5/23/2024

מותג סקצ'רס משיק את קולקציית קיץ 2024

בס"ד

מותג סקצ'רס משיק את קולקציית קיץ 2024
צילום: עופר חג'יוב



הקיץ הזה תנעלו פסטל! מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS (סקצ'רס), יוצא עם הטרנד החדש לקיץ 2024 לנשים - סניקרס בצבעי פסטל.

צילום: יח"צ



קולקציית אונו של סקצ'רס היא קולקצייה פופולרית מאוד, ואף הפכה בעולם לבסט סלר. מדובר בקולקציית סניקרס מדליקות ואופנתיות בעלות צבעים טרנדיים המעוצבים בסגנון נקי, אורבני, המתאים לכל לוק שתבחרו.

הקולקצייה של סקצ'רס, כמו תמיד, אינה דואגת רק לחיצוניות וליופי המוצר, אלא גם ולחלק הכי חשוב שהוא הנוחות. בסניקרס מקולקציית אונו תמצאו סוליה בטכנולוגיה SKECH AIR, בעלת כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל. כמו כן, תמצאו בפנים רפידת AIR COOLED MEMORY FOAM. מדובר בטכנולוגיה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל, ומתאימה את עצמה לרגל, וכן שומרת על אוורור הרגל לאור כל היום, דבר שחשוב בכל עונה, אך במיוחד בקיץ.

צילום: עופר חג'יוב



סדרת UNO של מותג SKECHERS מגיעה בצבעים טרנדיים המתאימים לכל אאוטפיט ולכל יציאה ובילוי - סגול לילך, מנטה, ורוד בייבי פסטל וצהבהב.

מחיר סניקרס: 349.90 ש"ח
ניתן לרכוש בחנויות SKECHERS ובאתר האינטרנט של המותג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use