6/25/2024

רשת קפה גרג משיקה תפריט ילדים לקיץ 2024 בקמפיין נרחב

בס"ד

רשת קפה גרג משיקה תפריט ילדים לקיץ 2024 בקמפיין נרחב



רשת קפה גרג משיקה תפריט חדש לילדים לקיץ 2024 עם מגוון עשיר של מנות, ושימת דגש על מנות מזינות, המורכבות מכל אבות המזון.  
רשת קפה גרג משיקה תפריט ילדים לקיץ 2024 בקמפיין נרחב



התפריט החדש מושק לצד קמפיין בהשקעה הנאמדת בכ – 650 אלף ש"ח, שנערך על ידי משרד הפרסום MYSOCIAL, ויעלה בחודש יולי עם הסלוגן: "הקיץ הזה אוכלים כמו גדולים". הקמפיין כולל פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות ומשפיענים, ופרסום נרחב ברחבי הארץ. 

כחלק מהקמפיין, תחשוף רשת קפה גרג את התפריט החדש לילדים לקיץ 2024 הכולל מגוון של מנות המורכבות מכל אבות המזון, ומתאימות לצריכה לאורך כל היום - ארוחות בוקר, צהריים וערב. כל ארוחה תכלול הפתעה המשתנה במהלך הזמן.

בין המנות החדשות שיוצגו בקמפיין, ניתן למנות: 
מנת של גיבורים טוסט-  טוסט בייגל, ירקות חתוכים, מיץ לבחירה וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות צבעניות וסירופ שוקולד 36 שח.

מנת גיבורים פיצה ילדים- פיצה, ירקות חתוכים, מיץ לבחירה וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות צבעניות וסירופ שוקולד 36 שח.

מנת גיבורים פסטה – פסטה, רוטב לבחירה, ירקות חתוכים, מיץ לבחירה וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות צבעניות וסירופ שוקולד 36 שח.

שניצל דג- שניצל דג, עם אורז או צ'יפס לבחירה, ירקות חתוכים, מיץ לבחירה וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות צבעניות וסירופ שוקולד 46 שח.

ארוחת בוקר שילדים אוהבים ישראלי- ביצה לבחירה, צהובה, שמנת, ירקות חתוכים, חצי בייגל, סלט טונה, מיץ ושוקו עם קצפת וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות וסירופ שוקולד 46 שח.

ארוחת בוקר שילדים אוהבים אמריקאי -  פנקייק, מייפל, פירות, סירופ שוקולד, קצפת וסוכריות צבעוניות מיץ ושוקו 46 שח.

יאיר מלכה, בעלי רשת גרג, אמר כי: "הקמפיין יתמקד בחשיפת מנות  מיוחדות ומזינות בתפריט הילדים המוגשות ברשת, כבר החל מחודש יולי- פתיחת החופש הגדול. המנות מבטיחות חווית אכילה לכל המשפחה, תוך מתן ארוחת ילדים אטרקטיבית עבור הילד מצד אחד, ומזינה עבור הדאגה ההורית מצד שני".  

עוד הוא אמר: "קמפיין זה נולד מתוך תובנה כי עם כניסת החופש הגדול, אנחנו נופלים עם ילדנו 'במלכודת המזון המהיר' הפחות מזין מטבעו, ורצינו לאפשר להורים אלטרנטיבה טובה ומגוונת תוך שמירה על ערכים תזונתיים" . 
קרדיט צילומים: עידן ספיב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Thank you for commenting!
Really enjoy hearing from you!
תודה על שהגבתם! מאוד שמחה לשמוע מכם!

ניוזלטר Subscribe

הירשמו לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים באימייל

Subscribe to get our updates by email

We use Sendinblue as our marketing platform. By Clicking below to submit this form, you acknowledge that the information you provided will be transferred to Sendinblue for processing in accordance with their terms of use