5/22/2024

SACARA פותחת סניף רביעי בראשון לציון

בס"ד




סאקרה ממשיכה להתרחב ולאחר שלאחרונה פתחה בפתח תקווה את הסניף הרביעי, רשת הקוסמטיקה פותחת עכשיו סניף רביעי גם בעיר ראשון לציון, בקניון עזריאלי ראשונים (רחוב שדרות נים).




הסניף הרביעי בראשון לציון של SACARA נפתח בהשקעה של כ-600,000 ש"ח, והוא מצטרף לסניפים הקיימים בעיר בקניון הזהב, ברחוב רוטשילד במרכז ובקניון סינמה סיטי.

הסניף החדש בקניון עזריאלי ראשונים משתרע על פני כ-150 מ"ר ונפתח בקונספט המותג: חנויות ידידותיות ונגישות, בעלות מראה צעיר ומודרני ועם מגוון רחב של מוצרים מקטגוריות שונות כאיפור, בישום, מוצרי שיער, טואלטיקה, מוצרי טיפוח לפנים ולגוף ועוד.

איתי זמיר, מנכ”ל רשת SACARA אמר כי: “זהו הסניף הרביעי של סאקרה בעיר ראשון לציון, הידועה "כעיר הקניונים". הסניף החדש ישרת את השכונות הסמוכות לקניון ותושבי הסביבה הסמוכים לה. מדובר במיקום עם נגישות נוחה וקלה, על כביש 431, עם תחנות רכבת ואוטובוסים שמגיעים מאזורים רבים, ביניהם: באר יעקב, נס ציונה, מזרח ראשון לציון ומושבים רבים שלהם אין קניונים. כמו כן, מעל הקניון מגדל משרדים המייצר קהל לקוחות רחב".

עוד הוא אמר כי: "פתיחת סניפים חדשים של סאקרה במיקומים אסטרטגיים מהווה מנוע צמיחה להרחבת נוכחות הרשת ברחבי הארץ, והנגשת מוצרי סאקרה עם דגש על מגוון, איכות, ומחירים משתלמים".

רשת SACARA מונה 74 חנויות הפרוסות ברחבי הארץ. סאקרה מציעה לצרכניים הישראליים מוצרים המותאמים לכל כיס, עם חוויית קנייה ברמה בינלאומית. החברה משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה על מנת ליצור מגוון רחב של מוצרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use