5/23/2024

חדש במדף - מעדני יחיעם עם סדרת נקניקיות גורמה חדשות - יחיעם COLLECTION

בס"ד

חדש במדף - מעדני יחיעם עם סדרת נקניקיות גורמה חדשות - יחיעם COLLECTION



מעדני יחיעם ממשיכים לחדש ולהפתיע, והפעם לרגל יום העצמאות ול"ג בעומר תוכלו לפגוש על המדפים סדרת נקניקיות גורמה חדשה - נקניקיות יחיעם COLLECTION (קולקשן).

חדש במדף - מעדני יחיעם עם סדרת נקניקיות גורמה חדשות - יחיעם COLLECTION



סדרת הגורמה החדשה - מעדני יחיעם COLLECTION, מקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, היא סדרה של נקניקיות הכוללת 3 סוגים:
נקניקיות בקר בסגנון אמריקאי - נקניקיות העשויות מ-100% בקר פרימיום. הנקניקיות מיוצרות בהתאם למתכון וידע של חברת A$H מארצות הברית. הן בעלות 17% חלבון וטעם ומרקם ייחודי.

נקניקיות בסגנון צרפתי - נקניקיות גדולות ועסיסיות העשויות מבקר, הודו ועוף. הנקניקיות מכילות 15% חלבון ובעלות מרקם וטחינה גסים. 

רכיבים: בשר עוף (40%), בשר בקר (25%), שומן בקר, מים, מלטודקסטרין, מווסתי חומציות (פוטסיום לקטט, סודיום דיאצטט), מלח שולחן, סיבים תזונתיים, מייצב (פוספט מסוג E451), תבלינים, חומרי טעם וריח, מעכב חמצון (סודיום אריתורבט), חומר משמר (סודיום ניטריט).

ב-100 גרם מוצר יש: 271 קלוריות, 21 גרם שומן (מתוכם 8 גרם שומן רווי, 0.7 גרם שומן טראנס), 60 מ"ג כולסטרול, 700 מ"ג נתרן, 5 גרם פחמימה מתוכן 0 גרם סוכר, 1 גרם סיבים תזונתיים ו-15 גרם חלבונים.

נקניקיות בראטוורסט - נקניקיות בסגנון בווארי-גרמני, המכילות 14% חלבון עם מרקם בשרי, חלק ועסיסי.

רכיבים: בשר בקר (45%), שומן עוף, בשר הודו (15%), מים, מלטודקסטרין, מווסתי חומציות (פוטסיום לקטט, סודיום דיאצטט), מלח שולחן, תבלינים, מסמיך (E1442), מייצבים (פוספטים מהסוגים E450, E452), מחזק טעם (מונוסודיום גלוטמט), צבע מאכל (סלק אדום), מעכב חמצון (סודיום אריתורבט), חומר משמר (סודיום ניטריט).

ב-100 גרם מוצר תמצאו: 216 קלוריות, 16 גרם שומן (מתוכם 6 גרם שומן רווי, פחות מ0.5 גרם שומן טראנס), 55 מ"ג כולסטרול, 850 מ"ג נתרן, 4 גרם פחמימות מתוכן 0 גרם סוכרים, 14 גרם חלבונים.


חדש במדף - מעדני יחיעם עם סדרת נקניקיות גורמה חדשות - יחיעם COLLECTION



כל הנקניקיות בסדרה ללא גלוטן, ומשווקת באריזת 300 גרם, מעוצבת במראה פרימיום יוקרתי עם חבק, כאשר כל אריזה מכילה 5 נקניקיות. הנקניקיות מצטרפות ליתר מוצרי הנקניקיות והנקניקים של סדרת יחיעם COLLECTION, המביאים את טעמי העולם בהתאמה לחיך הישראלי, עם מוצרים כדוגמת הסלמי הצרפתי, כתף בקר, פרשוטו, מעדן אווז, סרוולד ועוד. מוצרי יחיעם גולם מושקים תחת מיתוג חדש המשקף את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים, בשרים מעושנים ונקניקיות

תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, אמר כי: "אנו שמחים לבשר על השקת שלוש נקניקיות חדשות מסדרת הפרימיום החדשה שלנו 'קולקשן'. טעמן, מרקמן ואריזתן של הנקניקיות הותאמו לקהל הישראלי והן ישווקו לראשונה לרגל ל"ג בעומר ויום העצמאות".

הפרטים הקטנים - מחיר, איפה לקנות, כשרות
הנקניקיות כשרות בהשגחת הרבנות הראשית ונמכרות במחיר מומלץ לצרכן של כ-26.90 ש"ח לאריזת 300 גרם.
ניתן לקנות ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ ובחנויות מובחרות.

ביקורת על סדרת יחיעם COLLECTION
קיבלתי לסיקור שניים מסדרת הנקניקיות החדשה של יחיעם - נקניקיות בראטוורסט ונקניקיות בסגנון צרפתי.
טעמתי את הנקניקיות כמו שהן ובתוך לחמניה, וקודם כל יש לציין ששתיהן מעולות. בתוך הלחמניה לא כל כך מרגישים את ההבדל בטעם ביניהם, אולם כשאוכלים את הנקניקייה כמו שהיא, העדפתי במיוחד את הנקניקייה בסגנון צרפתי. 

נקניקיות הבראטוורסט מכילות יותר בשר בקר, והן מאוד טעימות, אולם הנקניקייה בסגנון צרפתי היא פיקנטית ומעושנת, מה שמעניק לה טעם ייחודי וטעים במיוחד.

עוד אהבתי את אריזת המוצר בעלות המראה השחור והתמונה להמחשה הצבעונית ובעלת המראה החי והמזמין לתת ביס בתמונה, ובהמלצות איפה הכי כדאי לשלב כל נקניקיה בגב האריזה - נקניקיות הבראטוורסט מומלצות לצלייה על האש או במחבת בתוספת כרוב כבוש ותפוחי אדמה, והנקניקיות בסגנון צרפתי מומלצות לצלייה על האש או במחבת וכתוספת לתבשילי קדירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use