5/27/2024

מאות גוונים של לבן - בית האופנה GOLBARY עם קולקציית ביכורים עשירה לשבועות

בס"ד

מאות גוונים של לבן - בית האופנה GOLBARY עם קולקציית ביכורים עשירה לשבועות



בין אם אתם חוגגים את חג השבועות בעיר או בכפר, תשמחו לגלות את קולקציית הביכורים של בית האופנה גולברי, המעניקה מענה לכל מקום וזמן.

צילום (ימין ושמאל): ליאור קסון



הקולקציה הלבנה של גולברי משלבת טרנדים המבשרים את בוא הקיץ, עם מגוון של שמלות לבנות בשילוב תחרה, שמלות קרושה בעלות צבעוניות בהירה כלבן, סגול בהיר, ירוק מנטה ועוד. מגוון של חליפות מבדים רכים ונעימים למראה אורבני, חליפות דפוסים אותנטיים לחג, וכן מגוון של וסטים מפשתן בשילוב רקמות, וסטים עם צווארון סטן ומכנסים מחויטים שישלימו ויחמיאו לכל לוק וגוף.

למי שמחפש מראה מעט יותר פשוט, אך עדיין אלגנטי, יוכל למצוא מגוון של חולצות בשילוב תחרה או קרושה בשרוולים, מגוון חולצות רכות ואריג נשפכות בדפוסים שונים, מכנסי דריל, ג'ינס לבן, מכנסי פשתן ועוד.



צילומים: ניר יפה


ואם דאגתם שלא יהיה לכם אקססוריז להשלמת הלוק, תוכלו להיות בטוחים שבגולברי דאגו גם לזה עם תיקי קש בעיצובים וגדלים שונים שממש מושלמים לחג, חגורות בצבע לבן, כובעי קש במגוון צבעים, מטפחות קלילות בגוונים ועוד.

טווחי מחירים:
מכנסיים החל מ 199 ₪
חולצות החל מ 99.90 ₪
שמלות החל מ 199.90 ₪
חליפות החל מ 299.90 ₪
וסטים החל מ 199.90 ₪
תיקי קש החל מ 199.90 ₪
חגורות החל מ 99.90 ₪
צעיפים החל מ 39.90 ₪
כובעי קש החל מ 89.90 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use