלם את אריאל עם הקסדה המפורסמת, על מנת להדהד ברחבי העולם את הכאב הגדול שהישראלים חווים. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובדיגיטל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use