5/20/2024

טרנד הפפטידים שכובש את מוצרי האנטי אייג'ינג

בס"ד

טרנד הפפטידים שכובש את מוצרי האנטי אייג'ינג



הזדקנות העור מושפעת מגורמים רבים, חלקם שאינם תלויים בנו כדוגמת גנטיקה וכוח המשיכה, ואחרים שכן תלויים בנו כמשך החשיפה לקרני השמש, עישון ועוד. גורמים אלו הורסים עם הזמן את הקולגן והסיבים האלסטיים החיוניים לעור הפנים והגוף.



הקולגן מהווה כ-80% מהחלבונים בעור הפנים שלנו, והוא זה האחראי על המראה הצעיר והרענן של העור. הקולגן מיוצר באופן טבעי בגוף, אך החל מגיל 30 קצב ייצורו יורד ומראה העור ותפקודו מושפע מכך באופן משמעותי. העור נהפך להיות בעל מראה עם מרקם גס, מתחילים להיווצר קמטים וקמטוטים בעור, והוא נעשה דק ומאבד מהאלסטיות והמוצקות שלו.

מוצרי טיפוח רבים צצים עם הזמן, במטרה להעניק את הפתרון לבעיית ההזדקנות העורית, ואחד הרכיבים שנעשה בו שימוש רב לאחרונה במוצרי אנטי אייג'ינג אצל מותגי טיפוח בינלאומיים מובילים הוא רכיב טבעי הקרוי פפטידים. מדובר באבני בניין המרכיבות חלבון. חומצות האמינו מתחברות יחדיו ויוצרות שרשרת קצרה הנקראת פפטיד אמינו, ושרשראות ארוכות יותר נקראות חלבונים - ביניהם גם הקולגן.


טרנד הפפטידים שכובש את מוצרי האנטי אייג'ינג



לימור פטאי, נטורופתית בכירה בחברת WELEDA, אמרה כי : "על אף שהגוף יכול לייצר בעצמו פפטידים, היכולת שלו דועכת עם הזמן והעור הופך עמום יותר ועם קמטוטים. הפפטידים משורש המאקה מחקים ומחליפים למעשה את הפעילות הטבעית שהעור היה עושה בגיל צעיר, מעודדים ייצור של חלבונים וקולגן הנחוצים לשיפור מראה העור ותומכים בחידוש תאי העור ובמראה עור מוצק וחלק יותר". עוד היא אמרה כי : "זו הסיבה לכך שפפטידים הפכו לאחרונה לרכיב מבוקש כל כך בעולם הטיפוח, בדגש על מוצרי אנטי אייג'ינג".

למותג WELEDA סדרת אנטי אייג'ינג חדשה המבוססת על רכיבים מרכזיים כפפטידים של שורש מאקה ושמן זרעי רימונים, הידוע ביכולתו להאט את קצב הזדקנות העור. המוצרים החדשים של וולדה נועדו למצק, לחדק ולשקם את העור, תוך הענקת מראה עור צעיר וזוהר יותר. בסדרה 5 מוצרים חדשים לעור הפנים: סרום, קרם יום, קרם לילה, קרם עיניים ושמן רימונים ממצק.

קרדיט צילום: יח"צ חו"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use