5/22/2024

רשת SCOOP ממשיכה להתרחב גם בצפון

בס"ד

קרדיט: אסף לוי



למרות המצב הביטחוני, רשת SCOOP ממשיכה להתרחב גם בצפון הארץ, ופותחת חנות דגל חדשה בנהריה בהשקעה של מיליון ש"ח.


מדובר בסניף השני של הרשת בעיר, אך הראשון בקונספט החדש של הרשת של חנויות מעוצבות כבוטיק מודרני עדכני, עם מחלקות מתמחות לנשים, גברים וילדים.

הסניף החדש הממוקם בקומת הכניסה בקניון, משתרע על פני 170 מ"ר ועוצב בידי האדריכל מאיר שוכר כחנות בוטיקית מודרנית, המגדירה את הסגנון וסיפור המותג, ומצליחה להעניק חוויית קנייה נעימה ונוחה.

בחנות החדשה של רשת סקופ בנהריה תמצאו שלוש מחלקות מתמחות: נשים, גברים וילדים, כאשר בכל מחךקה משולבים אקססוריז ועיצוב המחלקה מותאם לקהל היעד. כך לדוגמא, במחלקת הילדים תוכלו למצוא צבעים צבעוניים ושמחים עם פינות ישיבה נמוכות וידידותיות. במחלקת הנשים תמצאו אקססוריז עם משקפי שמש, תיקים, ארנקים ועוד.

רוני אינסאז, מבעלי רשת SCOOP, אמר: "פתיחת סניף הדגל בנהריה הוא הבחירה שלנו לעודד עסקים לפתוח דווקא עכשיו בצפון הארץ, לחזק את התושבים ולהעסיק את מי שנשאר באזור. כחברה ישראלית כחול לבן, אני רואה בכך מחויבות ואף הזדמנות לתושבים לצאת, להתאוורר בקניות ושופינג ולא לוותר על עצמם גם בתקופה קשה זו."

עוד הוא אומר: "למרות שאנו רשת דיסקאונט הדוגלת במחירים נוחים ושווים לכל נפש, החלטנו להעניק לתושבי נהריה והצפון מבצעים מיוחדים שיערכו למשך חודש ימים לרגל הפתיחה".

לרגל פתיחת החנות, רשת SCOOP בקניון ארנה נהריה יוצאת במבצעים, הנחות והטבות על הקולקצייה החדשה לקיץ 2024, לדוג': 1 + 1 מתנה על הקולקציה החדשה.

רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי עסקים פרדי ורוני אינסאנז. הרשת מונה 78 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה 700 עובדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use